AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #1 Skrevet 12. januar 2020 Jeg er i tjueårene, men har fortsatt ikke Vipps. Dels fordi jeg ikke føler behovet, dels fordi jeg er redd alle regningene mine plutselig blir samlet der (et familiemedlem opplevde dette). Noen andre her? Anonymkode: 6b453...bda 4
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #2 Skrevet 12. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i tjueårene, men har fortsatt ikke Vipps. Dels fordi jeg ikke føler behovet, dels fordi jeg er redd alle regningene mine plutselig blir samlet der (et familiemedlem opplevde dette). Noen andre her? Anonymkode: 6b453...bda Hva er i så fall dette å være redd for? Anonymkode: 39147...e2e 29
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #3 Skrevet 12. januar 2020 Hva er problemet??? Er vel bare å sette i innstillingene at du ikke skal ha fakturaer i Vipps!? Vipps er genialt! Anonymkode: 0bc0e...98f 34
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. januar 2020 #4 Skrevet 12. januar 2020 Har ikke vipps jeg heller, aldri hatt bruk for det.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #5 Skrevet 12. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva er i så fall dette å være redd for? Anonymkode: 39147...e2e Mangel på kontroll, jeg vil at det skal fungere som det gjør nå Føler det blir lite oversiktlig. Og før du spør: nei, jeg får ikke regninger på papir lenger, så gammeldags er jeg ikke. Anonymkode: 6b453...bda 2
Emmelise Skrevet 12. januar 2020 #7 Skrevet 12. januar 2020 (endret) Regningene blir ikke samlet der med mindre man aktivt går inn for det. Som i man må faktisk trykke på en knapp. Autogiro og efaktura vil stadig vises i nettbanken som vanlig uansett. I det lengste har jeg snakket om hvor lite jeg liker Vipps. Jeg har ikke mobilbank engang for jeg syntes ikke det føles trygt nok. Men ettersom jeg i tillegg er høyt og lavt på forskjellige loppemarkeder eller kjøper noe via Finn så er det veldig praktisk å ikke måtte håndtere en minibank i forveien for å kunne betale for meg. Eller for andre å kunne betale meg igjen. Så Vipps kan være ganske så praktisk for de som trenger en kjapp betalingsløsning der og da. Endret 12. januar 2020 av Emmelise 7
c0ffebe4n Skrevet 12. januar 2020 #8 Skrevet 12. januar 2020 Jeg fikk mer kontroll etter jeg lasta ned Vipps. Enkel og veldig sikker måte å handle på, også privat. Man kan sende request på penger i tillegg til å sende. Det er fantastisk ved salg og handel på Finn og Facebook. Jeg synes i alle fall Vipps er utrolig smart og lettvint. 7
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #9 Skrevet 12. januar 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mangel på kontroll, jeg vil at det skal fungere som det gjør nå Føler det blir lite oversiktlig. Og før du spør: nei, jeg får ikke regninger på papir lenger, så gammeldags er jeg ikke. Anonymkode: 6b453...bda Jeg har begynt å bruke vipps mer og mer til å betale regninger. Hvorfor skulle du få mangel på kontroll? Hvordan betaler du regningene dine da som gir bedre kontroll? Faktura som kommer inn automatisk må du godkjenne selv. De blir ikke automatisk trukket. Og du finner enkelt tilbake til tidligere betalte faktura under historikk. Skulle det komme faktura i papir så er det bare å ta bilde av og legge inn beløp og betale. Anonymkode: 30614...3df 9
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #10 Skrevet 12. januar 2020 Selvsagt har jeg vipps. Lever da ikke i 2016 😉 Anonymkode: deeb9...ee4 10
abc123detvardet Skrevet 12. januar 2020 #11 Skrevet 12. januar 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mangel på kontroll, jeg vil at det skal fungere som det gjør nå Så ikke betal regningene på vipps? 13
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #12 Skrevet 12. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har begynt å bruke vipps mer og mer til å betale regninger. Hvorfor skulle du få mangel på kontroll? Hvordan betaler du regningene dine da som gir bedre kontroll? Faktura som kommer inn automatisk må du godkjenne selv. De blir ikke automatisk trukket. Og du finner enkelt tilbake til tidligere betalte faktura under historikk. Skulle det komme faktura i papir så er det bare å ta bilde av og legge inn beløp og betale. Anonymkode: 30614...3df Jeg glemte å legge til at det er ikke bare faktura i papir som kan tas bilde av/scannes. Det samme gjelder faktura på Mail og. Anonymkode: 30614...3df 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #13 Skrevet 12. januar 2020 Jeg er en kvinne på 29 år som heller ikke har denne appen. Jeg ser ikke behovet. Jeg blir sprø hver gang jeg ser ordet Vipps, det er jo feilstavet! Anonymkode: df3bf...bab 4
Gjest Proximus Skrevet 12. januar 2020 #14 Skrevet 12. januar 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt har jeg vipps. Lever da ikke i 2016 😉 Anonymkode: deeb9...ee4 Året er 2020, og jeg bare vil ikke ha vipps. Verden blir bedre når folk respekterer ulikheter :3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #15 Skrevet 12. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en kvinne på 29 år som heller ikke har denne appen. Jeg ser ikke behovet. Jeg blir sprø hver gang jeg ser ordet Vipps, det er jo feilstavet! Anonymkode: df3bf...bab Vipps er navnet på en tjeneste, ikke et ord. Så da er det ikke feil stavet! Anonymkode: 30614...3df 26
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #16 Skrevet 12. januar 2020 Akkurat nå, Proximus skrev: Året er 2020, og jeg bare vil ikke ha vipps. Verden blir bedre når folk respekterer ulikheter :3 Jada, men er så greit å kunne vippse eller bli vippset. Har hendt at mamma eller bestefar vippser meg noen kroner bare fordi de tenkte på meg. Hadde nok gått i glemmeboken for de om de skulle overført på bank istedet. Anonymkode: deeb9...ee4 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #17 Skrevet 12. januar 2020 Jeg er 31 og bruker ikke Vipps. Bruker stort sett kun cash. Anonymkode: 8c520...24e 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #18 Skrevet 12. januar 2020 Vipps er genialt! Er superfornøyd og jeg er ikke den som prøver ut nye ting først, jeg er veldig skeptisk. Anonymkode: cbd40...5c2 7
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #19 Skrevet 12. januar 2020 Jeg har vipps litt motvillig (og ja jeg hater også stavemåten. Ingen klarer stave ordet vips lenger nå.) Bruker det noen få ganger når det samles inn til noe og jeg ikke har cash, eller noen legger ut for noe. Men jeg misliker at man ikke lenger kan svare har ikke penger, og få "du kan bare vippse meg" i retur. Jeg misliker også når folk skal betale med vipps i kø, folk bruker uendelig lang tid på det. Anonymkode: 1b20b...167 6
Gjest Proximus Skrevet 12. januar 2020 #20 Skrevet 12. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jada, men er så greit å kunne vippse eller bli vippset. Har hendt at mamma eller bestefar vippser meg noen kroner bare fordi de tenkte på meg. Hadde nok gått i glemmeboken for de om de skulle overført på bank istedet. Anonymkode: deeb9...ee4 Høres ut som de er glemske slik du skriver. Faren min har null problemer med å overføre til meg via banken av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå