Gå til innhold

truer med og gå ut av regjeringen


Loveandrespect

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Typisk Frp. De vil aldri gå ut regjering frivillig,  men de later som for å få viljen sin i andre saker. 

Endret av tirben
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Paradiso said:

På tide at de setter hardt mot hardt.

Tror nok ikke de vil gå tilbake og forandre på hva de har blitt enige om ift og sende tilbake moren og barna tilbake til norge! Det er allerede bestemt frp får gjerne gå ut av regjeringen om de skal true med og gå av bare fordi de blir nedstemt av de andre partiene! Om de går av så kommer de garantert til og angre på det i ettertid men om de skal være så barnslige og gå ut av regjering fordi at en liten uskyldig gutt kan få ett bra liv og at mor kan få bli med og forklart seg så er det virkelig frp sitt problem frp er ett drittparti uansett så for meg går det veldig bra om de gir seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, tirben said:

Typisk Frp. De vil aldri gå ut regjering frivillig,  men de later som for å få viljen sin i andre saker. 

Frp er ett Typisk drittparti! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, parmanoia said:

Taktikk FrP prøver bare å trumpe gjennom viljen sin igjen. 

Det får de gjerne prøve på! Nå er det allerede bestemt at de skal få komme! Så det er nok ikke så mye frp for gjort med den saken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Loveandrespect skrev:

Frp er ett Typisk drittparti! 

Finnes det et parti som ikke er drittparti?

Alle politikere er jo løgnere som er opptatt av å holde sin posisjon.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Paradiso said:

Finnes det et parti som ikke er drittparti?

Alle politikere er jo løgnere som er opptatt av å holde sin posisjon.

Det kan godt hende men frp er i mine øyne det verste partie! Norge hadde blitt mye bedre uten frp i regjeringen!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
6 minutter siden, Loveandrespect skrev:

Tror nok ikke de vil gå tilbake og forandre på hva de har blitt enige om ift og sende tilbake moren og barna tilbake til norge! Det er allerede bestemt frp får gjerne gå ut av regjeringen om de skal true med og gå av bare fordi de blir nedstemt av de andre partiene! Om de går av så kommer de garantert til og angre på det i ettertid men om de skal være så barnslige og gå ut av regjering fordi at en liten uskyldig gutt kan få ett bra liv og at mor kan få bli med og forklart seg så er det virkelig frp sitt problem frp er ett drittparti uansett så for meg går det veldig bra om de gir seg.

Jeg er generelt lite enig med FrP, og å true med å gå ut av regjering blir litt barnslig.  samtidig har de rett: om denne kvinnen får komme til Norge så kan de ikke forskjellsbehandle andre og åpner dermed døren for terrorister. For det er jo det hun og alle disse kvinnene er : terrorister. De har valgt å kjempe IS din sak. Faktisk har de gitt avkall på livet som de kjenner det, samt reist fra sin familie for å støtte IS.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, theTitanic said:

Jeg er generelt lite enig med FrP, og å true med å gå ut av regjering blir litt barnslig.  samtidig har de rett: om denne kvinnen får komme til Norge så kan de ikke forskjellsbehandle andre og åpner dermed døren for terrorister. For det er jo det hun og alle disse kvinnene er : terrorister. De har valgt å kjempe IS din sak. Faktisk har de gitt avkall på livet som de kjenner det, samt reist fra sin familie for å støtte IS.

 

Men om de er norske statsborgere så har de rett til og komme tilbake til norge og bli straffedømt i norge! De er ikke syriske men norske borgere! Dessuten har de fått "lov" til og retunere til norge hele tiden det eneste som gjør forskjell i denne saken er at moren og barna for hjelp til og retunere til norge paga at helsetilstanden til barnet er livsfarlig det skulle bare mangle jeg synes det er kjempe bra at de kommer tilbake jeg unner de barna det beste også får moren bli etterforsket og avhørt og om hun har gjort noe straffbart bli straffet i norge siden hun er norsk statsborger norge har ansvar for borgerne sine uansett hvor kriminelle de er! Sånn er det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Ikanonym said:

Jeg mener de tydelig må være kun syriske borgere når de frivillig reiser for å kjempe med IS. 

Det er ikke sånn det fungerer alle som har norskt statsborgerskap er norske borgere lik det eller ei men sånn er det og det er det norges lover sier og! Og barn som blir født av en norsk borger blir automatisk norsk borger!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Ikanonym skrev:

Jeg mener de tydelig må være kun syriske borgere når de frivillig reiser for å kjempe med IS. 

De er jo ikke syriske statsborgere! IS kjempet jo ikke for Syria.  De kjempet MOT Syria. Denne kvinnen og barna er derfor også uønsket i Syria. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Barberblad

Begeret til FrP er nok en gang fullt. Buhu. 
 

Vær så snill, gå ut av regjeringen! Dessverre så tviler jeg på det vil skje. 
 

De hyler og griner som noen bortskjemte drittunger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erna har gang på gang satt Frp til side og dr..t pent i Frps mening, så å gå ut av regjering er det eneste riktige Frp må gjøre nå. Dette burde skjedd for lenge siden. Erna risikerte sin regjering for å hente en IS terrorist til Norge. Utilgivelig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig regjeringen kollapser nå. Angrer bittert på å ha stemt på denne driten - de har jo knapt nok gjort en eneste god ting på disse årene?!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anocopy skrev:

Håper virkelig regjeringen kollapser nå. Angrer bittert på å ha stemt på denne driten - de har jo knapt nok gjort en eneste god ting på disse årene?!

Tja, hvis de setter i gang E18 utbyggingen, så har de gjort iallefall 1 god ting. Dette prosjektet er livsviktig for hele regionen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...