Gå til innhold

Er så trang i vaginaen og tør ikke å ha samleie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ehm, MINDRE peniser betyr ikke SMÅ. Det betyr bare at du skal finne en med litt mindre penis enn det som er for stort for deg, enkelt og greit. Det var ingen som snakket om små peniser her. Nepe

Anonymkode: ee860...9a8

Wow hvorfor så spydig, snupp? 😘

 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du hatt normalt samleie før? Er du "plutselig" blitt trang? Jeg ble plutselig trang, gikk til fastlegen og forklarte det. Fastlegen sa jeg hadde vaginisme. Tok celleprøve og det viste seg at denne var positiv for HPV uten at det trengte ha noen betydning. Reiste til gyn på kk for videre undersøkelse og biopsi, som igjen viste grove celleforandringer som gjorde at jeg måtte tilbake for konisering. Etter jeg var konisert var også smertene ved samleie borte på et blunk. Helt rart, men det virker som det hadde en sammenheng. Jeg er fremdeles redd for at det skal gjøre vondt ved penetrering, men det går nok mest på psyken. I mai er det 1 år siden jeg var konisert. Jeg var da 24. Kanskje du skulle reist og sjekket deg?

Anonymkode: ee105...213

Nei, ikke vært trang før nei. Og til alle som lurer: JA jeg er KÅT NOK under sexen, men blir allikevel ikke videre, og heller ikke våt.... Ikke rart jeg har slutta å møte gutter

 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bekymre seg over trang vagina? I disse tider da mange menn drar til Thailand for å ha seg med ei som er trang..da er det gull verdt for gutta å treffe på en etnisk norsk som deg som er trang og deilig å knulle. Chill out Ts, slapp mer av, og vit at du er sjelden attraktiv. 

Anonymkode: 7ef0b...271

Lol

 

- TS

Anonymkode: e2835...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bekymre seg over trang vagina? I disse tider da mange menn drar til Thailand for å ha seg med ei som er trang..da er det gull verdt for gutta å treffe på en etnisk norsk som deg som er trang og deilig å knulle. Chill out Ts, slapp mer av, og vit at du er sjelden attraktiv. 

Anonymkode: 7ef0b...271

Det dumme menn ikke forstår er at disse lave thai damene ikke tenner på disse rike bleikfeite vestlige mennene, ergo lukker skjeden seg. De har sex og de har det vondt. Men alt for å komme seg unna fattigdom. Stor skam av menn å tro at thai digger dem. Nei de gjør ikke det. Stram betyr vondt og sårt for damene! 

Anonymkode: 672b2...26c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det dumme menn ikke forstår er at disse lave thai damene ikke tenner på disse rike bleikfeite vestlige mennene, ergo lukker skjeden seg. De har sex og de har det vondt. Men alt for å komme seg unna fattigdom. Stor skam av menn å tro at thai digger dem. Nei de gjør ikke det. Stram betyr vondt og sårt for damene! 

Anonymkode: 672b2...26c

Din ønskedrøm. Kvinner i Østen ønsker seg hvite menn fordi lys hud er et skjønnhetsideal i disse landene. Jo lysere jo bedre. Til og med "stygge" menn er attraktive der fordi de er lyse. De er heller ikke så opptatt av alder som i våre land. Det er mye mye mer vanlig med stor aldersforskjell der enn her.

Anonymkode: b5c58...714

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke du har vært trang før så ville jeg, om jeg var deg, reist til fastlegen og få tatt en celleprøve og bli henvist til gyn. Lykke til :)

Anonymkode: ee105...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Din ønskedrøm. Kvinner i Østen ønsker seg hvite menn fordi lys hud er et skjønnhetsideal i disse landene. Jo lysere jo bedre. Til og med "stygge" menn er attraktive der fordi de er lyse. De er heller ikke så opptatt av alder som i våre land. Det er mye mye mer vanlig med stor aldersforskjell der enn her.

Anonymkode: b5c58...714

Feil. De er intressert i penger og ikke noe annet. Og å komme seg unna fattigdom. Thai er ikke tiltrekt av gamle 45-75 åringer nei når de knapt er 20 år selv. De blir og sett ned på i sitt land med hvit mann. Thaimenn liker ikke at hvite menn stikker avgårde med thaidamene. Så at de er trange er bare en myte. En vagina tilpasser seg. Jo mer forelskelse og begjært kvinnen er, jo mer åpner hun seg. Skjeden åpner seg ved ekte kåthet og stimuli. 

Anonymkode: 672b2...26c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2020 den 18.32, AnonymBruker skrev:

Ts her

 

Dette vil høres rart ut for noen, men små peniser tenner meg ikke. Vil Jo føle noe under oralsex

Anonymkode: e2835...a07

Da får du nesten la være å ha sex eller trene med en stor dildo til du er blitt utvidet nok til å takle en større penis😅

Anonymkode: 2a33c...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde akkurat samme problem! Det ble mye bedre etter fødsel. Men å ha regelmessig sex daglig hjalp litt før fødsel. Må bruke mye glid og laaaaang oppvarming. Unngå store kuker 

Anonymkode: 78483...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg hadde akkurat samme problem! Det ble mye bedre etter fødsel. Men å ha regelmessig sex daglig hjalp litt før fødsel. Må bruke mye glid og laaaaang oppvarming. Unngå store kuker 

Anonymkode: 78483...d10

Fuck. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2020 den 18.13, AnonymBruker skrev:

Ikke prøvd eller hatt samleie siden sommeren. Siste gangen var når han kommenterte «satan, du er trang!».. når han ikke fikk den inn i meg. Har hatt noen ons i ettertid, bare sex, men ikke samleie.... Vet ikke hva det er jeg skal gjøre... Det er så deprimerende å tenke på at jeg er så trang at samleie er problematisk og jeg vurderer å operere meg videre der nede. Samtidig er det litt sånn et ikke-problem fordi sexlysten min er såpass lav at jeg noenganger føler jeg er aseksuell, men fortsett lyst på kos og klining med menn. Eller så er det bare det at jeg synes ikke sex er gøy når jeg ikke kan ha samleie. Til info så blir jeg heller aldri våt. Må ha glidemiddel

 

Frustrertt 22 år gammel kvinne :( 

Anonymkode: e2835...a07

Er du ikke bare litt for tørr da?

Prøv med glidekrem så skal du se det går bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2020 den 16.20, AnonymBruker skrev:

Feil. De er intressert i penger og ikke noe annet. Og å komme seg unna fattigdom. Thai er ikke tiltrekt av gamle 45-75 åringer nei når de knapt er 20 år selv. De blir og sett ned på i sitt land med hvit mann. Thaimenn liker ikke at hvite menn stikker avgårde med thaidamene. Så at de er trange er bare en myte. En vagina tilpasser seg. Jo mer forelskelse og begjært kvinnen er, jo mer åpner hun seg. Skjeden åpner seg ved ekte kåthet og stimuli. 

Anonymkode: 672b2...26c

Jeg kjenner selv til damer fra østen. Ikke alle er fattige ung jenter ute etter penger. Noen kommer fra bedre familier og har også utdannelse. De sier selv at de foretrekker hvite menn. Fordi lys hud er penest og at de ønsker lysere barn enn dem selv.  Lys hud er faktisk en skjønnhetsideal i østen. uansett hva du tror. Å bleke huden og farge håret rødt og blondt er vanlig der for å bli penere.  

Anonymkode: b5c58...714

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dame i 30-åra her og har faktisk aldri blitt skikkelig våt selv. Kan bli lett kåt men blir sjelden våt,må også bruke glidemiddel. Nå skal det sies at man dessverre ikke har hatt sex på noen år pga diverse men bruker vibrator endel og må da bruke glidemiddel.

Hva kan være årsaken til at man ikke blir våt selv om man blir kåt?!?

Anonymkode: cfee1...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner selv til damer fra østen. Ikke alle er fattige ung jenter ute etter penger. Noen kommer fra bedre familier og har også utdannelse. De sier selv at de foretrekker hvite menn. Fordi lys hud er penest og at de ønsker lysere barn enn dem selv.  Lys hud er faktisk en skjønnhetsideal i østen. uansett hva du tror. Å bleke huden og farge håret rødt og blondt er vanlig der for å bli penere.  

Anonymkode: b5c58...714

Dette kan jeg skrive under på. Når jeg var i Thailand på ferie ville damer og familier hele tiden ta bilder av meg med ungene deres. IAsia er ofte idealet å være hvitest mulig. De som jobber ute blir brunere og det betyr lavere status. Dama mi syns det var ubehagelig at damene var så på selv når hun var tilstede.

Anonymkode: 2a33c...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var akkurat som deg før jeg fikk barn. Klarte nesten ikke å ha sex uten at pikken var veldig liten og med masse glidemiddel. Var veldig trang og er nok ganske trang enda, men går bedre nå etter barna :)

Du må bare slappe helt av og bruke masse glidemiddel og ikke knip! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg kjenner selv til damer fra østen. Ikke alle er fattige ung jenter ute etter penger. Noen kommer fra bedre familier og har også utdannelse. De sier selv at de foretrekker hvite menn. Fordi lys hud er penest og at de ønsker lysere barn enn dem selv.  Lys hud er faktisk en skjønnhetsideal i østen. uansett hva du tror. Å bleke huden og farge håret rødt og blondt er vanlig der for å bli penere.  

Anonymkode: b5c58...714

Dette stemmer 100%. Jeg har bodd i asia i mange år. (Men ikke Thailand.)

Anonymkode: b7f46...65a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...