Gå til innhold

De verste trendene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klumpete platå-joggesko, og de nymotens bootsa som ligner støvler med platå-såle.

Anonymkode: 524f0...18d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Elsker kulottes, elsker jeans med høyt liv og bred rumpe, elsker høytvannsbukser, elsker magetopper😁
Jeg er lav(157) og synes alle disse trendene får kroppen min til å se lengre og at jeg generelt får mer fasong 

liker ikke trenden med strikkende vester, spesielt de med V-hals eller generelt. Det ser ut som gamle menn har lånt ut klærne sine. 
Eller smykke hengende utenpå en høyhalset genser, og klær i beige og andre leverposteifarger, minner meg om en gammel lærer jeg trodde var heks 🤢😬

Anonymkode: b6c7b...c06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.3.2020 den 1.17, AnonymBruker skrev:

Dressjakke og sykkelbukse. Ha et skjørt over sykkelbuksa så ser det straks bedre ut

Anonymkode: 873e7...f01

Enig med denne. Gjelder forsåvidt hele denne yeezy-trenden (eller hva det heter) som samboeren til Kim K har starta. Veldig mye stygge klær, etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hullete jeans, særlig på godt voksne. :riste:

Jeg skjønner ikke hva som er fint med å se ut som et lite barn som har velta på sykkelen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2020 den 23.10, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg vet ikke hva som er trendy innenfor mote og skjønnhet.

lol hvorfor kommenterte du da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg kjøper en sånn standar jersey-aktig genser på HM eller lignende, så er det første de møter hjemme en symaskin. Syr inn alle gensere til de blir normal størrelse, så kan jeg bruke dem uten å se ut som et telt.. Det sier litt om hvor tåpelig den generelle moten et nå for tida. 

Anonymkode: cf5ff...f73

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De forferdelige grusomme buksene ungjentene går med i dag. Det ser ut som noe som hører hjemme på ett gamlehjem. 

Anonymkode: 71858...d8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bukser som slutter over ankelen

Anonymkode: 5d61b...c2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De forferdelige grusomme buksene ungjentene går med i dag. Det ser ut som noe som hører hjemme på ett gamlehjem. 

Anonymkode: 71858...d8b

Bilde??

Anonymkode: 364da...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2020 den 12.27, AnonymBruker skrev:

Denne 90-talls moten som ingen ende tar... Har jo holdt på i 5 år nå ca? Slengbukser, magetopper, chokers, kjole med tynne stropper over t-skjorte, mørk lipliner med lysere leppestift. Hestehaler med to tynne hårlokker som henger ned foran ansiktet. Mangler bare tynne, markerte øyebryn og Rachel Green hårsveis fra sesong 1 og 2 nå så er moten komplett..

Og så er det disse andeleppene, overdreven highlight på kinnbeina og nesetippen, vippeextensions og veldig tykke, unaturlige påmalte øyebrynene. 

Jeg var selv tenåring sent på 90-tallet, tidlig 00-tallet og jeg sa farvel til chokers (som vi ikke kalte chokers, disse tynne, krøllete plastgreiene) og slengbukser for alltid. Sammen med kreppet hår og bittesmå fletter.

Anonymkode: d0f82...dd2

Jeg er omtrent like gammel som deg og er helt enig. Alt fra jeg var tenåring er det totalt uaktuelt å bruke.

På 12.1.2020 den 16.30, Apocalypte skrev:

Jobber sammen med et par jenter/kvinner som maler på seg svære bryn men bruker ingen annen øyesminke.  Ser ut som om de har glemt å sminke resten av ansiktet, eller ikke hatt tid til å fullføre.    Syns det er finere med tynne eller nærmest usynlige bryn fremfor tusjbryn. 

Definitivt. For ikke lenge siden så jeg ei ung jente (slutten av tenårene) som var blond med helt lyse øyebryn som hun ikke hadde gjort noe med (utover kanskje litt napping). Hun var helt nydelig! Og jeg fikk liksom litt tilbake troen på menneskeheten :P Tror moten med tusjbryn er på vei ut nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/3/2020 at 10:34 AM, Perelandra said:

Hullete jeans, særlig på godt voksne. :riste:

Jeg skjønner ikke hva som er fint med å se ut som et lite barn som har velta på sykkelen. 

Synes det bryter opp et antrekk og er ganske kult for alle aldre😎

Anonymkode: a3afd...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...