Gå til innhold

Jente skamklipt hos cutters, dårlig frisørkjede?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hører stadig om folk som ikke er fornøyde med cutters, og jeg tenker at noen tilfeller er vel kanskje dårlig kommunikasjon eller noe sånt, men når noen blir klippet så jævlig som denne jenta her, så kan jeg bare lure på om de ansetter folk fra gata? Selv jeg har klippet venninner  i nød bedre enn dette, og jeg har ikke utdannelse for å si det sånn... det verste her er vel kanskje at frisøren attpåtil beskyldte moren for å ha klippet jenta slik selv!

https://www.borsen.no/nyheter/skamklipt-pa-cutters---rullegardina-gikk-ned/72040206

Anonymkode: dbb2d...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å klage på klippen på Cutters er som å klage på dårlig service når man flyr Ryan air. Du får det du betaler for. Med så dårlig lønn og vilkår som Cutters har så er det ikke de beste frisørene som gidder å jobbe der for å si det sånn. 

Anonymkode: 20379...bb9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv blandede erfaringer med Cutters. Har vært der noen ganger, ettersom jeg har en helt streit, skulderkort frisyre uten farging, som kun trenger en stuss innimellom. En gang ble det veldig fint, men forrige gang kunne jeg se at de hadde gjort en dårlig jobb. Ikke skamklipt, men de hadde glemt enkelte hårtuster, som jeg selv måtte klippe foran badespeilet hjemme... De hadde også klippet opp håret bak, selv om jeg veldig tydelig ba om én lengde og ingen oppklipping eller lag. Så tror det blir vanlig frisør på meg neste gang, selv om det lett er 400 kroner dyrere enn Cutters.

Anonymkode: 3b9cb...446

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å klage på klippen på Cutters er som å klage på dårlig service når man flyr Ryan air. Du får det du betaler for. Med så dårlig lønn og vilkår som Cutters har så er det ikke de beste frisørene som gidder å jobbe der for å si det sånn. 

Anonymkode: 20379...bb9

Nærmeste cutters er i Bergen, et stykke unna meg så jeg har personlig aldri vært der, men etter din beskrivelse skal jeg heller ikke dit....

Anonymkode: dbb2d...d94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tenkt at det er et greit alternativ til å klippe barnet selv, men ikke dom et alternativ til å gå til en ordentlig frisør. 

Anonymkode: 07700...3ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er greit der så lenge man bare trenger stuss. Kunden var vel uheldig med frisøren, frisører er jo individer og kan være flinke/mindre flinke på hver sin måte. 

Anonymkode: 063e8...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Synes det er greit der så lenge man bare trenger stuss. Kunden var vel uheldig med frisøren, frisører er jo individer og kan være flinke/mindre flinke på hver sin måte. 

Anonymkode: 063e8...e08

Ja jo, men dette er jo veldig dårlig arbeid, selv til frisør å være, synes jeg da.. ser så ut i allefall 

Anonymkode: dbb2d...d94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Honey Dew skrev:

En kan ikke ta en hel kjede for det en frisør har gjort.

Det er sant, men slik jeg  skjønner det så har cutters generelt generelt dårlig rykte 

Anonymkode: dbb2d...d94

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cutters er for menn med buzzcuts. Har sett flere som har fått håret skamklipt hos cutters og så må de betale et annet sted for å få det rettet opp. De er så stressa der at man sitter med hjertet i halsen og puls på 120.

Anonymkode: ab515...54e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en sønn som har pleid å klippe seg hos en jallafrisør og jeg synes han har sett ganske bra ut på håret. I går var han på cutters og klippet seg, og det ser ut som de har gått over hodet hans med en gressklipper. Han har litt lengde på toppen og gradert på sidene og i nakken, men det er så hakkete at det ser ut som han har klippet seg selv. 

Anonymkode: 7fb2a...9b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en sønn som har pleid å klippe seg hos en jallafrisør og jeg synes han har sett ganske bra ut på håret. I går var han på cutters og klippet seg, og det ser ut som de har gått over hodet hans med en gressklipper. Han har litt lengde på toppen og gradert på sidene og i nakken, men det er så hakkete at det ser ut som han har klippet seg selv. 

Anonymkode: 7fb2a...9b6

Jallafrisør ? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo frisører og selv om de har dårlig tid kan de jo PRØVE å gjøre en grei jobb. Jeg er ikke frisør og vil ikke kalle meg flink på å klippe hår, men jeg klarer å klippe noen lunde rett! Og jeg bruker ikke en time på det heller... Stakkars folk. Det tar ikke lang tid å klippe bort de lange hårene som er igjen... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stusset meg der en gang, og de gjorde en dårlig jobb. Det ble ikke jevnt, og de tynnet håret selv om jeg sa at det skulle de IKKE gjøre.

Måtte gå et par ganger til en bedre frisør før jeg var fornøyd med håret igjen. Så jeg går ikke tilbake dit.

Anonymkode: 47244...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd cutters noen ganger i Oslo og er kommet frem til at jeg heller betaler litt mer hos vanlig frisør. Lærlinger er ofte ikke mer enn 150 kr dyrene enn cutters og gjør en mye bedre jobb.

Anonymkode: 7c045...d78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke støtt sånne drittkjeder som skamklipper deg i en rasende fart og gir rævva betingelser til frisørene som jobber der. 

Anonymkode: 8c1cc...c65

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klippet meg for 11. gang på Cutters nå på torsdag, og var som vanlig fornøyd. Stort sett snakk om ulike salonger i Oslo. Jeg har skulderlangt hår, og vil ha en ganske ukomplisert klipp (stussing av tupper og oppklippet foran). Kjæresten min klipper seg også på Cutters, og pleier å være litt mindre fornøyd, de klipper ofte litt mer enn han ønsker.

Anonymkode: 29202...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...