Gå til innhold

Kraftig hårvekst der nede, mannen liker det ikke(bilder)?!😔


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Å stusse litt skader vel ikke hvis mannen din vil det? Å blåholdet på dotten skal vokse vilt gir jo ingen enighet🤨

Det er da ikke det hun gjør. Han forlanger glatt. Og glatt gir nupper og betennelser og kløe. Jeg har samme type hår selv og vet hvordan det blir. Ikke er det behagelig og ikke er det pent.

Anonymkode: d91f6...67e

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Så lenge det er du som er den utvalgte til å være hans seksualpartner, så synes jeg du skal oppfylle hans ønske på dette. Menn er veldig visuelle. Tror det betyr mer for ham enn det er plagsomt for deg.

Anonymkode: ac4e0...26c

Ja, men jeg liker ikke å ta bort alt der nede selv, det er avtennende, og føler meg som et barn da. Merkelig nok elsket han jeg var sammen med sist før denne mannen det håret der, fikk aldri lov å fjerne noe da..☺️

Anonymkode: bdce2...658

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørr du virkelig poste bilde av kjønnsorganene på nett 😮

Ellers ser det ut som helt normal hårvekst. Ikke i overkant.

Anonymkode: 1584a...bf3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Lama_Drama skrev:

Bytt mann. Voksne mennesker har hår på musa. Noen velger å ta det vekk av egen vilje, men det skal være frivillig.

 

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bytt mann... Klarer ikke å tenke annet enn at de som vil ha helt hårløs mus er skap-pedofile. Voksne mennesker har kjønnshår. Sånn er det bare.

Hva man vil gjøre med kjønnshårene sine for sin egen del er en annen sak. Om du blir sår så kan jeg anbefale elektrisk ladyshaver. Ble spedalsk når jeg brukte høvel, med ladyshaver så er det en helt ny verden.

Anonymkode: 318b9...779

Jævlig gode råd. TS skal dumpe mannen over en bagatell som helt sikkert kan løses på en langt mer voksen og mindre dramatisk måte. Hun skal rive opp livet de har skapt sammen, og gjøre eventuelle barn til skilsmissebarn over en uenighet om kjønnshår - og fordi en klovn på KG trekker paralleller mellom pedofili og et voksent glattbarbert underliv. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til å være en kjempe fin vagina hvertfall! Vær stolt av den med hår du! 

Anonymkode: b8863...476

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja er langt på bildet, men bruker å stusse det med saks, altså det på Venus berget i siste bildet, men han liker jo ikke det heller..huff..

Vet du hva, jeg foretrekker vokset mus altså helt glatt, men noen ganger synes jeg det er deilig å kjenne hårdotten kile meg på øverleppa, da vet du hvor tunga mi er😂 Nei, jeg vil heller ha ei fornøyd dame enn det skal behage meg... Synes du er helt perfekt i øverste bilde, det under kunne du gjerne bare runddet litt market rundt og latt håret vokse. Det hadde iallefall jeg likt🤞

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge det er du som er den utvalgte til å være hans seksualpartner, så synes jeg du skal oppfylle hans ønske på dette. Menn er veldig visuelle. Tror det betyr mer for ham enn det er plagsomt for deg.

Anonymkode: ac4e0...26c

Virkelig.. Barbér alt håret på den klammeste plassen du har på kroppen med jevne mellomrom, og så kan du uttale deg på nytt... 

Jeg har en sånn barbermaskin.. Stusser det ganske kort. Da føler jeg meg stelt nedentil, uten at det gnisser og blir sårt 😊

Anonymkode: 6d333...ec7

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, HalldirV2 skrev:

 

Jævlig gode råd. TS skal dumpe mannen over en bagatell som helt sikkert kan løses på en langt mer voksen og mindre dramatisk måte. Hun skal rive opp livet de har skapt sammen, og gjøre eventuelle barn til skilsmissebarn over en uenighet om kjønnshår - og fordi en klovn på KG trekker paralleller mellom pedofili og et voksent glattbarbert underliv. 

 

Hvem er det egentlig som henger seg opp i bagateller her? Og hvordan kan man løse dette på en voksen måte med en voksen som mener hans estetiske preferanser går foran TS velbefinnende? Hun skriver at hun blir sår og hun har tydeligvis ikke lyst til å fjerne alt.

Anonymkode: 849ff...026

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke det hun gjør. Han forlanger glatt. Og glatt gir nupper og betennelser og kløe. Jeg har samme type hår selv og vet hvordan det blir. Ikke er det behagelig og ikke er det pent.

Den har jeg full forståelse for, da får du heller en liten bust der nede. Som sagt er jeg mest fornøyd med ei fornøyd dame👌

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker en liten skjeggtrimmer fra Clas Ohlson, da blir det helt kort men ikke så bart at det klør eller blir inngrodde hår. Litt skjeggete men mykt. Når jeg vil ha det helt bart så bruker jeg elektrisk ladyshaver, har aldri fått sansen for barberhøvel..

