Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

*pakker ned brudesløret i kofferten igjen etter å ha fått en stor dose med nytt pågangsmot etter å ha hørt Wendy's planer*

:ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Åhhhhhhhhhh!! :hoppe:

I like the way you're thinking!!  :sjarmor:  :sjarmor:

Jeg også :sjarmor: *skriver opp Wendy på deltakerlisten*

Skrevet
;) Nå har jeg lest gjennom Dublinplanene deres og jeg har såååååå lyst til å være med! Jeg er gift, men kan jeg være med som anstand jeg også?

Veldig bra! Hvis du, Heidi og jeg leter etter menn, så kan vi klare å grave fram ganske mange menn som Hilde og Anette kan velge mellom. Fy fader, det er jo nesten så de to single og søkende ikke behøver å gjøre noenting selv. I betaling kan jo vi få en Guinness eller tre.

Skrevet
Veldig bra! Hvis du, Heidi og jeg leter etter menn, så kan vi klare å grave fram ganske mange menn som Hilde og Anette kan velge mellom. Fy fader, det er jo nesten så de to single og søkende ikke behøver å gjøre noenting selv. I betaling kan jo vi få en Guinness eller tre.

Det er en avtale, Ciara! *sender over en Guiness i forskudds-betaling* Nå begynner jo dette å se særdeles lovende ut -kanskje jeg også skulle pakke sløret? :ler:

Skrevet

Den e go!! ;):ler:

Skrevet

Tusen takk for Toblerone! Og tusen takk for at jeg får være med! :hoppe::hoppe::hoppe: ! Ja hva skal stå på T-skjorta mi? Må jo bli noe med innsamling av kjekke mannfolk for viderelevering til single damer? Tenke, tenke, noen gode forslag?

Skrevet
Det er en avtale, Ciara! *sender over en Guiness i forskudds-betaling* Nå begynner jo dette å se særdeles lovende ut -kanskje jeg også skulle pakke sløret?  :ler:

Ja!! Dobbelt-speedbryllup!! :ler: Ciara, Heidi og Wendy får være brudepiker og riskastere!! :hoppe:

Skrevet

"Autorisert formidler av irsk/norske allianser"

:ler:

Skrevet
Det er en avtale, Ciara! *sender over en Guiness i forskudds-betaling* Nå begynner jo dette å se særdeles lovende ut -kanskje jeg også skulle pakke sløret?  :ler:

Det er kanskje litt dumt å ha både slør og ølbriller på når man gifter seg... Kanskje dere våkner opp og finner ut at kjekkasen ikke ligner Sivert, men Shane McGowan :ler:

Skrevet
Ja!! Dobbelt-speedbryllup!! :ler: Ciara, Heidi og Wendy får være brudepiker og riskastere!! :hoppe:

:ler: Denne planen blir bare bedre og bedre! :ler:

Skrevet
Det er kanskje litt dumt å ha både slør og ølbriller på når man gifter seg... Kanskje dere våkner opp og finner ut at kjekkasen ikke ligner Sivert, men Shane McGowan  :ler:

:ler: Har da ikke sagt at jeg skal drikke Guinness... ;)

Skrevet
Det er kanskje litt dumt å ha både slør og ølbriller på når man gifter seg... Kanskje dere våkner opp og finner ut at kjekkasen ikke ligner Sivert, men Shane McGowan  :ler:

Jeg vet ikke hvem det er? Shane McGowan? ;)

Skrevet

Hva? Kan man dra til Dublin uten å drikke Guinness? Kanskje det heller er JEG som ikke burde ha ølbriller når jeg leter etter menn til dere da? :klø:

Skrevet

Dette tror jeg kan bli veldig bra! Snakk om effektivt arbeid! :ler: Jeg pakker like godt ned brudepikekjolen først som sist! :bryllup:

Skrevet
Jeg vet ikke hvem det er? Shane McGowan?  ;)

Her er Shane McGowan :ler:

Skrevet
:ler:  Denne planen blir bare bedre og bedre!  :ler:

Enig!! Kanskje vi kan bosette oss der også? Du kan bli bibliotekar på et bibliotek der, og jeg kan bli assistenten din!!... og så kan bokringen komme på årlige Irlandsturer å besøke oss på de flotte gårdene våres som selvsagt ligger i irrgrønne daler med utsikt over havet!! :hoppe:

Skrevet

Oisann... Er han artist? hvordan er han kjent? Har aldri sett han før jeg ;)

Skrevet
Hva? Kan man dra til Dublin uten å drikke Guinness? Kanskje det heller er JEG som ikke burde ha ølbriller når jeg leter etter menn til dere da?  :klø:

Kanskje det ja... :ler: Du kan få drikke Guinness etterpå -i bryllupet...

Skrevet
Oisann... Er han artist? hvordan er han kjent? Har aldri sett han før jeg ;)

Han er vokalist i The Pogues. Et ganske sjarmerende band :)

Skrevet

Shane McGowan var jo et fruktfat da! :ler: Mulig vi legger lista litt høyere? Fascinerende tenner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...