Gå til innhold

Hvilken IS savner du?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Så en link i en annen tråd over forskjellige is kart fra forskjellige år. Og der så jeg flere is typer som er blitt borte. Hvilke is savner du?

Jeg savner den som het tyggis! Og den gode pære isen!

http://www.diplom-is.com/index.gan?id=1111&subid=0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg savner også pæreisen. Den nye til Diplom smaker ikke godt.

Skrevet

Jeg savner også pæreisen.

Også minnes jeg at det var en møvenpick-is i vaffelkjeks som var veldig god.

Og jeg hadde litt dilla på isi-cola..

Skrevet

Pæreisen var god! Kan egentlig ikke huske noen jeg savner.

Gjest manic
Skrevet

Tyrkisk Pepper isen! Den var nammis! Tror ikke den solgte så godt...

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg savner også den gamle pæreisen.

Gjest Étoile
Skrevet

En som het Spirello fra GB, fruktis med ananassorbet i midten. :sikle: Og logo-isen fra Hjem is, ananas og appelsin, og så pæreisen da.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg savner også pæreisen. :)

Gjest Emera
Skrevet

Pæreisen her også. Den som er nå (Royal Fruits) er ikke noe god, den er altfor søt.

Jeg likte den isburgeren godt, husker jeg. Den var i salg fram til 1987.

Mövenpick-kronen var jo smellgod!

Skrevet

Tyggis, Plattfot, Clip & Clap, Poppin Candy, disse savner jeg...

Skrevet

Sol-is, pæreisen, spøkelsesis, gulliver.

Skrevet

Jeg savner Spinn, Plattfot, pæreisen, Bringebærsplitt, Clipp og Clapp, FyttiGrisen, OL-fakkel, Drillo-isen og Corner, Opal Fruits, Poppin Candy,

Disse savner jeg aller mest:

Poppin Candy, Drillo-isen, Spinn og Bringebærsplitt.

Ellers savner jeg:

Plattfot, pæreisen, Clipp og Clapp, FyttiGrisen, OL-fakkel, Corner, Opal Fruits.

Hell for meg at de hadde beste is-utvalget da jeg var mellom 10 og 15 år. Da kunne jeg spise så mye jeg ville pga at jeg var aktiv svømmer + at jeg hadde litt lommepenger. :-)

Skrevet

Spirello var veldig god, og for å ikke snakke om Hip-isen!! Den var god den! Men den var fra Drammensis, så den er nok ikke så veldig kjent for de fleste.

Skrevet
Spirello var veldig god' date=' og for å ikke snakke om Hip-isen!! Den var god den! Men den var fra Drammensis, så den er nok ikke så veldig kjent for de fleste.[/quote']

Husker jeg alltid fikk hip-is av tante :) Den var go'

Og tom & jerry isen. Har alltid likt drammensis best.

Spirello og plattfot er også savnet.

Heldigvis finnes kjempeyes enda. Isen over alle iser :wink:

Skrevet

Jeg savner Royal sin 'eplekake'-is! Den var bare helt fantastisk, med litt 'kjeks-biter' i, nam!

Derimot har jeg funnet en god, men altfor dyr erstatter: Haagen 'Dazcs' sin Strawberry Cheesecake-is, yummy!

(Koster dessverre 49 kr for en halvliters-bøtte) :roll:

Gjest Revenka
Skrevet

Maxikrone!!! nam nam.. savner den kjempemye.

Gjest en liten hvit and
Skrevet
Jeg savner Spinn, Plattfot, pæreisen, Bringebærsplitt, Clipp og Clapp, FyttiGrisen, OL-fakkel, Drillo-isen og Corner, Opal Fruits, Poppin Candy,

Disse savner jeg aller mest:

Poppin Candy, Drillo-isen, Spinn og Bringebærsplitt.

Ellers savner jeg:

Plattfot, pæreisen, Clipp og Clapp, FyttiGrisen, OL-fakkel, Corner, Opal Fruits.

Hell for meg at de hadde beste is-utvalget da jeg var mellom 10 og 15 år. Da kunne jeg spise så mye jeg ville pga at jeg var aktiv svømmer + at jeg hadde litt lommepenger. :-)

Bringebærsplit får du kjøpt på isbilen(den som kjører rundt med den irriterende norge rundt sangen)

Skrevet

SPLITT :hjerter2:

Har fortsatt ikke tilgitt Diplom-is for at de sluttet å produsere den... :evil:

Også en vailjeis med lakritstrekk over. Husker ikke hva den het. Men den hadde en lik i Sverige som het lakritspuck.

Nam. Heldigvis har de fortsatt lakritsis i sverige, men hvorfor ikke heeer??????

Skrevet

Spiser lite is, men jeg liker den som heter... Royal (?) fra Diplom-is, god vaniljeis med mørkt sjokoladetrekk. Nå finner jeg dessverre bare melkesjokoladevarianten av den overalt. :-( Hennig Olsen har en tilsvarende is, også der synes utgaven med mørk sjokolade å ha forsvunnet.

Eller er det bare jeg som ikke leter godt nok? :-?

Gjest Formosiss
Skrevet

Splitt-is, plattfot, drillo og den hvite isen fra Magnum, dvs. den med hvit sjokolade :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...