Daria Skrevet 5. desember 2006 #3161 Del Skrevet 5. desember 2006 Næmmenfysjda! Har ikke Bokhjørnets deltakere noen form for tenning mot en mann som har begått årets hotteste drapsvåpen; en murstein på 753 sider med den sjokkerende tittelen "Et liv i spenning"?? ← Rikitgnok tenner jeg på intellektuelle menn, men det får da være grenser... Mannen heier jo dessuten på Molde *grøss* Hvilken drapsmetode anbefaler du forresten -å bruke den som slagvåpen, eller å tvinge offeret til å lese den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. desember 2006 #3162 Del Skrevet 5. desember 2006 Jo, jøssda, jeg har lyst til å ta en Jon Are og få Bondevik til å lese opp et par kapitler som forspill. ← Og dermed mistet jeg all lyst et par uker framover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3163 Del Skrevet 5. desember 2006 Sorry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2006 #3164 Del Skrevet 5. desember 2006 Jo, jøssda, jeg har lyst til å ta en Jon Are og få Bondevik til å lese opp et par kapitler som forspill. ← Særlig avsnittene om Kåre Kristiansen, de er visst breddfulle av innestengt begjær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2006 #3165 Del Skrevet 5. desember 2006 Rikitgnok tenner jeg på intellektuelle menn, men det får da være grenser... Mannen heier jo dessuten på Molde *grøss* Hvilken drapsmetode anbefaler du forresten -å bruke den som slagvåpen, eller å tvinge offeret til å lese den? ← Lesing, selvsagt. Retten vil fort kunne tro at det er snakk om et godt motivert selvmord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2006 #3166 Del Skrevet 5. desember 2006 Rikitgnok tenner jeg på intellektuelle menn← Faen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. desember 2006 #3167 Del Skrevet 5. desember 2006 Særlig avsnittene om Kåre Kristiansen, de er visst breddfulle av innestengt begjær. ← Og hadde jeg ikke ekle bilder i hodet før... Lesing, selvsagt. Retten vil fort kunne tro at det er snakk om et godt motivert selvmord. ← Godt poeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. desember 2006 #3168 Del Skrevet 5. desember 2006 Faen! ← Ingen regel uten unntak, vet du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3169 Del Skrevet 5. desember 2006 Ja, det kan jeg tenke meg Nei, huff, dette vil jeg egentlig ikke tenke mer på. Hvorfor har vi ikke flere sexy politikere i dette landet? Det ville gjort politikk vesentlig mer spennende. En kristen fyr som ser ut som en playmo-figur (skrives det sånn),ikke kan snakke engelsk og er så gæren at han spiller fotball og spiser marsipan en gang i blant, vel... Det er helt umulig å få det til å bli spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. desember 2006 #3170 Del Skrevet 5. desember 2006 Ja, det kan jeg tenke meg Nei, huff, dette vil jeg egentlig ikke tenke mer på. Hvorfor har vi ikke flere sexy politikere i dette landet? Det ville gjort politikk vesentlig mer spennende. En kristen fyr som ser ut som en playmo-figur (skrives det sånn),ikke kan snakke engelsk og er så gæren at han spiller fotball og spiser marsipan en gang i blant, vel... Det er helt umulig å få det til å bli spennende. ← Blir ikke akkurat action og saftige skandaler av sånt nei. Men likevel klarer han å få en gedigen bok ut av det... Men sexy politikere... *tenker hardt* SVs Audun Lysbakken var veldig populær blandt (de litt yngre) jentene da han var aktiv i ungdomsorganisasjonen, men utover det... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3171 Del Skrevet 5. desember 2006 Jonas Gahr Støre er da kjekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2006 #3172 Del Skrevet 5. desember 2006 Nei, huff, dette vil jeg egentlig ikke tenke mer på. Hvorfor har vi ikke flere sexy politikere i dette landet? Det ville gjort politikk vesentlig mer spennende. En kristen fyr som ser ut som en playmo-figur (skrives det sånn),ikke kan snakke engelsk og er så gæren at han spiller fotball og spiser marsipan en gang i blant, vel... Det er helt umulig å få det til å bli spennende. ← Jeg er naturlig nok enig med deg hva angår Statsministeren som mesket seg med Nozinan og marsipan, men jeg er mindre enig sånn generelt sett. Det kan ha sammenheng med at jeg for endel år siden (i tidlig bronsealder) hadde et halvlangt, ganske intenst og til tider særdeles seksuelt forhold til en av dagens stortingsrepresentanter. Mulig at det gjør meg inhabil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. desember 2006 #3173 Del Skrevet 5. desember 2006 Jonas Gahr Støre er da kjekk! ← Mja.. jo... han er vel as good as it gets... Jeg er naturlig nok enig med deg hva angår Statsministeren som mesket seg med Nozinan og marsipan, men jeg er mindre enig sånn generelt sett. Det kan ha sammenheng med at jeg for endel år siden (i tidlig bronsealder) hadde et halvlangt, ganske intenst og til tider særdeles seksuelt forhold til en av dagens stortingsrepresentanter. Mulig at det gjør meg inhabil. ← En svale gjør ingen sommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3174 Del Skrevet 5. desember 2006 Ooooh! Gossip! Hvem var det? Begynner det på "S" og slutter med "iv Jensen"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2006 #3175 Del Skrevet 5. desember 2006 En svale gjør ingen sommer... ← Neida, men en fugl i hånden er bedre enn carl i hagen (litt ustø sånn ordtaksfaglig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2006 #3176 Del Skrevet 5. desember 2006 Ooooh! Gossip! Hvem var det? Begynner det på "S" og slutter med "iv Jensen"? ← Nei, da hadde jeg selvsagt skrevet bok om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. desember 2006 #3177 Del Skrevet 5. desember 2006 Neida, men en fugl i hånden er bedre enn carl i hagen (litt ustø sånn ordtaksfaglig) ← Tja, det kommer vel an på fuglen -og om jeg kan slippe ut av hagen og låse døra/porten bak meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2006 #3178 Del Skrevet 5. desember 2006 Tro meg, Daria, fuglen var det klasse over. Og den sikreste måten å komme seg ut av hagen på er vel å kjøre ned trappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. desember 2006 #3179 Del Skrevet 5. desember 2006 Tro meg, Daria, fuglen var det klasse over.← Det begrenset jo utvalget en del Og den sikreste måten å komme seg ut av hagen på er vel å kjøre ned trappen. ← Selvfølgelig, det burde jeg jo ha tenkt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2006 #3180 Del Skrevet 5. desember 2006 Selvfølgelig, det burde jeg jo ha tenkt på ← *intellektuell* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå