Ullvott Skrevet 2. februar 2020 #121 Skrevet 2. februar 2020 Akkurat nå, Blondie65 skrev: Har du aldri sett 71 grader nord før? Er det liksom ikke et lite hint i at de begynner sør i Norge og tittelen på programmet? Disse kjendisene går jo ikke en gang - i motsetning til vanlige deltakere. Kjendisene blir fraktet lange strekninger. Det gjør de vanlige deltakerne også. De har masse lange fraktetapper. Det er ingen, i noen som helst sesong, som har gått Norge på langs i dette programmet. 23
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #122 Skrevet 2. februar 2020 Jeg har en ganske sterk følelse av at Maren eller Melina, mest sannsynlig sistnevnte, kommer til å trekke seg når den første utslagskonkurranse kommer. Håper ikke det, for hun er faktisk underholdning. Anonymkode: 2bacc...d03 9
Hjertestein Skrevet 2. februar 2020 #123 Skrevet 2. februar 2020 13 minutter siden, Blondie65 skrev: Har du aldri sett 71 grader nord før? Er det liksom ikke et lite hint i at de begynner sør i Norge og tittelen på programmet? Disse kjendisene går jo ikke en gang - i motsetning til vanlige deltakere. Kjendisene blir fraktet lange strekninger. Utslagskonkurransene kommer, det er bare noen uker først der det er merkekonkurranse slik at de senere må gjøre opp. Deretter forsvinner en hver uke. Nei, aldri sett før. Trodde det skulle være slik konkurranse forrige søndag, men så trodde jeg det var torsdag siden det ikke var på søndag. Og idag var jeg skikkelig spent på hvem som skulle ryke😂 jaja, venter i spenning jeg mens jeg koser meg med serien:) Takk for avklaringen👍🏼 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #124 Skrevet 3. februar 2020 Da har vi sett syv episoder, og alle «kjendisene» er inntakt. Alle vet hvordan 71 fungerer, det er meningen at én og én skal ryke ut. Hvorfor gjør de ikke det nå? Er de ikke ferdige med å reklamere for klærne? Dette virker ikke som et realityprogram, men ren spons. Både av produkter og kjendiser. Anonymkode: d1a6e...6f7 6
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #125 Skrevet 3. februar 2020 Hjelp, så lyst jeg har til å ha sex med Pål mens han røyker .... 🤩 Anonymkode: 331c7...af2 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #126 Skrevet 3. februar 2020 9 timer siden, Blondie65 skrev: Har du aldri sett 71 grader nord før? Er det liksom ikke et lite hint i at de begynner sør i Norge og tittelen på programmet? Disse kjendisene går jo ikke en gang - i motsetning til vanlige deltakere. Kjendisene blir fraktet lange strekninger. Utslagskonkurransene kommer, det er bare noen uker først der det er merkekonkurranse slik at de senere må gjøre opp. Deretter forsvinner en hver uke. Trenger du å være nedlatende? Hun skrev at hun aldri hadde sett det før. Og spørsmålet var da strengt tatt ikke om de skulle gå fra sør til nord (🙄) - men om ikke én og én skulle ryke ut hver uke. Hun lurte da det ikke har vært noen som har røket ut enda. Anonymkode: 2b524...f93 25
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #127 Skrevet 3. februar 2020 14 timer siden, Hjertestein skrev: Nei, aldri sett før. Trodde det skulle være slik konkurranse forrige søndag, men så trodde jeg det var torsdag siden det ikke var på søndag. Og idag var jeg skikkelig spent på hvem som skulle ryke😂 jaja, venter i spenning jeg mens jeg koser meg med serien:) Takk for avklaringen👍🏼 Mener det har blitt sagt at fire stk skal bli merket og at det blir konkurranse mellom disse. Anonymkode: 9028d...1bb
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #128 Skrevet 3. februar 2020 14 timer siden, Blondie65 skrev: Husker dere virkelig så dårlig? Hun NEKTET - hun skulle klare selv hun helt til det ikke gikk lenger. Hun dullet og dallet seg opp etter fjellsidene og gnålte over hvor tungt det var. Når noen prøvde å hjelpe og foreslo å overta vekt var det blankt nei - dette skulle hun klare selv. Det er - i tillegg til hun storrøykende radiodamen jeg ikke husker hvem er lenger - tidenes verste 71 grader nord kjendis deltaker. Jeg skjønner at de reagerte på oppførselen til Aylar, for det er mye sutring og klaging- som jo er demotiverende. Det at hun var forsinket på morningen kunne hun også tatt seg sammen med. Men hun veide typ 46 kg og man er jo ikke sterkere enn man er. Så lenge man er et lag er jo en del av oppgaven å få hele laget i mål. Man er ikke sterkere enn det svakeste ledd, det er jo litt av premisset for hele konseptet. Etterhvert gikk jo irritasjonen også over til regelrett mobbing- der hun får beskjed om å ha seg hjem og at hun ikke har noe i programmet å gjøre, at hun aldri burde takket ja hvis hun ikke er i form til det. Han Roger Ruud var jo direkte slem. Ser sesongen nå, og kan ikke si at de behandlet henne fint. Mye av det bunnet vel også i misunnelse over at hun var heldig og trakk frikort. Det var vel andre som hadde fortjent det mer, men da burde de rette sinnet mot produksjonen og ikke henne. Anonymkode: 291ae...653 5
