Gå til innhold

Ciaras bokhjørne

Ciara

Anbefalte innlegg

Enig!! Kanskje vi kan bosette oss der også? Du kan bli bibliotekar på et bibliotek der, og jeg kan bli assistenten din!!... og så kan bokringen komme på årlige Irlandsturer å besøke oss på de flotte gårdene våres som selvsagt ligger i irrgrønne daler med utsikt over havet!! :hoppe:

Jeg er med! Forutsatt at disse gårende ikke ligger altfor langt fra byen da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det ja...  :ler:  Du kan få drikke Guinness etterpå -i bryllupet...

Ja, hvis dere ikke er så veldig opptatt av stil i bryllupet deres, så kan jeg godt drikke Guinness :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shane McGowan var jo et fruktfat da! :ler: Mulig vi legger lista litt høyere? Fascinerende tenner!

Herregud, nå måtte jeg le her :ler::ler::ler: Tror aldri ordet "fruktfat" har vært brukt i samme setning som "Shane McGowan" før :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shane McGowan var jo et fruktfat da! :ler: Mulig vi legger lista litt høyere? Fascinerende tenner!

:ler: Kanskje litt høyere ja... Men han har en interessant sangstemme -det er mannen som har drukket whiskey ja... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis dere ikke er så veldig opptatt av stil i bryllupet deres, så kan jeg godt drikke Guinness  :ler:

Så lenge folk koser seg (og jeg er fornøyd med brudgommen :ler: ), er ikke stil så nøye... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at Bokhjørnet egentlig bare er et skalkeskjul for damer som er glade i menn, fyll og rock'n'roll. Vi har klart å holde maska lenge, men nå kommer sannheten for en dag. Ut med Hanne Ørstavik, gi oss Shane i stedet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg melder meg frivillig til å drikke rødvin! Og det er jo helt klart at dere blir fornøyd med brudgommene deres! Med det kresne teamet som skal på raid i Dublin så blir det ikke noen annenrangsmannfolk her! (Dessuten skal de jo matche noen usedvanlig vakre bruder og for ikke å snakke om brudepiker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nostalgia, jeg har en brudekjole hengende i skapet, slør, sko, tiara  - ja hele pakka. Skal jeg ta det med eller???? ;)

Det tror jeg er en god idé. Anette skal jo spare til gitar, så det spørs vel om ikke alt brudeutstyret blir en litt for stor utgift. Vanligvis har man jo en god stund å spare til brudestasen, men jeg tror vi mannejegere er litt mer effektive enn Anette regnet med :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Forutsatt at disse gårende ikke ligger altfor langt fra byen da...  :sjenert:

Ja, like utenfor Dublin, så klart! ;)

Jeg tror at Bokhjørnet egentlig bare er et skalkeskjul for damer som er glade i menn, fyll og rock'n'roll. Vi har klart å holde maska lenge, men nå kommer sannheten for en dag. Ut med Hanne Ørstavik, gi oss Shane i stedet  :ler:

Uh-ohhhh!! :sjarmor::sjarmor:

Jeg melder meg frivillig til å drikke rødvin! Og det er jo helt klart at dere blir fornøyd med brudgommene deres! Med det kresne teamet som skal på raid i Dublin så blir det ikke noen annenrangsmannfolk her! (Dessuten skal de jo matche noen usedvanlig vakre bruder og for ikke å snakke om brudepiker).

JA!!!! :klappe::ler:

Kanskje Shane i det minste kan spille i bryllupet?

Så klart! :Nikke:

Nostalgia, jeg har en brudekjole hengende i skapet, slør, sko, tiara  - ja hele pakka. Skal jeg ta det med eller???? ;)

JA!! :Nikke:

Du og du... vi er snart gift visst vi, Hilde?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mang en håpefull ungkar, og muligens enda mer håpefulle potensielle svigermødre på øyen din vil bli særdeles skuffet nå, Hilde! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men Hilde kan jo bare overta Heidis t-skjorte når hun kommer hjem: "Gift, men åpen for flørting". Tror du ikke gutta på øya synes det er gøy? :) Det tror egentlig jeg de gamle damene vil synes er fryktelig gøy også, de vil luske rundt i Hildes hage med kikkert :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Hilde kan jo bare overta Heidis t-skjorte når hun kommer hjem: "Gift, men åpen for flørting". Tror du ikke gutta på øya synes det er gøy? :) Det tror egentlig jeg de gamle damene vil synes er fryktelig gøy også, de vil luske rundt i Hildes hage med kikkert  :ler:

:grine2:

Jo, jeg kan se det for meg!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har lest Kjæledyrkonsulenten

av Petra von der Fehr?

Høres ut som en rimelig spesiell bok - kanskje noe for meg? ;)

"Omtale:

Magdalena er kioskeier og kjæledyrkonsulent. Hennes tiltrekningskraft virker nærmest magnetisk på husdyreiere med ulike problemer, og hennes spisskompetanse gjelder særlig husdyrsfordeling ved samlivsbrudd. Honorarene hun tjener går unna på stampuben. Magdalena har gått på gründerkurs, og hun lengter etter å finne opp et unødvendig produkt alle vil ha. Som ihuga Majorstuenpatriot med sterk intuisjon for løsninger, utfolder Magdalena sine gode intensjoner for bydelens dyr og dyreeiere. Men når det dukker opp mennesker med grønnskjær rundt seg, blir tilværelsen fort mer komplisert enn hun egentlig har sansen for. © FS Informasjonstjenester"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg tror at Bokhjørnet egentlig bare er et skalkeskjul for damer som er glade i menn, fyll og rock'n'roll. Vi har klart å holde maska lenge, men nå kommer sannheten for en dag. Ut med Hanne Ørstavik, gi oss Shane i stedet  :ler:

:ler: Jepp, vi er avslørt nå :ler:

Å ja, vi tar nok ikke hva som helst, er da ikke desperate (selv om det kanskje virker sånn...) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, like utenfor Dublin, så klart! ;)

Da er det greit! :hoppe: *begynner å pakke*

Du og du... vi er snart gift visst vi, Hilde?? :ler:

Ja, her går det unna :ler: KG ordet det meste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mang en håpefull ungkar, og muligens enda mer håpefulle potensielle svigermødre på øyen din vil bli særdeles skuffet nå, Hilde! :ler:

Men Hilde kan jo bare overta Heidis t-skjorte når hun kommer hjem: "Gift, men åpen for flørting". Tror du ikke gutta på øya synes det er gøy? :) Det tror egentlig jeg de gamle damene vil synes er fryktelig gøy også, de vil luske rundt i Hildes hage med kikkert  :ler:

:overrasket::ler::ler: Men vi skulle jo bosette oss i (på?) Irland... Men jeg må vel tilbake og jobbe ut oppsigelsestiden, dette går jo brennfort :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har lest Kjæledyrkonsulenten

av Petra von der Fehr?

Høres ut som en rimelig spesiell bok - kanskje noe for meg? ;)

:overrasket: Spesielt var vel bare fornavnet... Men les du -og rapporter tilbake etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...