Gå til innhold

De verste trendene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere er de verste trendene innen mote og skjønnhet?

Anonymkode: 20b34...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den jævlig stchøgge uteliggermoten nå om dagen, men snitt fra helvete som gjør at du ser 5 kg feitere ut. 

Anonymkode: 1838a...eed

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noen ser behovet for å gjennomgå risikofylt kirurgi for å tilpasse en ung, frisk kropp til et mediaskapt ideal er helt klart det mest tragiske. Det man først gjerne legger merke til er imidlertid de kunstige øyenvippene som er tatt helt ut av proposjoner. 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.1.2020 den 23.17, AnonymBruker skrev:

Den jævlig stchøgge uteliggermoten nå om dagen, men snitt fra helvete som gjør at du ser 5 kg feitere ut. 

Anonymkode: 1838a...eed

Mer som 15... men ja! Enig!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lite flatterende snitt synes jeg er det styggeste. Sånn veldig oversized klær eller bare helt merkelige klær. Passer ikke på min kropp. Ser jo ut som jeg er mye større enn jeg egentlig er, men heldigvis er det ikke vanskelig å finne klær med finere snitt.

Jeg liker heller ikke de buksene som er korte og vide. Generelt det at buksene har vært så korte en stund. Som høy så minner det meg om tenårene, da jeg ikke fant lange nok bukser og det ønsker ikke jeg meg tilbake til :)

Ellers så synes jeg ikke at 90-tallsmoten som har vært nå ikke er særlig fin. Jeg var tenåring da og ser flere plagg og kombinasjoner som jeg og andre gikk med. Ikke på en positiv måte alltid.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overkill sminke med highlighting, falskvipper og lepper proppet full av fillers. Huff!

Anonymkode: d777d...d4f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne 90-talls moten som ingen ende tar... Har jo holdt på i 5 år nå ca? Slengbukser, magetopper, chokers, kjole med tynne stropper over t-skjorte, mørk lipliner med lysere leppestift. Hestehaler med to tynne hårlokker som henger ned foran ansiktet. Mangler bare tynne, markerte øyebryn og Rachel Green hårsveis fra sesong 1 og 2 nå så er moten komplett..

Og så er det disse andeleppene, overdreven highlight på kinnbeina og nesetippen, vippeextensions og veldig tykke, unaturlige påmalte øyebrynene. 

Jeg var selv tenåring sent på 90-tallet, tidlig 00-tallet og jeg sa farvel til chokers (som vi ikke kalte chokers, disse tynne, krøllete plastgreiene) og slengbukser for alltid. Sammen med kreppet hår og bittesmå fletter.

Anonymkode: d0f82...dd2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Solhatt med bøtteform

- Kombinasjonen av slengbukser og hvite sneakers. Dette virker å være uniformen for unge jenter i Oslo. 
- Rumpetaske generelt, men særlig når det brukes som en slags veske som henger over skuldrene. 

Anonymkode: d6d77...68a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk er så utrolig opphengt i å ha digre, altfor svarte påmalte øyenbryn, gjerne med en fasong som gjør at man ser sint og olm ut uansett hva slags ansiktsuttrykk man har. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Muligens det bare er meg, men jeg synes den øyenbryntrenden har begynt å roe seg? 
Føler iallfall at jeg ser færre som har det enn for noen år siden.

Anonymkode: d6d77...68a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber sammen med et par jenter/kvinner som maler på seg svære bryn men bruker ingen annen øyesminke.  Ser ut som om de har glemt å sminke resten av ansiktet, eller ikke hatt tid til å fullføre.    Syns det er finere med tynne eller nærmest usynlige bryn fremfor tusjbryn. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

90-talls briller, svære øyenbryn, falske øyevipper

Anonymkode: 09d9a...143

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne 90-talls moten som ingen ende tar... Har jo holdt på i 5 år nå ca?

Ja!! Kan det ikke snart ta slutt?? Jeg trenger noen nye klær, men er jo håpløst å kjøpe noe som helst!? Tror det ble tre t-skjorter i hele fjor... bra for miljøet i det minste. 

Anonymkode: 5dc95...eca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...