Gå til innhold

Hva gjør man når man elsker kjæresten og er forelsket i noen andre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det går aldri over, dagdrømmene dine vil bare erstattes av en annen. Kjerringer er slik, de drømmer seg bort og føler i alle retninger. De elsker drama. For menn er dette ubegripelig, direkte latterlig. Menn de handler, de er utro eller ikke, og blir ferdig med det. Kvinner svimer rundt og er forvirret. Ta deg (dere) sammen. Du har en kjæreste, som du visstnok er forelsket i. Han andre er bare en fantasifigur som du drømmer til perfeksjon. Han er en like stor fjott som alle andre menn.

Anonymkode: e70ad...d9a

hahhaha 😂 tja. du har kanskje rett. Men jeg ville vært utro jeg, hadde han villet. I og med han ikke ville, går jeg rundt og er det du kaller for forvirret.. 

 

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Not, serriøst! Kjenner du deg ikke igjen? 😂

Anonymkode: e70ad...d9a

Jeg kjenner meg igjen. Det kan godt stemme, men jeg har ikke opplevd det før han :p Jeg kan selvsagt ikke si sikkert hva som vil skje i fremtiden.

Anonymkode: a8c65...d4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor godt kjenner du denne nye du er forelska i ?

 

Lat som at du gjorde det slutt med kjæresten din og du ender opp med han forelskelsen din. Du har bygd opp et fantasi bilde av hvor flott han er og si dere flytter sammen, først da man ser hvordan folk er (på veldig mange)

Så din forelskelse kan være fra kun positive inntrykk som du har sett hittil, men ikke sett noe negativt enda (som gjelder de fleste :P )

Gjør ting med kjæresten din, finn ut hvorfor han er best/bedre enn forelskelsen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 
TS her! Må først si: tusen takk for mye svar og det hjelper litt at flere sier de har opplevd eller er i samme situasjon som meg. Det er virkelig ingen drømme situasjon. Følelser og tiltrekning er vanskelig å kontrollere. Som noen sier her så kan det gå år der man ikke en gang ser personen, men følelsen og lengselen er fortsatt der. I mitt tilfellet er det ikke så ekstremt enda. Jeg skal prøve mitt beste ved å la det dø ut. Jeg ser det er noen som mener at man ikke kan være forelsket i to på en gang, men jeg mener dette er feil. Det er mulig. Er levende bevis på det.

Anonymkode: a041c...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Ardenus said:

Hvor godt kjenner du denne nye du er forelska i ?

 

Lat som at du gjorde det slutt med kjæresten din og du ender opp med han forelskelsen din. Du har bygd opp et fantasi bilde av hvor flott han er og si dere flytter sammen, først da man ser hvordan folk er (på veldig mange)

Så din forelskelse kan være fra kun positive inntrykk som du har sett hittil, men ikke sett noe negativt enda (som gjelder de fleste :P )

Gjør ting med kjæresten din, finn ut hvorfor han er best/bedre enn forelskelsen din.

Jeg kjenner ikke denne karen godt. Han er så og si alt jeg ikke bør gå mot. Vi har samme lidenskap - noe som førte sammen. Jeg vet det bare er en fantasi, men fantasien er sterk. Det er en sterk, sterk tiltrekning når jeg våkner opp på natta med drømmer om han (seksuelle drømmer). Det er virkelig noe jeg ikke kan kontrollere - drømmene mine. Det føles helt ærlig ut som jeg er syk og fikk et virus. Fordi jeg har aldri følt noe slikt for noen andre enn min kjæreste - som jeg også bor sammen med. 
Det er rett og slett en stor byrde og hvis det var en medisin i mot hvordan jeg følte akkurat nå, ville jeg tatt det. 
beste måten jeg kan beskrive det på. 

Anonymkode: a041c...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...