Lita_go Skrevet 3. februar 2020 #129 Skrevet 3. februar 2020 Håper ikke Melina ryker! Selvom hun "sutrer" må man se betraktning i utgangspunktet hennes, syns hun gjør en god figur på tross av dette! En Party jente som likevel går på, selvom hun trenger bærehjelp og motivasjon fra resten av laget! Vi ser bare litt av det som filmes, så man kan jo tenke seg til hvordan produksjonen velger å fremstille de ulike deltagerne! Har troa på samarbeidet på lag Lindesnes, å tror det er flere av deltakerne som vokser på å være med😊 Syns det er en morsom sammensetning av "kjendiser", gleder meg til å følge ned👏 11
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #130 Skrevet 3. februar 2020 I siste episode skjønte jeg ikke hvorfor rødt lag måtte vente for å "utligne tid" så blått lag gikk forbi. Hva kom det av? Gikk nok glipp av en detalj. Anonymkode: 5e045...283
Matas Skrevet 3. februar 2020 #131 Skrevet 3. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: I siste episode skjønte jeg ikke hvorfor rødt lag måtte vente for å "utligne tid" så blått lag gikk forbi. Hva kom det av? Gikk nok glipp av en detalj. Anonymkode: 5e045...283 Fordi lag Nordkapp startet rafting 30 minutter før lag Lindesnes, så da må de vente 30 minutter på gitt punkt for å utligne. 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #132 Skrevet 3. februar 2020 5 minutter siden, Matas skrev: Fordi lag Nordkapp startet rafting 30 minutter før lag Lindesnes, så da må de vente 30 minutter på gitt punkt for å utligne. Aaah. Takk for svar. 🙂 Anonymkode: 5e045...283
minister-mio Skrevet 3. februar 2020 #133 Skrevet 3. februar 2020 Altså Atle og det buradagamaset! Pleier voksne mennesker å mase så mye om at de har bursdag? Det er jo litt søtt, men han virker som om han er ni år. 15
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #134 Skrevet 3. februar 2020 Litt spesielt når han hadde jubileum, da, og ble 30! Anonymkode: 9a153...6cb 8
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #135 Skrevet 3. februar 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Da har vi sett syv episoder, og alle «kjendisene» er inntakt. Alle vet hvordan 71 fungerer, det er meningen at én og én skal ryke ut. Hvorfor gjør de ikke det nå? Er de ikke ferdige med å reklamere for klærne? Dette virker ikke som et realityprogram, men ren spons. Både av produkter og kjendiser. Anonymkode: d1a6e...6f7 Produksjonen innser nok at Melina (eller Maren, som overraskende nok lager like mye drama) vil ryke som en av de første, og ønsker å få så mye tv-tid ut av henne/dem som mulig, for vanligvis går det ikke så lang tid før noen må forlate konkurransen. Anonymkode: 6bef8...633 13
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #136 Skrevet 4. februar 2020 8 timer siden, minister-mio skrev: Altså Atle og det buradagamaset! Pleier voksne mennesker å mase så mye om at de har bursdag? Det er jo litt søtt, men han virker som om han er ni år. Ja det la jeg merke til og... Ikke søtt engang Anonymkode: b2418...2ce 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #137 Skrevet 4. februar 2020 Jeg så ikke serien Melina ble kjent i men er det ikke henne som lå toppløs på et bord å masserte brystene sine og simulerte onani? Correct me if im wrong! Jeg syns hun virker helt allright i 71 , og syns det er synd om en tv serie med fyll er det som har ødelagt ryktet hennes. Kanskje hun stopper å drikke nå etter friluftsliv og 71 grader nord:) Anonymkode: b2418...2ce
Gjest LaptopPute Skrevet 4. februar 2020 #138 Skrevet 4. februar 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Ja, måtte jo komme. Janteloven!! Synes det er fint med folk som er positive og har trua på seg selv. Man trenger ikke alt det dramaet hele tiden. Atle er jo en kjernekar! Endelig gode vibber fra en person som ikke sutrer til alt og alle. Heia Atle!! 😊 Anonymkode: 4ea3e...a2b Det ene sekundet noen andre får oppmerksomhet, så takler han det ikke og må ta den tilbake. Skikkelig slitsomt. Håper han går ut før alle andre.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #139 Skrevet 4. februar 2020 Jeg har nå hentet meg inn på alle episodiene. Jeg aner ikke hva dere andre irriterer dere over her, hobbypsykologi og dertil tilhørende personlighetsanalyser over en lav sko. Det eneste jeg blir oppgitt over er et menneske med stemmerett som opptrer som «barn, 7 år” på langtur med storebror og pappa, som er de eneste hun virkelig hører etter på. Så får hun innimellom i fred også ha sinneutbrudd med «det er stygt her!», «stygg natur!” og «jeg vil hjem nå!”. Anonymkode: 575af...de1 17
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #140 Skrevet 4. februar 2020 Maren er jo enda mer irriterende enn Melina. Melina skaper seg og tror banning og å gjøre seg dum, er søtt. Men Maren er jo bare totalt utrent og sur. Anonymkode: 1ebfc...52d 32
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå