Gå til innhold

De verste trendene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Falske øyenvipper, ducklips, ræv operasjoner, klor bleket hår 😭😭 

Anonymkode: 5d61b...c2e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjærringer i 40-årene som kler seg som små barnehagejenter i typ lange tutu-skjørt, masse glitter og rosa dill dall

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig sant at det mest tragiske er all denne plastiske kirurgien, og normalisering av inngrep på friske, fine folk. 

Noe av det rareste jeg ser, er likevel kombinasjonen av to veldig ulike ting.

Et ansikt med unaturlig tjukke og markerte øyenbryn, falske vipper (sånne overdimensjonerte), hud som er så tett og tjukt sminka at det eneste som skaper liv er den overdrevne kontureringa som er verdig en operascene, perfekt hår, og ja, generelt en sminkelook som ser ut som tung kveldssminke for galla, eller noe. 

OG 

"bomsete" oversize klær, i "jeg slækker på sofaen"-stil, kombinert med f.eks. store joggesko. 

Denne kombinasjonen ser jeg overraskende ofte, særlig blant de yngre. 

Endret av Søgni
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buffalosko og veldig synlige vippeextensions. 

Anonymkode: 8fe4a...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser unge jenter går i vide olabukser som stopper midt på leggen, bare grøsser for det er dritstygt uansett kropp og tilbehør. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, SupaWoman skrev:

Ser unge jenter går i vide olabukser som stopper midt på leggen, bare grøsser for det er dritstygt uansett kropp og tilbehør. 

Ikke spesielt flatterende. 

Anonymkode: 1838a...eed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke spesielt flatterende. 

Anonymkode: 1838a...eed

Nei får jo slanke pene jenter til å se ut som de har rumper brede som låvedører, spesielt de buksene som har lommene langt opp ryggen.  Grøss.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Proximus
7 timer siden, SupaWoman skrev:

Nei får jo slanke pene jenter til å se ut som de har rumper brede som låvedører, spesielt de buksene som har lommene langt opp ryggen.  Grøss.

Det er vel kanskje det de vil ha? Store rumper er jo in <_< 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenden med ymse plastiske operasjoner. Det tar helt av og jeg liker det ikke.

Når det kommer til klær er trenden med høstfarger grusomt stygg. Alt av jordfarger i sennepsgult og burgunder etc. Ikke så mye av det akkurat nå, men det kommer alltid runder med disse fargene. 

(90- talls moten derimot har jeg ikke særlig problemer med). 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugh, ja. Ikke noe fan av sennepsgul, men virker som om at det er veldig poppis nå. Sennepsgul er en veldig uflatterende farge for blek hud og får de fleste til å se utvaskede og slitne ut. Har sett noen som har klart å få denne fargen til se bra ut. Felles for dem er at de har hatt mørke trekk.

Anonymkode: d6d77...68a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Proximus skrev:

Det er vel kanskje det de vil ha? Store rumper er jo in <_< 

Rumpene blir jo store og flate og man ser jo like bred ut hele veien, flatterende er det  ikke på noen som helst måte. Men det kanskje ikke meningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ugh, ja. Ikke noe fan av sennepsgul, men virker som om at det er veldig poppis nå. Sennepsgul er en veldig uflatterende farge for blek hud og får de fleste til å se utvaskede og slitne ut. Har sett noen som har klart å få denne fargen til se bra ut. Felles for dem er at de har hatt mørke trekk.

Anonymkode: d6d77...68a

Ja enig, er selv mørk men kler ikke denne fargen for det.  Mennesker med typisk lyst og nordisk utseende ser bare grå ut, er en dritstygg farge men mørkhudede kan kle den. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korte slengbukser, vet ikke hva det heter. Ingen kler det.

Anonymkode: 34d66...6c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bollemus trenden som er inn akkurat nå. Bukse med stretch langt over magen og som rekker over ankelen, og med genseren nedi buksa for sikkerhets skyld. Rumpe, lår og cameltoe skal vises. Og det gjør det virkelig også. Det er ikke pent i det hele tatt. 

Anonymkode: f0e7a...725

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Proximus
4 minutter siden, SupaWoman skrev:

Rumpene blir jo store og flate og man ser jo like bred ut hele veien, flatterende er det  ikke på noen som helst måte. Men det kanskje ikke meningen.

Jeg tror mange bare kjøper fordi det er «in», jeg føler mange ikke ser seg selv i speilet bakfra når de kjøper noe. Jeg må ha speil på flere sider for det må jo sitte godt. 

3 minutter siden, SupaWoman skrev:

Ja enig, er selv mørk men kler ikke denne fargen for det.  Mennesker med typisk lyst og nordisk utseende ser bare grå ut, er en dritstygg farge men mørkhudede kan kle den. 

Jeg selv foretrekker varme farger fremfor kalde. Mørk sennepsfarge kan jeg bruke, men den er jo fryktelig lite pen alene >_< 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Korte slengbukser, vet ikke hva det heter. Ingen kler det.

Anonymkode: 34d66...6c6

Culottes. Gjerne med store hvite sneakers til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Sjokoladefruen skrev:

Kjærringer i 40-årene som kler seg som små barnehagejenter i typ lange tutu-skjørt, masse glitter og rosa dill dall

Er det faktisk en trend? :klo: Mulig det finnes noen som bruker det, men jeg er i kjerring-i-40-åra-gruppa selv, og har ikke sett én eneste blant venner og kjente i noe som det du beskriver.

Anonymkode: 89e07...593

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det faktisk en trend? :klo: Mulig det finnes noen som bruker det, men jeg er i kjerring-i-40-åra-gruppa selv, og har ikke sett én eneste blant venner og kjente i noe som det du beskriver.

Anonymkode: 89e07...593

Ikke jeg heller, men det er mye flagrete gevanter blant kvinner i 40-60 åra og Desigual-klær.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...