Nilma Skrevet 6. juni 2005 #41 Skrevet 6. juni 2005 Maxikrone, Krokanbeger og Hjallis med karamell. *is-sulten*
Gjest Gjesten Skrevet 6. juni 2005 #42 Skrevet 6. juni 2005 Plattfot- isen ja! Hvordan var den nå igjen? Kan ikke huske hvordan den så ut/ smakte, husker bare at jeg likte den da jeg så navnet Var det ikke den som så ut som en fot?
Cr@sh Skrevet 6. juni 2005 #43 Skrevet 6. juni 2005 .. Og på SPAR! Kjeeeeempegode!! Neeei???? Er det sant? *slenger meg i bilen og kjører til den lokale spar-butikken*
Totalya Skrevet 6. juni 2005 #44 Skrevet 6. juni 2005 Disse trekant-saftisene er også å få kjøpt på Helsekost-foretninger også. Savner en kjeksis med marsmellows i, tror det var en jubileumsis av noe slag, år 2000 kanskje
Shoegal Skrevet 6. juni 2005 #45 Skrevet 6. juni 2005 Neeei???? Er det sant? *slenger meg i bilen og kjører til den lokale spar-butikken* jepp, sun lolly, som de heter, er supergode. jeg savner en is fra hennig olsen med vaniljeis, sjokoladesaus og noe banangreier - med nøtter på toppen. tror den het copa cabana. det var i alle fall i en emballasje der man må sette lokket under bunnen for å få begeret til å stå. noen som er med? ellers savner jeg husky-bar, cookies and cream, pære-isen....
Gjest Andromeda Skrevet 6. juni 2005 #46 Skrevet 6. juni 2005 Jeg savner vaniljeis med tynt gult trekk av ananas-saftis utenpå De har sånne i Danmark, så jeg spiser masser hver gang jeg er der :oops: Også savner jeg en rund og smal vaniljeispinne, mener den het noe sånt som gammeldags vaniljepinne (?). Den var supergod, kremete og rund vaniljeis (slurp!!)
Totalya Skrevet 6. juni 2005 #47 Skrevet 6. juni 2005 jepp' date=' sun lolly, som de heter, er supergode. [b']Disse som de selger hos Life er uten tilsetningsstoffer, men det er kanskje de på Rimi også? jeg savner en is fra hennig olsen med vaniljeis, sjokoladesaus og noe banangreier - med nøtter på toppen. tror den het copa cabana. det var i alle fall i en emballasje der man må sette lokket under bunnen for å få begeret til å stå. noen som er med? Å den var kjempegod! Og jeg husker jeg følte meg litt "stor" da jeg spiste den pga begeret
Gjest Yummy Skrevet 6. juni 2005 #48 Skrevet 6. juni 2005 Minis het den vaniljepinnen. Nam nam is er godt
MiniMjau Skrevet 7. juni 2005 #50 Skrevet 7. juni 2005 Jeg savner JOGGER! Vaniljeis med sjokoladetrekk utenpå, med innerst inne på ispinnen var det noe deilig sjokolade/karamellaktig som smakte av mørk sterk sjokolade! Finnes den ennå!? Har ikke sett den på 100 år!
Lia Skrevet 7. juni 2005 #51 Skrevet 7. juni 2005 Nå ble jeg nesten sentimental, jeg! Her var det mange is jeg hadde glemt helt.
Blueberry Skrevet 7. juni 2005 #52 Skrevet 7. juni 2005 Jeg har de siste ukene sett etter Lollipop Sorbet. Hvor har det blitt av den? Både vanlig og pære? Og lollipop-pinne-is med pære? *slurp* Føler meg av og til som en zombie når jeg bare MÅ ha saft-is...
Gjest gjesta Skrevet 8. juni 2005 #53 Skrevet 8. juni 2005 Grisen med sjokoladenese og plattfot er de isene jeg savner mest.. Var såpass liten da disse var så jeg husker ikke hvordan de smakte, bare at de smakte gooooodt
Shoegal Skrevet 8. juni 2005 #54 Skrevet 8. juni 2005 Grisen med sjokoladenese og plattfot er de isene jeg savner mest.. Var såpass liten da disse var så jeg husker ikke hvordan de smakte' date=' bare at de smakte gooooodt [/quote'] PLATTFOT! den glemte jeg på lista mi! tror forresten jeg også husker grIS - het den det? må føye til enda en favoritt: tennIS(eller tennis-is)!
majan Skrevet 9. juni 2005 #55 Skrevet 9. juni 2005 Plattfot var kjempe god, men så var det en som var i et hylster liksom , banasplit med ei tyggiskule i bånn. men veit ikke hvem som solgte den - DEN VAR JO BARE KJEMPE GOD DA!
majan Skrevet 9. juni 2005 #56 Skrevet 9. juni 2005 Og en som het 88... Det ble mange, men jeg er litt isgal... :hjerter2: 88 er en svensk is, den selger de der borte enda
Miss Marple Skrevet 9. juni 2005 #57 Skrevet 9. juni 2005 Jeg savner pæreisen, rakettis og dalmatinersaftisen, og en hvit saftis på pinne med sjokoladetrekk på tuppet som smakte søt sitron (veldig kunstig smak)... Ellers erjeg ganske fornøyd med isutvalget, og veldig glad for at sommeris er tilbake!
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2005 #58 Skrevet 10. juni 2005 Hip, den røde Tom og Jerry og lakrisisen
The Kitten Skrevet 29. desember 2007 #59 Skrevet 29. desember 2007 <span style='color:green'>Så en link i en annen tråd over forskjellige is kart fra forskjellige år. Og der så jeg flere is typer som er blitt borte. Hvilke is savner du? Jeg savner den som het tyggis! Og den gode pære isen!</span> http://www.diplom-is.com/index.gan?id=1111&subid=0 Jeg savner pæreisen. Kjenner ingen som ikke savner den. Helt utrolig at den ikke har kommet tilbake på markedet. Underskriftskampanje folkens?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå