Gå til innhold

Evig din! 25.02.06

Surfinia

Anbefalte innlegg

Der fant jeg kjolen din!! Nyyyyydelig! Er det en MS? Toppers med halv pris, da har du sikkert flere tusen til overs, alltid godt å ha noe å gå på, bryllup er dyrrrrrt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

off en stund siden sisst nå.

har endelig fått min kjære hjem fra reise det var godt :klem:

har jobbet litt med invitasjoner og bordkort.

blir kort med bilde av oss utenpå og fargen på kortet er hvit og arket inne er lime.sommer farge.

bordkortet er forandret litt.det er liten eske som har de samme fargene som invitasjonene.og har tenkt å ha å skjell sjokolade oppi kjempe gode.,oppå lokket er det sløyfe med to ringer,men kan være jeg skal feste ett avlangt skjell på og skrive navnet på den,gir ikke opp skjell enda. :) ikke lett å finne på noe alltid,men vil ikke spandere så kjempe masse på invitasjonene,men litt. ;)

ellers skjer det ikke så allverden på denne fronten for tiden

skal koooose med min kjære ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::murvegg::rodme:

skrev i din trodde det var min,,ja ja begynner¨å bli seint he he.

går det bra med din planlegging? ikke lenge til du skla til pers he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...

Korleis går det med deg for tida? Skjedd noko nytt? Eg er hektisk opptatt med eksamenar for tida, men om ei veke er eg tilbake for fullt, og skal kose meg med bryllupsplanlegging saman med mannen min i heile juleferien! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Hei søta!!! :kys_2: Lenge siden sist! Koss står det til med deg? Eg har endeleg fått juleferie (dvs. arbeid på matbutikken kvar dag), så eg skal nok få tid til litt meir KG og bryllupsplanlegging i løpet av jula tenker eg! Gledar meg! Har vore fælt med KG-nekt.. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Heisann!!

Meg er det liv i veit du, men det har bare vært alt for hektisk til å få satt seg ned med KG i det siste. Egentlig ganske tragisk det må jeg si........

Og akkurat nå burde jeg vel ha det mer travelt enn noen gang, men jeg trenger litt pause i eksamenslesinga. Eksamen om under 1 uke. :forvirret: Men så fort den er over så er det bryllup for alle penga :)

Siden sist jeg var innom har jeg naturlig nok fått ordnet opp i en god del.

* Kirke, organist, solister og kirkeprogram er i boks. Mangler bare samtale med presten og å finne ut hvordan vi skal pynte i kirken

* Fotograf er bestilt. Her mangler vi bare å ringe å få bekreftet det vi avtalte da vi var hos henne for planlegging

* Festlokalet og det meste av pyntingen er i boks. Mangler bare siste innspurt på bordkort og bordheftene med menyen og slikt.

* Mat er bestilt og bestillingen er bekreftet.

* Har fått to venninner til å filme og fotografere hele dagen.

* Servitører er i orden

* De fleste av kakene er også ordnet. Mange snille venninner av både meg og mødrene våre.

* Vinen til middagen og det meste av spriten er i hus

* hans antrekk er i orden

* Mitt antrekk er også snart i orden. Mangler bare sløret jeg skal sy selv og siste innspurt på capen jeg også holder på å sy i disse dager.

Dette var vel de store tingene som er i orden i allefall. Føler jeg har det meste under kontroll egentlig. Så jeg kan vel bare sette meg ned å vente på svar fra de siste gjestene (har fått svar fra 75 av 81 gjester og bare 1 som ikke kan).

Og så er det utdrikkingslaget da.......... Har mine anelser om at det kanskje skjer noe om 14 dager, men vi får bare vente å se........

Gleder meg til å bli KONE!!! :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, her har det skjedd mykje ja!!! Du har full kontroll virkar det som! Bra det!!! :)

Lukke til med eksamen, og lukke lukke til med dei siste førebuingane!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Da var eksamen over, og den gikk veldig bra tror jeg. Og jeg kan bare konsentrere meg om BRYLLUP :)

Akkurat nå sitter jeg hjemme og tror at jeg venter på utdrikkingslaget mitt. Ingen som har sagt at det skal skje i da, men en del sammenkoblinger av opplysninger gjør at jeg er rimelig sikker likevel........ Vi får bare vente og se.

I mellomtiden kan jeg jo fortelle at nå har jeg sydd ferdig både cape og underskjørt, så da er det bare sløret som mangler. Tyllen til sløret ligger klar ved symaskinen, så i løpet av neste uke burde jeg vel klare å få det ferdig tenker jeg.

Vi har også fått svar fra alle bryllupsgjestene. Eneste en bestemor og en tante og onkel av min kjære som er litt usikre pga sykdom. Hvis de kommer så er det bare 2 av 80 inviterte gjester som ikke kommer og det synes jeg er veldig hyggelig.

Logger meg av og venter på besøk jeg da, og så får vi se om jeg har noe referat å komme med i morgen............ Spennende!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok visst feil jeg!!!

Hmmmm...........

Får bare vente å se når det blir utdrikking da. Neste helg blir det i allefall ikke, for da er vi bortreist og det har forloveren min visst om leeeenge. Kanskje om 2 uker???

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi hatt fri på skolen og jeg har vært en liten runde i bye for å ordne en del småting til bryllupet.

Har kjøpt hvite kulelys som vi skal pynte med i kirken og i festlokalet etterpå, og jeg har kjøpt hvite fingervotter i tilfelle det skulle bli skikkelig kaldt når vi skal fotograferes ute. Har også kjøpt meg hampvott for å få vekk nuppene på armene til den store dagen og jeg har tatt sol. Begynner å nærme seg gaaaanske mye når man må begynne å ta sol for å bli litt brun :)

Men jeg sliter skikkelig med å få tak i en rund kakeform som er 30 cm i diameter. Ganske dumt hvis jeg ikke finner det nå som far allerede har laget bryllupskakefatene med utgangspunkt i den størrelsen på kaka......... (søstra mi som skal stå for kaken hvis jeg ikke har fortalt det før).

Sliter også litt med sløret mitt. Har sydde det sjøl i brudetyll, men tyllen er akkurat litt for stiv i forhold til hva jeg hadde tenkt meg. Og tøymykner funker ikke. Hadde jeg nå bare husket hvor jeg har lest om noen som har fått myket opp tyll.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...