Gå til innhold

De verste trendene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

32 minutter siden, SupaWoman skrev:

Rumpene blir jo store og flate og man ser jo like bred ut hele veien, flatterende er det  ikke på noen som helst måte. Men det kanskje ikke meningen.

Mulig at det er meningen at moten IKKE skal se flatterende ut. At ingen plagg skal passe til kroppsfasongen og at det er innafor å se mye tjukkere ut enn man egentlig er. Jeg velger å ikke kle meg som en dass og boms, og prøver desperat å finne noe som passer til kroppsfasongen min. Det blir ikke mye shopping om dagen, for å si det sånn. 

Anonymkode: 1838a...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kombinasjonen treningstights og selskapssminke syns jeg er snål. 

Anonymkode: c16a1...2a3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Skiftenøkkel said:

påtegnede bryn, duckface og manbun. 

Aldri sett noen med alt dette...

Anonymkode: a3afd...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 1/10/2020 at 11:17 PM, AnonymBruker said:

Den jævlig stchøgge uteliggermoten nå om dagen, men snitt fra helvete som gjør at du ser 5 kg feitere ut. 

Anonymkode: 1838a...eed

???

Anonymkode: f6221...d87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne bollemus trenden som er inn akkurat nå. Bukse med stretch langt over magen og som rekker over ankelen, og med genseren nedi buksa for sikkerhets skyld. Rumpe, lår og cameltoe skal vises. Og det gjør det virkelig også. Det er ikke pent i det hele tatt. 

Anonymkode: f0e7a...725

Hahaha huff, dette var en veldig god beskrivelse! 🙈

Anonymkode: 1838a...eed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke greia med de brynene som ser helt fryktelige ut. Ser ikke folk at det ser unaturlig ut. Verste og var den greia der man gikk i g-string og den skulle vise over buksekanten for man gikk med uhorvelig lavt buvseliv. Nå voksne damer gikk sånn da bare 🤮. Så latterlig ut. Ellers var 80 talls moten en katastrofe. Var tenåring den gang og ler når jeg ser bildene, i tillegg var det in med permanent hår, så ut som en puddel :fnise:

Anonymkode: be30a...ebd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Ande-lepper, på tegnet bryn, i hjel bleket hår og selvbruning (oransje hud)

Joggesko til kjole. Sokker i sandaler.

Blomster på absolutt alt.

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

 Verste og var den greia der man gikk i g-string og den skulle vise over buksekanten for man gikk med uhorvelig lavt buvseliv. Nå voksne damer gikk sånn da bare 🤮. Så latterlig ut.

MIn favoritt trend😍

Anonymkode: a3afd...8ba

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Sokker i sandaler, det er så irriterende selvmotsigende. 

Denne tråden ville vært enda morsommere med bilder :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hipsterpanties. Eller hva de heter. Sånne lave truser, på damer. Jeg er vant til de, er min favoritt modell da jeg synes de er behagelige. Har jo brukt de i 15 år sikkert, jeg er 40. Men. får kommentarer fra barna mine, hjemme selvsagt: mamma, rumpa di vises. Mamma, trusene dine er for små for deg. Omg, takk. 🙄 Jeg vet type truser er utgått mote.. 

Anonymkode: c1be0...d75

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte øyenbryn når man har helt blondt/hvitt år. Syns det blir litt for drøye kontraster. Litt mørkere øyenbryn enn hår er ikke noe problem, men når det ser ut som man har tatt håret til et menneske og øyenbrynene til et annet menneske, er det liiiitt for mørkt

Syns shorts-trenden er fæl. Usikker på om det er ut i år eller, men ifjor gikk alle kjendisene og influenserne med sykkelshorts til store topper, og den forstår jeg bare ikke. Syns det ser ut som at overkroppen skal på fest og underkroppen skal på sykkelritt.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rottehale :overrasket:

Jeg pleide å synes at uggs var skikkelig fæle, men nå i mer voksen alder synes jeg de ser comfy chic ut :sjenert:

blog-rat-tail.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Krakilsk skrev:

Sokker i sandaler, det er så irriterende selvmotsigende. 

Denne tråden ville vært enda morsommere med bilder :jepp:

Haha, det er jeg helt uenig med deg i. :ler:Sokker i sandaler jo så behagelig og praktisk. Å gå barbeint i fottøy = gnagsår for meg.

På sommeren er det godt å slippe å ha på tette sko, men samtidig klarer jeg ikke å gå barbeint i sandalene. Som nevnt får jeg lett gnagsår, noe som raskt blir en smertefull og blodig affære. I tillegg liker jeg ikke å få sand, småstein og annet rusk mellom tærne. Da er sokker i sandaler en perfekt løsning. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dressjakke og sykkelbukse. Ha et skjørt over sykkelbuksa så ser det straks bedre ut

Anonymkode: 873e7...f01

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.3.2020 den 9.30, Perelandra skrev:

Haha, det er jeg helt uenig med deg i. :ler:Sokker i sandaler jo så behagelig og praktisk. Å gå barbeint i fottøy = gnagsår for meg.

På sommeren er det godt å slippe å ha på tette sko, men samtidig klarer jeg ikke å gå barbeint i sandalene. Som nevnt får jeg lett gnagsår, noe som raskt blir en smertefull og blodig affære. I tillegg liker jeg ikke å få sand, småstein og annet rusk mellom tærne. Da er sokker i sandaler en perfekt løsning. 

Jeg også. Jeg kan absolutt ikke gå i sandaler uten sokker. Gjør jeg det, ender jeg opp med 4 - 5 store vannblemmer. Jeg elsker sandaler og skulle gjerne kunne viftet med tærne i dem, men nei, det går ikke :kaklehone:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...