Gå til innhold

Ciaras bokhjørne

Ciara

Anbefalte innlegg

Næmmenfysjda! Har ikke Bokhjørnets deltakere noen form for tenning mot en mann som har begått årets hotteste drapsvåpen; en murstein på 753 sider med den sjokkerende tittelen "Et liv i spenning"??

:ler:

Rikitgnok tenner jeg på intellektuelle menn, men det får da være grenser... Mannen heier jo dessuten på Molde *grøss* Hvilken drapsmetode anbefaler du forresten -å bruke den som slagvåpen, eller å tvinge offeret til å lese den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, jøssda, jeg har lyst til å ta en Jon Are og få Bondevik til å lese opp et par kapitler som forspill.

Og dermed mistet jeg all lyst et par uker framover... :forvirret::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jøssda, jeg har lyst til å ta en Jon Are og få Bondevik til å lese opp et par kapitler som forspill.

Særlig avsnittene om Kåre Kristiansen, de er visst breddfulle av innestengt begjær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rikitgnok tenner jeg på intellektuelle menn, men det får da være grenser... Mannen heier jo dessuten på Molde *grøss* Hvilken drapsmetode anbefaler du forresten -å bruke den som slagvåpen, eller å tvinge offeret til å lese den?

Lesing, selvsagt. Retten vil fort kunne tro at det er snakk om et godt motivert selvmord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Særlig avsnittene om Kåre Kristiansen, de er visst breddfulle av innestengt begjær.

:overrasket: Og hadde jeg ikke ekle bilder i hodet før...

Lesing, selvsagt. Retten vil fort kunne tro at det er snakk om et godt motivert selvmord.

Godt poeng :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan jeg tenke meg :ler:

Nei, huff, dette vil jeg egentlig ikke tenke mer på. Hvorfor har vi ikke flere sexy politikere i dette landet? Det ville gjort politikk vesentlig mer spennende. En kristen fyr som ser ut som en playmo-figur (skrives det sånn),ikke kan snakke engelsk og er så gæren at han spiller fotball og spiser marsipan en gang i blant, vel... Det er helt umulig å få det til å bli spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan jeg tenke meg :ler:

Nei, huff, dette vil jeg egentlig ikke tenke mer på. Hvorfor har vi ikke flere sexy politikere i dette landet? Det ville gjort politikk vesentlig mer spennende. En kristen fyr som ser ut som en playmo-figur (skrives det sånn),ikke kan snakke engelsk og er så gæren at han spiller fotball og spiser marsipan en gang i blant, vel... Det er helt umulig å få det til å bli spennende.

Blir ikke akkurat action og saftige skandaler av sånt nei. Men likevel klarer han å få en gedigen bok ut av det...

Men sexy politikere... *tenker hardt* SVs Audun Lysbakken var veldig populær blandt (de litt yngre) jentene da han var aktiv i ungdomsorganisasjonen, men utover det... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er naturlig nok enig med deg hva angår Statsministeren som mesket seg med Nozinan og marsipan, men jeg er mindre enig sånn generelt sett. Det kan ha sammenheng med at jeg for endel år siden (i tidlig bronsealder) hadde et halvlangt, ganske intenst og til tider særdeles seksuelt forhold til en av dagens stortingsrepresentanter. Mulig at det gjør meg inhabil.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonas Gahr Støre er da kjekk! :)

Mja.. jo... han er vel as good as it gets...

Jeg er naturlig nok enig med deg hva angår Statsministeren som mesket seg med Nozinan og marsipan, men jeg er mindre enig sånn generelt sett. Det kan ha sammenheng med at jeg for endel år siden (i tidlig bronsealder) hadde et halvlangt, ganske intenst og til tider særdeles seksuelt forhold til en av dagens stortingsrepresentanter. Mulig at det gjør meg inhabil.

:sjarmor:

En svale gjør ingen sommer... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Neida, men en fugl i hånden er bedre enn carl i hagen (litt ustø sånn ordtaksfaglig)

Tja, det kommer vel an på fuglen -og om jeg kan slippe ut av hagen og låse døra/porten bak meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, Daria, fuglen var det klasse over.

Det begrenset jo utvalget en del :ler:

Og den sikreste måten å komme seg ut av hagen på er vel å kjøre ned trappen.

Selvfølgelig, det burde jeg jo ha tenkt på :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...