Gå til innhold

Hvilken IS savner du?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Maxikrone, Krokanbeger og Hjallis med karamell. :sikle: *is-sulten*

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesten
Skrevet

Plattfot- isen ja! Hvordan var den nå igjen? Kan ikke huske hvordan den så ut/ smakte, husker bare at jeg likte den da jeg så navnet :ler:

Var det ikke den som så ut som en fot?

Skrevet

.. Og på SPAR! Kjeeeeempegode!!

Neeei???? Er det sant? :hoppe::danse::klappe:

*slenger meg i bilen og kjører til den lokale spar-butikken* :ler:

Skrevet

Disse trekant-saftisene er også å få kjøpt på Helsekost-foretninger også.

Savner en kjeksis med marsmellows i, tror det var en jubileumsis av noe slag, år 2000 kanskje :)

Skrevet

Neeei???? Er det sant? :hoppe::danse::klappe:

*slenger meg i bilen og kjører til den lokale spar-butikken* :ler:

jepp, sun lolly, som de heter, er supergode.

jeg savner en is fra hennig olsen med vaniljeis, sjokoladesaus og noe banangreier - med nøtter på toppen. tror den het copa cabana. det var i alle fall i en emballasje der man må sette lokket under bunnen for å få begeret til å stå. noen som er med?

ellers savner jeg husky-bar, cookies and cream, pære-isen....

Gjest Andromeda
Skrevet

Jeg savner vaniljeis med tynt gult trekk av ananas-saftis utenpå :sikle: De har sånne i Danmark, så jeg spiser masser hver gang jeg er der :oops:

Også savner jeg en rund og smal vaniljeispinne, mener den het noe sånt som gammeldags vaniljepinne (?). Den var supergod, kremete og rund vaniljeis (slurp!!)

Skrevet
jepp' date=' sun lolly, som de heter, er supergode. [b']Disse som de selger hos Life er uten tilsetningsstoffer, men det er kanskje de på Rimi også?

jeg savner en is fra hennig olsen med vaniljeis, sjokoladesaus og noe banangreier - med nøtter på toppen. tror den het copa cabana. det var i alle fall i en emballasje der man må sette lokket under bunnen for å få begeret til å stå. noen som er med? Å den var kjempegod! Og jeg husker jeg følte meg litt "stor" da jeg spiste den pga begeret

Gjest Yummy
Skrevet

Minis het den vaniljepinnen. Nam nam is er godt :tunge1:

Skrevet

Jeg savner JOGGER! Vaniljeis med sjokoladetrekk utenpå, med innerst inne på ispinnen var det noe deilig sjokolade/karamellaktig som smakte av mørk sterk sjokolade! Finnes den ennå!? Har ikke sett den på 100 år!

Skrevet

Nå ble jeg nesten sentimental, jeg! Her var det mange is jeg hadde glemt helt. :ler:

Skrevet

Jeg har de siste ukene sett etter Lollipop Sorbet. Hvor har det blitt av den? Både vanlig og pære? Og lollipop-pinne-is med pære? *slurp*

Føler meg av og til som en zombie når jeg bare MÅ ha saft-is...

Gjest gjesta
Skrevet

Grisen med sjokoladenese og plattfot er de isene jeg savner mest.. Var såpass liten da disse var så jeg husker ikke hvordan de smakte, bare at de smakte gooooodt :)

Skrevet
Grisen med sjokoladenese og plattfot er de isene jeg savner mest.. Var såpass liten da disse var så jeg husker ikke hvordan de smakte' date=' bare at de smakte gooooodt :)[/quote']

PLATTFOT! den glemte jeg på lista mi! tror forresten jeg også husker grIS - het den det?

må føye til enda en favoritt: tennIS(eller tennis-is)!

Skrevet

Plattfot var kjempe god,

men så var det en som var i et hylster liksom , banasplit med ei tyggiskule i bånn. men veit ikke hvem som solgte den - DEN VAR JO BARE KJEMPE GOD DA!

Skrevet
Og en som het 88... Det ble mange, men jeg er litt isgal... :hjerter2:

88 er en svensk is, den selger de der borte enda

Skrevet

Jeg savner pæreisen, rakettis og dalmatinersaftisen, og en hvit saftis på pinne med sjokoladetrekk på tuppet som smakte søt sitron (veldig kunstig smak)...

Ellers erjeg ganske fornøyd med isutvalget, og veldig glad for at sommeris er tilbake!

Gjest gjest1
Skrevet

Hip, den røde Tom og Jerry og lakrisisen :sikle:

  • 2 år senere...
Skrevet
<span style='color:green'>Så en link i en annen tråd over forskjellige is kart fra forskjellige år. Og der så jeg flere is typer som er blitt borte. Hvilke is savner du?

Jeg savner den som het tyggis! Og den gode pære isen!</span>

http://www.diplom-is.com/index.gan?id=1111&subid=0

Jeg savner pæreisen. Kjenner ingen som ikke savner den. Helt utrolig at den ikke har kommet tilbake på markedet. Underskriftskampanje folkens? :is:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...