Gå til innhold

Gjerrig date. Dealbraker?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uff syns jeg hører de ekle slavse/sluke lydene til den feite eksen min, fytti for en ekkel mann, skjems

Anonymkode: b9cc5...923

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo helt irrelevant, TS må da også gjerne sponse sin egen frotsefest og spise enorme mengder kjøtt - når han lager mat til seg selv.

Men spiser en mer enn vanlige porsjonsstørrelser er det åpenbart både uhøflig og svært frekt å gafle innpå hver smule. Det burde en forstå av seg selv.

Anonymkode: a35c2...0e9

Og hva er vanlig porsjon størrelse? Ikke alle som har restaurant utdannelse. Noen synes 1 taco lefse er en porsjon, mens andre mener 4 lefser er 1 porsjon. 

Anonymkode: 222ef...b5f

• Liker 2
Skrevet
14 timer siden, sanja0903 skrev:

når broren min kommer hjem fra treningen setter jeg ti egg i eggerøret, og han spiser det så raskt 😂 men å kritisere en mann som spiser stort -- det får meg til å tro at hun har vært sammen med en franskmann før i tiden x 

En franskmann? Hvordan da?

Anonymkode: f1ec2...eec

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo helt irrelevant, TS må da også gjerne sponse sin egen frotsefest og spise enorme mengder kjøtt - når han lager mat til seg selv.

Men spiser en mer enn vanlige porsjonsstørrelser er det åpenbart både uhøflig og svært frekt å gafle innpå hver smule. Det burde en forstå av seg selv.

Anonymkode: a35c2...0e9

Poenget var at jeg var invitert til min venninne og vi to spiste altså så mye. Jeg satt ikke og sultet meg fordi jeg var gjest, det hadde virkelig ikke falt meg inn. Heldigvis hadde det ikke falt inn henne heller.

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff syns jeg hører de ekle slavse/sluke lydene til den feite eksen min, fytti for en ekkel mann, skjems

Hvem sier at ts er feit? Jeg har f.eks. BMI på 19,5, selv om jeg spiser store måltider. De fleste jeg kjenner som spiser mye er slanke. (Sikkert fordi de tjukke smugspiser i stedet...?) Og hvor er koblingen mellom spise mye og slafsing? Ærlig talt.

Anonymkode: 48a84...0bb

• Liker 2
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. 
Jeg var på en date forrige helg, hvor hun hadde invitert meg hjem på middag. Det var en ting på daten som gjorde meg skeptisk. Jeg har en mistanke om at hun er kjip og gjerrig av seg. Når jeg hadde spist ferdig klaget hun over at jeg spiste som en hest. Hun sa litt oppgitt at nå ble det ikke nok middag til restemiddag den neste dagen, når jeg spiste så mye. 
For meg høres dette veeeldig spesielt. Eller hva?

Anonymkode: 773b4...d1e

Hvor mange porsjoner spiste du da? 

Anonymkode: 22931...68d

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poenget var at jeg var invitert til min venninne og vi to spiste altså så mye. Jeg satt ikke og sultet meg fordi jeg var gjest, det hadde virkelig ikke falt meg inn. Heldigvis hadde det ikke falt inn henne heller.

Hvem sier at ts er feit? Jeg har f.eks. BMI på 19,5, selv om jeg spiser store måltider. De fleste jeg kjenner som spiser mye er slanke. (Sikkert fordi de tjukke smugspiser i stedet...?) Og hvor er koblingen mellom spise mye og slafsing? Ærlig talt.

Anonymkode: 48a84...0bb

😂 denne her gjorde min kveld gøy, jeg har ledd i 12 minutter nå

det kalles forbrenning, fåtall smugspiser, men ja, får eg følelse av dette er den feite slavsende eksen min😂

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. 
Jeg var på en date forrige helg, hvor hun hadde invitert meg hjem på middag. Det var en ting på daten som gjorde meg skeptisk. Jeg har en mistanke om at hun er kjip og gjerrig av seg. Når jeg hadde spist ferdig klaget hun over at jeg spiste som en hest. Hun sa litt oppgitt at nå ble det ikke nok middag til restemiddag den neste dagen, når jeg spiste så mye. 
For meg høres dette veeeldig spesielt. Eller hva?

Anonymkode: 773b4...d1e

Dealbreaker. 

Skrevet

Jeg er glad i å lage mat. Og inviterer gjerne mine dater hjem på middag. Den maten jeg setter på bordet er mat jeg har laget til han. For meg er det et stort kompliment at han spiser seg mett og våger å forsyne seg flere ganger. Så om han bare spiser en porsjon eller skraper gryta er ikke noen dealbreaker for meg. Jeg har dårlig råd men har lært meg til å lage god mat uten å ruinere meg. Viktigste er at min gjest har det hyggelig. 

Og lager jeg eksklusiv mat så passer jeg på å servere han og lager rimlige forrett og dessert.  

Anonymkode: 68d55...621

• Liker 1
Skrevet

Dere er begge rare. Du spiser for mye på date og hun planlegger restemiddag og påpeker dette høyt overfor deg 🙈🙈🙈 

men hyggelig du likte maten da 😂

Anonymkode: 92f0c...c15

• Liker 3
Skrevet
On 1/18/2020 at 9:37 AM, AnonymBruker said:

Haha, enten så troller du.

eller så har daten din også laget en tråd om middagen deres 8-)

Se tråden: Har faktisk ikke råd til å bli samboer med en mann!!

Anonymkode: 8cfe4...c04

Nei, ts her har jeg heldigvis ikke datet, har lært nå og er ferdig med slike menn!😉

Hilsen hun som skrev den andre tråden..

Anonymkode: d079f...e20

• Liker 2
Skrevet

At noen spiser mye av maten du har laget, er jo bare et kompliment.

Om hun er gjerrig og tvinner tiere, unnskylder det henne ikke for å være uhøflig. Jeg hadde blitt svært ukomfortabel hvis noen sa noe sånt til meg - spesielt om det var en date.

Hvis jeg var fattig og noen hadde spist om middagen sin, hadde jeg likevel holdt kjeft.

For å svare på tittelen: Ja, for meg er gjerrighet en dealbreaker.

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, ts her har jeg heldigvis ikke datet, har lært nå og er ferdig med slike menn!😉

Hilsen hun som skrev den andre tråden..

Forøvrig utrolig å se hva folk biter på av trolle tråder her på KG!😂😂😂

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hva er vanlig porsjon størrelse? Ikke alle som har restaurant utdannelse. Noen synes 1 taco lefse er en porsjon, mens andre mener 4 lefser er 1 porsjon. 

Anonymkode: 222ef...b5f

Nei, på besøk er 2 normalt. I "værstefall" 3 om det er veldig mye mat og begge er ca like sultne. 

Ingen hiver i seg fire tacolefser ved siden av en som spiser en tacolefse.

Anonymkode: c1b6a...5ac

• Liker 1
Skrevet

Normalt har vi alltid ekstra mat, som spises dagen etter. Dvs vi har det nå. Da jeg først traff mannen min led han av den vrangforestillingen at alle fat måtte tømmes. Jeg konfronterte han på det etterhvert som han viste at han hadde bra egenskaper som motveide slukhals-taktene, og vi har jobbet oss vekk fra Bulemi light (stappe i seg ei steik på over et kg pluss tilbehør) til at han får seg en vanlig eller to små porsjoner og føler seg mett. 

Unger som trues til å spise opp alt på tallerkenen mister de naturlige signalene på hvor mye er nok og når man er mett. Kjennes ut som om TS her er i den kategorien. 

Og ikke kunne dama spise rosekvasten hun fikk. 

Skrevet

Spise mye og så ha sex ender aldri bra :) Blir fort en brun stripe på veggen.

Anonymkode: aab75...5af

Skrevet

Høres jo ut som du spiste veldig mye. Og hun kan jo ha noen dårlige erfaringer med det. Min siste ex, var nazi på at alt måtte deles likt. Men jeg er en liten dame, som spiser lite, han snekker som trente 10 timer i uka, og spiste utrolig mye. Så laget vi middag spiste jo han minst 3 ganger så mye som meg. Kjøpte vi en isboks til kos, så spiste jeg en liten skål, han resten osv. På restaurant ville han og dele regningen likt, men siden jeg spiser en billig hovedrett med vann til, og han forrett, dyr hovedrett, dessert, øl og brus, så ble jo ikke det rettferdig. Men han ville ikke se min side av det, mente bare vi måtte jo dele likt. 

Anonymkode: 27d45...735

Gjest Katarina441
Skrevet

Haha snodig date😂 hva folk får seg til å si ass😂

Skrevet
På 18.1.2020 den 13.18, AnonymBruker skrev:

Jeg synes folk skal få lov å spise seg mett, og dessverre når man ikke spiser voldsomt mye selv kan det bli veldig dyrt å få en mann i hus når man plutselig må lage 4 middagsporsjoner i stedet for 1 fordi mannen spiser for 3 personer. Det burde man innse når man spiser så mye og da må man i det minste invitere den man dater på middag selv eller spandere middag ute så det blir litt mer rettferdig. 

Anonymkode: c6b5d...afe

Enig.

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres jo ut som du spiste veldig mye. Og hun kan jo ha noen dårlige erfaringer med det. Min siste ex, var nazi på at alt måtte deles likt. Men jeg er en liten dame, som spiser lite, han snekker som trente 10 timer i uka, og spiste utrolig mye. Så laget vi middag spiste jo han minst 3 ganger så mye som meg. Kjøpte vi en isboks til kos, så spiste jeg en liten skål, han resten osv. På restaurant ville han og dele regningen likt, men siden jeg spiser en billig hovedrett med vann til, og han forrett, dyr hovedrett, dessert, øl og brus, så ble jo ikke det rettferdig. Men han ville ikke se min side av det, mente bare vi måtte jo dele likt. 

Anonymkode: 27d45...735

Naturligvis ville han det, for det tjente han jo økonomisk på.....

Skrevet

Virker ikke som kjemien var helt på plass om det var fokus på daten.

Anonymkode: 5b990...e38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...