Gå til innhold

Hvilken IS savner du?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Savner Pigelin fra GB! GB har den jo fremdels da, men GB selges ikke i Norge lenger... *sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sol-is og Amerikaner - den med sånn kokosbolle i.

Skrevet

Uten tvil Tyggis :sikle: Og så Maxikrone da, den og var veldig god!!

Gjest Emera
Skrevet
Hennig Olsen har en tilsvarende is, også der synes utgaven med mørk sjokolade å ha forsvunnet.

Eller er det bare jeg som ikke leter godt nok? :-?

Nei, den finnes faktisk ikke på iskartet deres lenger! Får håpe at Diplom-Is beholder sin, for is med melkesjokolade synes jeg er kvalmt!

Den "Isabella" har vel mørk sjokolade tror jeg, men den er ikke så god som Crème Chocolat.

Skrevet

Savner flere jeg... Det var en stor hvit saftis, tropisk av noe slag, den varte bare ei lita stund. Tror den var på 90-tallet en gang på fant den ikke på sidene.

Da jeg var lita, husker jeg at jeg spiste en lilla saftis med sjokolade øverst, den var på størrelse med en rundpinne, men heller ikke denne fant jeg på sidene.

Og så var det den vaniljeisen med sjokoladebiter i (pinneis) til en av isbilene, husker ikke hvilken.

Og en som het 88... Det ble mange, men jeg er litt isgal... :hjerter2:

Er det noen som har smakt sandwich med pepperkakekjeks? Jeg tør liksom ikke, for orginaler er så god! :roll:

Gjest Emera
Skrevet

Er det noen som har smakt sandwich med pepperkakekjeks? Jeg tør liksom ikke, for orginaler er så god! :roll:

Klart det! Må jo smake nyhetene... :sjarmor:

Det var helt grei. Jeg elsker Sandwich (beste små-isen), men er ikke så veldig glad i pepperkaker. Men altså, helt grei, synes jeg.

Skrevet
Sol-is og Amerikaner - den med sånn kokosbolle i.

Tror enten Hjemis eller Den Norske Isbilen har denne fortsatt. :)

Gjest hilli i.i
Skrevet

Jeg savnet Sommer-is men den kom tilbake!

Ellers savner jeg en is som hadde lakristrekk. Tror det var en sjørøver-is...

Skrevet

Jeg savner de saftisene man fikk kjøpt i poser og måtte fryse selv. De var formet som trekanter / kjegler og hadde smak av cola og bringebær blant annet.

Åh.. :sikle: de var så gode.... De er et godt barndomsminne, de.... :wink:

Skrevet

Jeg savner to-liter isen til Hennig Olsen med vanilje og jordbær og den meg eggelikør eller noe.. Savner også vaniljeis med bringebær vannis over, mmmmmmmmmm

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg savner krokan-pinne fra Drammens Is.

(Ingen av de eksisterer lengre :-( )

Og så savner jeg kuleisen hvor jeg kunne velge peppermynteis. Tror det var vaniljeis med knust, farget peppermyntebiter i.

Skrevet

Jeg savner splitt, bringebærsplitt og tyrkisk peber is. Savner også drillo isen og den vaniljeisen med lakristrekk som fantes for lenge siden.

Gjest Gjesta
Skrevet

Sjokkis (Pinup med to sjokoladestenger i) og Drillo-is. :sikle:

K

Skrevet

Colore! Er ikke det den som hadde to sjokoladepinner inni vaniljeisen oppå kjeksen? Jeg trodde det var den samme, men det virker ikke slik på bildet, en "kroneis" med lakrisstrø på, fra samme tid som Colore.

Gudskjelov at sommerisen er tilbake, den er god!

Også var det et en som het noe med tropisk på 90 tallet, som var fløteis inni med gult safttrekk, den er knallgod. Sol is er også god, selv om jeg ikke var så flink til å kjøpe den. :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Tyrkisk pepper og den der rosa grisen med sjokoladenese. Også flip og flap ellerno, og den foten. Jepp.

Skrevet
Jeg savner de saftisene man fikk kjøpt i poser og måtte fryse selv. De var formet som trekanter / kjegler og hadde smak av cola og bringebær blant annet.

Åh.. :sikle: de var så gode.... De er et godt barndomsminne, de.... :wink:

Men de kan du jo få på RIMI... begynnte å selge disse igjen for ett par år siden :) gode minner....

Dessuten savner jeg Mövenpicks Hazelnut Choc... :cry:

Gjest Pjusk
Skrevet

Men de kan du jo få på RIMI... begynnte å selge disse igjen for ett par år siden :) gode minner....

.. Og på SPAR! Kjeeeeempegode!!

Skrevet

Jeg savner Balltop Karamell, som Hennig-Olsen hadde for noen år tilbake. Og så synes jeg Diplom Is gjerne kunne ha kommet med små beger av Dream-isen igjen (bare ikke skogsbærvarianten denne gangen) :sjenert:

Gjest Seleena
Skrevet

Savnar ingen is eg. Kun dei billige prisane ;)

MEN den blå isbilen hadde ein iss om heite "Is-Bar", den var grusom god - men den er vekk!

Skrevet
Tyggis' date=' Plattfot, Clip & Clap, Poppin Candy, disse savner jeg...[/quote']

Plattfot- isen ja! Hvordan var den nå igjen? Kan ikke huske hvordan den så ut/ smakte, husker bare at jeg likte den da jeg så navnet :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...