Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2007 #61 Skrevet 30. desember 2007 Da jeg var liten (for leeeenge siden) fantes det en is som het King Size. Det var pinneis av jordbær med sjokoladetrekk, og den var utrolig god. Skulle gjerne smakt en sånn igjen.....
Pusemor Skrevet 30. desember 2007 #62 Skrevet 30. desember 2007 Sol-is og Bringebærsplitt var kjempegode : )
Solknapp Skrevet 30. desember 2007 #63 Skrevet 30. desember 2007 Jeg savner mest Tyggis og Plattfot Minst Juicy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå