Gå til innhold

Jente skamklipt hos cutters, dårlig frisørkjede?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det finnes gode og dårlige frisører i alle kjeder og prisklasser. Men, hovedregelen er at du får det du betaler for. Kvaliteten på Cutters her i byen er lav og jeg drar aldri dit igjen. 

Skal du noe enkelt eller små barn som bare skal skamklippers - gå for cutters. 
Skal du noe litt mer komplisert - ikke gå for cutters. 

Også har du jo dårlige frisører som ikke burde jobbe i det yrket. Denne jenta har nok møtt på en slik person. 

Anonymkode: 43896...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fornøyd der mange ganger jeg. Og barna også. Så bruker de kort tid, noe som passer barna utmerket. For det skal sies at vi har vært hos vanlige frisører som feks bruker en time på å klippe en stillesittende gutt. Det burde ikke være mulig. 

Anonymkode: 2bcfd...a66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk skrekken for den kjeden etter at jeg var hos frisøren og ei mor kom inn med ei skamklipt ungjente oppløst i tårer. Frisøren min sa det hadde skjedd før at folk kom til dem for å få fikset opp i noe Cutters har rota til.

Mormoren min er gjerrig som ei lus og har klipt seg på Cutters en stund, til tross for at hun har vært svært misfornøyd flere ganger. I følge henne er det stor utskifting av personalet i salongen hun bruker. Det hender det begynner noen flinke der, men de blir sjelden lenge, så de får seg vel bedre jobber.

Anonymkode: f1d2b...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er fornøyd med Cutters i Ski. 
 

Har ingen avansert klipp, og stusser tupper bare. Da gidder jeg ikke betale mer enn 299😊 Sønnen min tar jeg også med dit, og det har alltid blitt bra.

Anonymkode: 0c618...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier seg selv at det ikke blir bra på den korte tiden.

Men passer jo for slike folk som ikke ser forskjellen, og ikke er opptatt av hvordan de ser ut på håret.

Hadde aldri satt foten min der selv.

Er glad i håret mitt.

Anonymkode: 8683c...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cutters er ikke for meg. Kommer aldri til å klippe meg der. Det er rett og slett ikke mulig å få et bra resultat på 15 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...