Ciara Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3141 Del Skrevet 5. desember 2006 Nei, jeg leser dem ikke. Det trengte jeg forsåvidt ikke når overskriften var "Onani Ona nam-nam" eller noe i den duren. Herregud, så tåpelig Så bra du får tak i boka tidlig, Fakse. Mitt eksemplar står i bokhylla og venter på å bli lest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. desember 2006 #3142 Del Skrevet 5. desember 2006 Hadde en mistanke om at det var den du siktet til Og ja, det var en usedvanlig fascinerende overskrift... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3143 Del Skrevet 5. desember 2006 Og "fascinerende" er selvfølgelig en høflig omskrivning for "lavmål"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. desember 2006 #3144 Del Skrevet 5. desember 2006 Og "fascinerende" er selvfølgelig en høflig omskrivning for "lavmål"? ← Jepp Man har da oppdragelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3145 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg merker selv noen ganger når jeg snakker med mennesker jeg overhodet ikke forstår og som har (for meg) helt merkelige liv, så sier jeg litt sånn halvengasjert: "Så interessant!" Sikkert rimelig gjennomskuelig Men hva skal man si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. desember 2006 #3146 Del Skrevet 5. desember 2006 Man kan også variere med "Spennende", "Morsomt", "Utvilsomt", "Helt klart" og/eller "Detr tror jeg så gjerne". *snakker mye svada på jobb* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3147 Del Skrevet 5. desember 2006 "Det tror jeg så gjerne" Kjenner igjen den! Æsj. Kan ikke noen gi meg noen flybilletter til Malaysia og spahotell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. desember 2006 #3148 Del Skrevet 5. desember 2006 Et beskjedent lite juleønske... Men jeg blir gjerne med hvis du finner noen som er i det gavmilde hjørnet altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 5. desember 2006 #3149 Del Skrevet 5. desember 2006 Man kan også variere med "Spennende", "Morsomt", "Utvilsomt", "Helt klart" og/eller "Detr tror jeg så gjerne". *snakker mye svada på jobb* ← For ikke å snakke om klassikerne når noen kommer og er veldig stolte av sitt nyervervede antrekk: "Åhh, det var en fin...farge", eller "Du verden, det var et originalt snitt". Høres sikkert veldig tåpelig ut, men jeg får meg ikke til å lyve heller, så jeg vrir hjernen for å finne noe positivt å si. Det ser ikke ut til at jeg får lest desemberboken. Den er visst kommet inn på biblioteket, men jeg har det aldri så lite travelt fremover, og jeg må si at Allende ikke er det som frister mest når jeg først har tid til å lese. Må innrømme at hun aldri har fenget meg, uten at jeg kan sette fingeren på hva det er jeg misliker. Det er riktignok mange år siden jeg leste noe av henne, så jeg burde kanskje gi henne en ny sjanse, men det blir altså ikke nå. (Bør vel kanskje si fra til biblioteket, sånn at neste på ventelisten får beskjed.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2006 #3150 Del Skrevet 5. desember 2006 Håper du har det fint, Ciara, og at du koser deg i, eh, det flotte adventsværet ← Og husk at det tross alt finnes flere måter å kose seg på enn KG-artiklenes overskriftshøydepunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3151 Del Skrevet 5. desember 2006 Et beskjedent lite juleønske... Men jeg blir gjerne med hvis du finner noen som er i det gavmilde hjørnet altså... ← Flott, Daria! Det hadde jo vært fælt å være alene i øyparadiset For ikke å snakke om klassikerne når noen kommer og er veldig stolte av sitt nyervervede antrekk: "Åhh, det var en fin...farge", eller "Du verden, det var et originalt snitt". Høres sikkert veldig tåpelig ut, men jeg får meg ikke til å lyve heller, så jeg vrir hjernen for å finne noe positivt å si. Det ser ikke ut til at jeg får lest desemberboken. Den er visst kommet inn på biblioteket, men jeg har det aldri så lite travelt fremover, og jeg må si at Allende ikke er det som frister mest når jeg først har tid til å lese. Må innrømme at hun aldri har fenget meg, uten at jeg kan sette fingeren på hva det er jeg misliker. Det er riktignok mange år siden jeg leste noe av henne, så jeg burde kanskje gi henne en ny sjanse, men det