Gå til innhold

Kraftig hårvekst der nede, mannen liker det ikke(bilder)?!😔


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har usedvanlig kraftig hårvekst på hufsa, og mannen liker det ikke! Det vokser også langt utenfor bikini linjen som vist på bildet(1uke etter barbering), hvis jeg ikke tar det bort..😬😭

Han vil ha alt hår borte og da blir det bare så klamt og ubehagelig fuktig der nede, har prøvd å barbere selve vulvaen og la det være igjen noe overfor som lufter litt og som gjør at jeg ikke må føle meg som en tre åring der nede, men han liker ikke det heller. Noen andre som sliter med det samme og har noen råd?!

Må også barbere annenhver dag om det skal være så glatt der som han vil ha det, og blir sår av det..🙄

IMG_20200116_191640.jpg

 

Anonymkode: bdce2...658

Endret av Moonshine
ryddet fo bildet av kjønnsorgan.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lama_Drama

Bytt mann. Voksne mennesker har hår på musa. Noen velger å ta det vekk av egen vilje, men det skal være frivillig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt irritert hvis mannen min mente noe om mine kjønnshår.

Anonymkode: 849ff...026

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Forbanna said:

Kan du stusse? Blir ikke sår av det. 

Ja bruker å stusse det som er på Venus berget, problemet er at han har problemer med hår der overhodet, og at jeg ikke liker å fjerne alt av hår..😬

Anonymkode: bdce2...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trimmer bare med skjeggtrimmer, blir så sår av å barbere.

 

Tips: Voks på kjønnslepper og bikinilinje i salong. Trim resten selv.

Jo mer du vokser jo senere vokser det ut igjen. Er ikke så vondt. Mye værre på leggene, f.eks

Anonymkode: 21305...945

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da ikke et hår på bilde 1...?

Anonymkode: fce8d...e72

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt mann... Klarer ikke å tenke annet enn at de som vil ha helt hårløs mus er skap-pedofile. Voksne mennesker har kjønnshår. Sånn er det bare.

Hva man vil gjøre med kjønnshårene sine for sin egen del er en annen sak. Om du blir sår så kan jeg anbefale elektrisk ladyshaver. Ble spedalsk når jeg brukte høvel, med ladyshaver så er det en helt ny verden.

Anonymkode: 318b9...779

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det er da ikke et hår på bilde 1...?

Anonymkode: fce8d...e72

Bilde 1, jo, om du zoomer inn på etterveksten som er på sidene av trusa, så ser du hvor ille det er!!😬

Ts..

Anonymkode: bdce2...658

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra bildene så har du helt normal hårvekst. Du får ta samtalen, du gjør som du vil - det er din kropp. Forklar at det blir så sårt og klamt. Er det ikke bra nok, så får du revurdere hele forholdet. Han skal da ikke bestemme hvor mye/lite hår du skal ha.

Anonymkode: 27a65...073

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er da ikke et hår på bilde 1...?

Anonymkode: fce8d...e72

Se på høyre siden av bildet..🙄

Anonymkode: bdce2...658

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Bytt mann... Klarer ikke å tenke annet enn at de som vil ha helt hårløs mus er skap-pedofile. Voksne mennesker har kjønnshår. Sånn er det bare.

Hva man vil gjøre med kjønnshårene sine for sin egen del er en annen sak. Om du blir sår så kan jeg anbefale elektrisk ladyshaver. Ble spedalsk når jeg brukte høvel, med ladyshaver så er det en helt ny verden.

Anonymkode: 318b9...779

Takk for tips!!

Har ikke prøvd det før, er bare så lei av all barberingen nå..

Ts..

Anonymkode: bdce2...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge det er du som er den utvalgte til å være hans seksualpartner, så synes jeg du skal oppfylle hans ønske på dette. Menn er veldig visuelle. Tror det betyr mer for ham enn det er plagsomt for deg.

Anonymkode: ac4e0...26c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å stusse litt skader vel ikke hvis mannen din vil det? Å blåholde på at dotten skal vokse vilt gir jo ingen enighet🤨

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser stritt ut? Liksom langt? Har samme problemet med kraftig hårvekst selv, men glatter selv inn i mellom, da jeg liker det best

Anonymkode: 30ba3...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker said:

jeg trimmer bare med skjeggtrimmer, blir så sår av å barbere.

 

Tips: Voks på kjønnslepper og bikinilinje i salong. Trim resten selv.

Jo mer du vokser jo senere vokser det ut igjen. Er ikke så vondt. Mye værre på leggene, f.eks

Anonymkode: 21305...945

Bruker epilator på bikinilinja, det gjør bare drit vondt, sikkert like vondt å vokse der..😬

Anonymkode: bdce2...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det ser stritt ut? Liksom langt? Har samme problemet med kraftig hårvekst selv, men glatter selv inn i mellom, da jeg liker det best

Anonymkode: 30ba3...853

 

Retter du ut håret nedentil??? 

Anonymkode: f227d...30a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bamseklemmer said:

Å stusse litt skader vel ikke hvis mannen din vil det? Å blåholdet på dotten skal vokse vilt gir jo ingen enighet🤨

Ja er langt på bildet, men bruker å stusse det med saks, altså det på Venus berget i siste bildet, men han liker jo ikke det heller..huff..

Anonymkode: bdce2...658

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære ts, det er IKKE du eller din hårvekst som er problemet her. Du ser helt normal ut. Å fjerne hår skal være en frivillig sak. Ettersom hva jeg forstår så hjelper det heller ikke å stusse/holde det nede fordi mannen din vil ha det helt glattbarbert, og der stiller han for høye krav. 

Anonymkode: 41f29...cb2

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...