Anonymkode: 2c671...1ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske sikker på at han hadde likt litt hårvekst bare han hadde vendt seg til det. Bare ha det naturlig en stund, så klarer han å like det etterhvert. Han er da vel ikke så overfladisk at han går fra deg pga hårvekst nedentil? Han er voksen og klar over at kvinner har hår i underlivet. Problemet er at du gjør som han vil, istedenfor hva du selv synes er best. Og det er selvfølgelig bare en fordel for han. Men han kan ikke bestemme dette. Det må du få gjøre selv. 

Anonymkode: de7cf...ed6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig fremgangsmåte, så blir det ikke nupper og kløe.

Bruk peelingkrem noen dager i uken, evt slik peeling krem mot kviser og uren hud.

Barber daglig, uten nye blad. Gamle blad er best.

Da er man glatt hele tiden, uten tull :)

Tror ikke klamhet kommer av manglende hår, heller overvekt, temperatur, brkledning osv

Anonymkode: 56950...b16

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lama_Drama
21 minutter siden, HalldirV2 skrev:

 

Jævlig gode råd. TS skal dumpe mannen over en bagatell som helt sikkert kan løses på en langt mer voksen og mindre dramatisk måte. Hun skal rive opp livet de har skapt sammen, og gjøre eventuelle barn til skilsmissebarn over en uenighet om kjønnshår - og fordi en klovn på KG trekker paralleller mellom pedofili og et voksent glattbarbert underliv. 

 

En mann som henger seg opp i bagateller, som forsøker å endre kvinnes kropp og som gir henne dårlig selvtillit. Ikke mye å ta vare på, til tross for unger og hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Riktig fremgangsmåte, så blir det ikke nupper og kløe.

Bruk peelingkrem noen dager i uken, evt slik peeling krem mot kviser og uren hud.

Barber daglig, uten nye blad. Gamle blad er best.

Da er man glatt hele tiden, uten tull :)

Tror ikke klamhet kommer av manglende hår, heller overvekt, temperatur, brkledning osv

Anonymkode: 56950...b16

Takk for råd!!

Men jeg er ofte vår der nede og da blir det fuktig og klamt, det er nå så, men mest av alt liker jeg ikke å måtte fjerne alt av hår, syns det er mye mer naturlig å ha noe hår igjen der og ikke føle seg som et barn nedentil..

Klart menn har jo selvfølgelig sine preferanser, men det har jeg også, og jeg ville ikke like en hårløs mann heller..

Ts..

Anonymkode: bdce2...658

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Takk for råd!!

Men jeg er ofte vår der nede og da blir det fuktig og klamt, det er nå så, men mest av alt liker jeg ikke å måtte fjerne alt av hår, syns det er mye mer naturlig å ha noe hår igjen der og ikke føle seg som et barn nedentil..

Klart menn har jo selvfølgelig sine preferanser, men det har jeg også, og jeg ville ikke like en hårløs mann heller..

Ts..

Anonymkode: bdce2...658

Jeg er alltid hårløs, kan til nød gå en dag iblant uten shaving.

Er avhengig av den glatte huden.

Men dette er jo såklart ikke naturlig!

Og syns ikke det er noe en mann kan kreve...

Sikkert ting på hans kropp som ikke er perfekt heller 😛

Anonymkode: 56950...b16

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge det er du som er den utvalgte til å være hans seksualpartner, så synes jeg du skal oppfylle hans ønske på dette. Menn er veldig visuelle. Tror det betyr mer for ham enn det er plagsomt for deg.

Anonymkode: ac4e0...26c

🤦‍♀️

Anonymkode: 66430...c14

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samstemmer med de andre over her. Du trenger en ny mann.

Ikke fordi jeg mener menn som skal ha det glattbarbert er skappedo (som jo er en temmelig drøy anklage), men fordi jeg mener at hvis han FORLANGER ei hårløs mus at all times, så har han urealistiske forventninger. Hvis du VELGER å glattbarbere musa fordi du føler det er mest behagelig så er det noe helt annet. Han har med å respektere kroppen din, selv med hår på dåsa og pigger på leggene. Menn med stor M er inneforstått med dette og blir ikke surkne som småbarn av å treffe litt hår dann og vann.

Så kan han jo få lov å prøve å holde seg selv glattbarbert at all times og se hvor hyggelig det blir med kløe og småsår og brann og blemmer.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så det er sagt.. jeg skulle virkelig ønske at jeg hadde så lite hår nedentil som det du har..

 

Anonymkode: fe7a7...632

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Riktig fremgangsmåte, så blir det ikke nupper og kløe.

Bruk peelingkrem noen dager i uken, evt slik peeling krem mot kviser og uren hud.

Barber daglig, uten nye blad. Gamle blad er best.

Da er man glatt hele tiden, uten tull :)

Tror ikke klamhet kommer av manglende hår, heller overvekt, temperatur, brkledning osv

Anonymkode: 56950...b16

Er du dame?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...