blir altså ikke nå. (Bør vel kanskje si fra til biblioteket, sånn at neste på ventelisten får beskjed.) ← Etter å ha lest boka kan jeg dessverre fastslå at jeg ikke vil anbefale deg å lese Allende, heller. Hadde i utgangspunktet forhåpninger om at hun skulle være på vei opp igjen, men dengang ei Hurra, nå er det desember og livet har begynt igjen! Endelig blir jeg offisiell medlem av bokdamene, og skal finne frem Chang i kveld. Har lest den før, men det er lsnge siden- og den tåler en omgang til. Håper du har det fint, Ciara, og at du koser deg i, eh, det flotte adventsværet ← Så bra du er med, Nigo! Gleder meg til å begynne på Chang. Ja, du har vel like flott adventsvært som meg, tenker jeg. Det er utrolig hvor mye julestemning jeg får av søledammer og paraplyer... Ha det fint! Og husk at det tross alt finnes flere måter å kose seg på enn KG-artiklenes overskriftshøydepunkt. ← Takk, Alfhild, det var godt du minte på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. desember 2006 #3152 Del Skrevet 5. desember 2006 Flott, Daria! Det hadde jo vært fælt å være alene i øyparadiset ← Var det jeg var redd for, at du skulle bli ensom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2006 #3153 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Takk, Alfhild, det var godt du minte på det ← My aim is to please. Eller som Bondevik (og kanskje Skavlan) ville sagt: My goal is to satisfy all the Norwegians Endret 5. desember 2006 av Alfhild K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3154 Del Skrevet 5. desember 2006 Du er nå så omtenksom --------------------- Var på posten og butikken i sted, og da ble jeg så utrolig svimmel. Var faktisk urolig for at jeg skulle klare å besvime på postkontoret Men det gikk heldigvis bra. Har vondt i hodet i dag, og jeg er stiv øverst i nakken. Ikke behagelig. Kanskje jeg blir nødt til å hvile på sofaen resten av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. desember 2006 #3155 Del Skrevet 5. desember 2006 Eller som Bondevik (og kanskje Skavlan) ville sagt: My goal is to satisfy all the Norwegians ← Hvis det er alternativene, tror jeg at jeg foretrekker å forbli utilfredsstilt... Var på posten og butikken i sted, og da ble jeg så utrolig svimmel. Var faktisk urolig for at jeg skulle klare å besvime på postkontoret Men det gikk heldigvis bra. Har vondt i hodet i dag, og jeg er stiv øverst i nakken. Ikke behagelig. Kanskje jeg blir nødt til å hvile på sofaen resten av kvelden ← Uff da, ikke bra. Ta det med ro du, og sats på at det går over fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3156 Del Skrevet 5. desember 2006 Eller som Bondevik (og kanskje Skavlan) ville sagt: My goal is to satisfy all the Norwegians ← Du vet Bondevik snakker bra engelsk når du kan høre klart og tydelig at han er fra Molde selv når han altså snakker engelsk. Helt forferdelig. Men det var tydeligvis ikke alle som var enige med meg i at kjendiser og politikere burde lære seg bedre engelsk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2006 #3157 Del Skrevet 5. desember 2006 Hvis det er alternativene, tror jeg at jeg foretrekker å forbli utilfredsstilt... ← Næmmenfysjda! Har ikke Bokhjørnets deltakere noen form for tenning mot en mann som har begått årets hotteste drapsvåpen; en murstein på 753 sider med den sjokkerende tittelen "Et liv i spenning"?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. desember 2006 #3158 Del Skrevet 5. desember 2006 Skulle jo tro det var en fordel for dem selv å snakke skikkelig engelsk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #3159 Del Skrevet 5. desember 2006 Næmmenfysjda! Har ikke Bokhjørnets deltakere noen form for tenning mot en mann som har begått årets hotteste drapsvåpen; en murstein på 753 sider med den sjokkerende tittelen "Et liv i spenning"?? ← Jo, jøssda, jeg har lyst til å ta en Jon Are og få Bondevik til å lese opp et par kapitler som forspill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2006 #3160 Del Skrevet 5. desember 2006 Du vet Bondevik snakker bra engelsk når du kan høre klart og tydelig at han er fra Molde selv når han altså snakker engelsk. Helt forferdelig. ← Det er jo praktisk å kunne bruke I på begge språkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå