Jump to content
AnonymBruker

Er så trang i vaginaen og tør ikke å ha samleie

Recommended Posts

AnonymBruker

Ikke prøvd eller hatt samleie siden sommeren. Siste gangen var når han kommenterte «satan, du er trang!».. når han ikke fikk den inn i meg. Har hatt noen ons i ettertid, bare sex, men ikke samleie.... Vet ikke hva det er jeg skal gjøre... Det er så deprimerende å tenke på at jeg er så trang at samleie er problematisk og jeg vurderer å operere meg videre der nede. Samtidig er det litt sånn et ikke-problem fordi sexlysten min er såpass lav at jeg noenganger føler jeg er aseksuell, men fortsett lyst på kos og klining med menn. Eller så er det bare det at jeg synes ikke sex er gøy når jeg ikke kan ha samleie. Til info så blir jeg heller aldri våt. Må ha glidemiddel

Frustrertt 22 år gammel kvinne :( 

Anonymkode: e2835...a07

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg ville bestilt time hos fastlegen! For det skal jo ikke være sånn at en er for stram. Vet det er flere kvinner som har samme problem, å det finnes heldigvis behandling! Masse lykke til!❤️

Anonymkode: 21337...e75

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville bestilt time hos fastlegen! For det skal jo ikke være sånn at en er for stram. Vet det er flere kvinner som har samme problem, å det finnes heldigvis behandling! Masse lykke til!❤️

Anonymkode: 21337...e75

Tusen takk! ❤️ Har vurdert, men samtidig ikke turt fordi jeg ikke tør å få bekreftet det..... Vil jo bare det skal hende jeg må utvides naturlig over tid, men jeg mista jomfrudommen da jeg var 18 og hatt samleie mange ganger så det er jo veldig rart :( 

AnonymBruker

Slik var jeg også. Vært hos spesialister privat og fått påvist vaginisme. Lov meg å sjekk opp før det evt går for langt. Jeg har gått til behandling i to år og sliter fortsatt med samleie. sjekk opp tilfelle du har det! 

Anonymkode: f12eb...822

AnonymBruker

Finn deg en som er mindre?

Anonymkode: 8a96e...985

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke prøvd eller hatt samleie siden sommeren. Siste gangen var når han kommenterte «satan, du er trang!».. når han ikke fikk den inn i meg. Har hatt noen ons i ettertid, bare sex, men ikke samleie.... Vet ikke hva det er jeg skal gjøre... Det er så deprimerende å tenke på at jeg er så trang at samleie er problematisk og jeg vurderer å operere meg videre der nede. Samtidig er det litt sånn et ikke-problem fordi sexlysten min er såpass lav at jeg noenganger føler jeg er aseksuell, men fortsett lyst på kos og klining med menn. Eller så er det bare det at jeg synes ikke sex er gøy når jeg ikke kan ha samleie. Til info så blir jeg heller aldri våt. Må ha glidemiddel

Frustrertt 22 år gammel kvinne :( 

Blir du ordentlig kåt da? Dersom man blir opphisset så blir skjeden både lengre og videre. 

Anonymkode: 0af88...ceb

Annonse

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finn deg en som er mindre?

Anonymkode: 8a96e...985

Ts her

Dette vil høres rart ut for noen, men små peniser tenner meg ikke. Vil Jo føle noe under oralsex

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Blir du ordentlig kåt da? Dersom man blir opphisset så blir skjeden både lengre og videre. 

Anonymkode: 0af88...ceb

Ja det blir jeg! Glemte å legge det til. Uansett hvor kåt jeg blir så er jeg veldig trang og våt blir jeg aldri. Alltid glidemiddel!

Ts

AnonymBruker

Det skal jo kunne komme ut en baby fra skjeden, så du kan umulig være så trang. Hvis du er så trang så er det enten fordi du spenner deg eller fordi du ikke egentlig er kåt og dermed ikke våt. Du kan jo gå til legen og sjekke det, men virker veldig rart at du skal være anatomisk for trang. Skjeden er veldig tøyelig så det skal ikke være noe problem så sant man er kåt. Når man er kåt så blir man våt også. Veldig rart at du ikke blir våt hvis du er kåt. 

Anonymkode: e1326...f74

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Slik var jeg også. Vært hos spesialister privat og fått påvist vaginisme. Lov meg å sjekk opp før det evt går for langt. Jeg har gått til behandling i to år og sliter fortsatt med samleie. sjekk opp tilfelle du har det! 

Anonymkode: f12eb...822

Støtter denne - ta kontakt med fastlegen! Har ingen personlig erfaring, men du er definitivt ikke alene: https://nhi.no/sykdommer/kvinne/seksuelle-tema/seksuelle-smertetilstander-hos-kvinner/

Anonymkode: fb4c1...6c9

AnonymBruker

Dra til en kvinnelig gynekolog og fortell der. Det er ikke flaut. Det høres ut som at du kan ha utviklet vaginisme, det går an få vekk. Greit å få sjekket det. 

Ellers så er det ofte psykiske aspekter i det som hverken gutter eller jenter tenker så mye over eller kan noe om, som jeg anbefaler alle å lese. Artikkelen er veldig dekkende og bra, og heter Remove the breaks. https://badgirlsbible.com/how-to-turn-a-girl-on

Anbefaler å lese hele, enten man er gutt eller jente! 

Anonymkode: 879fb...6ac

AnonymBruker

Sikker på at du virkelig blir skikkelig kåt og har langt nok forspill? Fra naturens side skal kroppen produsere glidemiddel så penis kommer inn, og for noen går det raskt andre trenger litt mer tid. Ta det tid, ikke tenk mye på det og bare nyt. Vipps så fungerer det. 

Anonymkode: 5913f...7a3

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

Dette vil høres rart ut for noen, men små peniser tenner meg ikke. Vil Jo føle noe under oralsex

Ehm, MINDRE peniser betyr ikke SMÅ. Det betyr bare at du skal finne en med litt mindre penis enn det som er for stort for deg, enkelt og greit. Det var ingen som snakket om små peniser her. Nepe

Anonymkode: ee860...9a8

Annonse

Bamseklemmer

Har aldri opplevd at noen er for trange, og jeg har over middels utstyr... Er du sikker på at du er skikkelig kåt?

AnonymBruker

Har du hatt normalt samleie før? Er du "plutselig" blitt trang? Jeg ble plutselig trang, gikk til fastlegen og forklarte det. Fastlegen sa jeg hadde vaginisme. Tok celleprøve og det viste seg at denne var positiv for HPV uten at det trengte ha noen betydning. Reiste til gyn på kk for videre undersøkelse og biopsi, som igjen viste grove celleforandringer som gjorde at jeg måtte tilbake for konisering. Etter jeg var konisert var også smertene ved samleie borte på et blunk. Helt rart, men det virker som det hadde en sammenheng. Jeg er fremdeles redd for at det skal gjøre vondt ved penetrering, men det går nok mest på psyken. I mai er det 1 år siden jeg var konisert. Jeg var da 24. Kanskje du skulle reist og sjekket deg?

Anonymkode: ee105...213

AnonymBruker

Hvorfor bekymre seg over trang vagina? I disse tider da mange menn drar til Thailand for å ha seg med ei som er trang..da er det gull verdt for gutta å treffe på en etnisk norsk som deg som er trang og deilig å knulle. Chill out Ts, slapp mer av, og vit at du er sjelden attraktiv. 

Anonymkode: 7ef0b...271

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bekymre seg over trang vagina? I disse tider da mange menn drar til Thailand for å ha seg med ei som er trang..da er det gull verdt for gutta å treffe på en etnisk norsk som deg som er trang og deilig å knulle. Chill out Ts, slapp mer av, og vit at du er sjelden attraktiv. 

Det er ganske vondt å ha sex når man er fryktelig trang. Er det greit at sex er vondt? Ville du hatt sex med noen som syns det var vondt?

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ganske vondt å ha sex når man er fryktelig trang. Er det greit at sex er vondt? Ville du hatt sex med noen som syns det var vondt?

Nei. Hun må bare slappe mer av og vite at det er ikke negativt for gutta at hun er trang. Hvis hun har feks vaginisme må det selvfølgelig behandles. Om hun er syk. Men er hun skapt trang fra naturen sin side..bør hun heller se mulighetene enn problemer. 

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Hun må bare slappe mer av og vite at det er ikke negativt for gutta at hun er trang. Hvis hun har feks vaginisme må det selvfølgelig behandles. Om hun er syk. Men er hun skapt trang fra naturen sin side..bør hun heller se mulighetene enn problemer. 

Hva vet du om hun ikke har vaginisme? Noen kan dessuten vere så trange at det gjør vondt. Fra naturens side. Jeg ser ingen positive sider eller muligheter med det annet enn fra en kåt jævel av en pikk sin side. 

Når man er trang er det vondt. Er man trang så rivner man lett, og det blir sårt, det svir og det kan bli en viss infeksjonsfare. 

Cinnamondiva

Jeg har også det samme problemet med tranghet. Ofte er man ikke helt opphisset nok. Forspill er ganske viktig. Men sjekk deg for vaginisme og vestibulitt