Gå til innhold

truer med og gå ut av regjeringen


Loveandrespect

Anbefalte innlegg

Slik jeg ser det, har FrP alt å vinne på å gå ut av regjering nå. Dette er en så alvorlig sak for FrP at hvis de skal klare å vinne tilliten til velgerne igjen, så er eneste valget å forlate den skuta. Når det er sagt, syns jeg det er merkelig at det er disse mikropartiene V og KrF som i realiteten sitter og styrer! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, Apis skrev:

Sp har sittet i regjering både med KrF, Venstre og Høyre før.  Frp er nok utelukket da Sp er et proteksjonistisk parti i motsetning til Frp som er for åpne grenser og fri flyt av varer, tjenester og arbeidskraft. 

Jeg fant iallefall ikke så mye felles mellom Sp, Krf og V sist jeg sammenlignet partiprogrammer, men hvem vet ... Kanskje tas bondepartiet inn i varmen og Frp blir opposisjon? Vi får iallefall ikke lavere matpriser her i landet med Sp i regjering. Den ekstremt dyre maten blir enda dyrere. Hurra liksom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2020 den 19.50, Loveandrespect skrev:

Men om de er norske statsborgere så har de rett til og komme tilbake til norge og bli straffedømt i norge! De er ikke syriske men norske borgere! Dessuten har de fått "lov" til og retunere til norge hele tiden det eneste som gjør forskjell i denne saken er at moren og barna for hjelp til og retunere til norge paga at helsetilstanden til barnet er livsfarlig det skulle bare mangle jeg synes det er kjempe bra at de kommer tilbake jeg unner de barna det beste også får moren bli etterforsket og avhørt og om hun har gjort noe straffbart bli straffet i norge siden hun er norsk statsborger norge har ansvar for borgerne sine uansett hvor kriminelle de er! Sånn er det.

De (kvinnene som var medlem av IS og de andre terrororganisasjonene) burde IKKE få lov til å komme tilbake til det landet de reiste fra pga to ting: 1:De har vist at de ikke fortjener statsborgerskapet i Norge når de reiser til et land og slutter seg til en så grusom terrororganisasjon som IS. De som nå roper opp om at mor og barn bør få komme til Norge, burde alvorlig talt finne ut mer om IS og hva de faktisk gjorde/gjør . Det er så grusomme ting at man ikke klarer å forestille seg det. Alvorlig talt, dette kan ikke og bør ikke "tilgis" på noen som helst måte. Jeg registrerer at det er mange sosialister o.l. som liksom skal så tvil om hva denne kvinnen har gjort. Det hun har gjort,er akkurat det samme som de andre IS-kvinnene og det er rett ut for grusomt til å tenke på. Kvinnene tilsluttet IS satt absolutt ikke bare å laget mat og tvinnet tommeltotter. Snakk f.eks. med en hvilken som helst fra Yazidi-folket . Dette må vi i vårt lille og (hittil)beskyttede land faktisk vite om og innse. Den dama bør utvises fra Norge og sendes tilbake til et av sine andre fedreland(hun er da vitterlig barn av pakistansk/chilenske foreldre)eller tilbake til Syria. For så grove forbrytelser finnes det ingen unnskyldninger.Grunn 2:  De er en stor fare for det landet de reiste fra pga en ting: man må faktisk være ubeskrivelig kaldblodig og psykopat for å tilslutte seg slike grupper som IS o.l. 

Vi i Norge fortjener virkelig ikke å få slike udyr inn i landet. Vi har ikke gjort noe for å bli straffet fordi en grusom person velger å reise til et land som gjør at hun får utløp for sin ondskap. Måtte hun råtne langsomt i fengsel!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2020 den 23.15, Loveandrespect skrev:

Der er jeg uenig med deg!

Er du faktisk klar over hvor lenge hun var tilsluttet de to terrororganisasjonene og hva IS kvinnene gjorde? Det de gjorde, er så grusomt at du ikke kan tenke deg det engang. Denne uhyret av et kvinnfolk var i Syria og tilsluttet minst to terrororganisasjoner i mange år og var gift med minst to av de svina. Hun var ikke der i kun noen måneder.

De som mener at hun bør vises nåde og få gå fritt rundt i Norge, landet vårt, kan ikke være gode i hodet. Det er bare å håpe at ingen av ungene har arvet noen gener fra noen av foreldrene  som gjør de like psykopatiske som de.

Fy fa...for de som mener at det uhyret skal vises noen som helst nåde. 

Her gir vi fredsprisen til Nadia Murad det ene året og tar imot terrorister som slaktet og torturerte folket hennes, det neste året. Hva fa..tenker de på, de som styrer dette landet?? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, akks skrev:

 

Her gir vi fredsprisen til Nadia Murad det ene året og tar imot terrorister som slaktet og torturerte folket hennes, det neste året. Hva fa..tenker de på, de som styrer dette landet?? 

Erna, Ropstad og Skei Grande tenker ikke. De bare føler. De tenker ikke. 

Det samme gjelder venstresiden - de tenker ikke. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13
1 time siden, Drizzt skrev:

Erna, Ropstad og Skei Grande tenker ikke. De bare føler. De tenker ikke. 

Det samme gjelder venstresiden - de tenker ikke. 

Så det gjelder alle, utenom troll på KG? Uhm kay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...