Gå til innhold

Evig din! 25.02.06


Surfinia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ordna seg med kakeform. Søstra mi fikk tak i form i Trondheim :)

Og jeg har fått itl sløret mitt :klappe: Måtte sy nytt da, for jeg fikk ikke myket opp det første jeg sydde, men nå er det så godt som i orden. Mangler bare å sy på noen perler.

Ellers har jeg kjøpt album i dag, som jeg skal bruke som kombinert "gjestebok" og album fra dagen og jeg har fått tak i akkurat slik brudepar jeg var på jakt etter til bryllupskaken :)

I helga har vi også fått laget ferdig bordkortene og omslaget til meny og sanger og slikt som skal ligge på middagsbordet. Min kjære sitter akkurat nå og jobber med noe av innholdet til bordheftet. Blir veldig bra tror jeg.

Lurer på når jeg skal få somlet meg til å få begynt med talen min jeg........... Og hva i alle dager skal jeg ta med der :klø: Greit å takke både mine og hans foreldre, våre søsken og forlovere og alle andre som har bidratt både i livet vårt generelt, i kirken og til bryllupsfesten, men hva skal jeg si til HAN????

Burde begynne snart kjenner jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg drukket ut :) Og det var en fantastisk dag!!!

Cirka kl 10 ble jeg hentet hjemme av mn forlover og begge søstrene mine. Fikk utdelt en laaaangt pakkeliste og passende antrekk. Rose ballerinaskjørt, masse rosa smykker, prinsessekrone og selvsagt en rosa reisedram ;) Fikk bind for øynene og ble kjørt laaangt. Da vi kom fram og jeg fikk ta av bindet var vi på en skøytebane og der sto alle venninnene mine. Noen var litt til og fra i løpet av dagen (mange som ammer og slikt), men alt i alt var det 20 stk som var innom i løpet av dagen. Kjempehyggelig å ha så mange gode venner!!

På skøytebanen måtte jeg først prøve meg på noen "kunstløpøvelser" før jeg måtte skifte over i skøytetrikot og skulle gå lengdeløp. Har ikke gått på skøyter mer enn to ganger før i mitt liv så det var sikkert et fantastisk syn........

Etter skøyteseansen ble jeg kjørt til en hudpleier og fikk ansiktspleie. Deilig!!! :Nikke:

Etter hudpleien var vi hos min forlover til lunsj. Nytt antrekk og bind for øynene igjen. Endte opp i et lydstudio. Der skulle jeg synge inn en sang med resten av venninne som "kordamer" :plystre: Og de som kjenner meg vet at jeg hater å synge, men man tørr det meste når man har drukket seg til mot!! De hadde i allefall diktet en kjempefin sang på melodien av En solskinnsdag av Postgirobygget. Og syngingen gikk bra den. Måtte også spille inn et vers av sangen på trompet, men det gikk nå greit etter snart 20 år i korps. MORO!!! :klappe:

Etter dette var vi på bowlingen! Det var også veldig moro selv om jeg kanskje ikke hadde helt teknikken og balansen inne såpass utpå dagen. Og så reiste vi tilbake til min forlover. Her fikk vi mat og jeg måtte vise mine kunster i matlaging, men jeg vet ikke helt om å lage tyrker går inn under kokkekunster???

Siste oppgave var gaver fra alle venninnene hvor jeg måtte gjette hvem gaven var fra og fortelle resten av gjengen historien bak akkurat den gaven. Og med tyrker som straff hver gang jeg gjettet feil så ble jo det ganske morsomt etterhvert. Og jeg er skikkelig imponert over fantasien til venninnene. Mange morsommer gaver som gav en del artige historier. Fikk også overrakt et nytt kaffeservise til fire personer. Jentene hadde malt sitater og mønstre på kopp, skål og asjetter. Kjempehyggelig!

Så var det bare masse skravling og mimring før de fleste reiste hjem rundt kl halv to. Var ganske sliten da, men jeg skulle overnatte hos min forlover og var ikke værre i form annet enn at det gikk veldig greit å hjelpe til med litt opprydding. Og så var det rett i seng :sove:

Dette var en fantastisk dag og jeg er veldg takknemmelig for at jeg har så mange gode venninner som ville dele dagen med meg og som samtidig skjønte hva som ville gjøre dette til en hyggelig dag for meg. Glad det ikke var masse utdriting!!

Endret av Surfinia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja, om 5 dager er vi gift! :bryllup:

Og jeg har ikke nerver i det hele tatt. Føler meg ikke stressa heller en gang. Nesten så jeg blir litt stressa for at jeg IKKE er stressa. Føler liksom at jeg har så alt for god tid. Har riktig nok planlagt i lengre tid og har en god del huskelister rundt omkring, men skal man liksom ikke ha noe som helst å henge fingrene i når det er igjen så liten tid??

Min kjære er nå på jobb hos faren sin for å kopiere opp meny og kirkeprogram, og da mangler vi bare å handle brus og annet blandevann. Ellers er alt som kan ordnes i forkant av borddekking og slikt i orden.

Skal kjøre kjolen og alt det andre jeg skal ha på meg til forloveren min på onsdag kveld (skal ligge hos henne natt til lørdag).

Får nøkkelen til lokalet hvor festen skal være på torsdag ettermiddag. Prøver å få på plass bord, duker og dekketøy den kvelden tror jeg. Da er det bare igjen å pynte bord, i tillegg til alle småting som dukker opp etterhvert til fredagen. Det tror jeg er lurt for jeg kunne godt tenke meg å være ferdig litt tidlig på fredag ettermiddag slik at det går an å slappe av litt den kvelden. Sikkert greit å være så opplagt som overhode mulig på lørdag.

Gleder meg :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, i morgen er den store dagen der og jeg er godt i rute. Vi dekket bordene nesten ferdig i går. Mangler bare blomster og lys og det ordner blomsterdekoratøren i kveld. Skal til festlokalet nå og sette fram kaffekopper, glass til avec og litt sånne ting, men eller så tror jeg vi er ferdige.

Og jeg har fortsatt veldig lite nerver. Sov kanskje ikke like rolig i natt som jeg bruker å gjøre, men det går bra. Hadde huskelisten klar på nattbordet slik at jeg kunne notere på ting med en gang. Greit å slippe å prøve å huske ting samtidig som man skal prøve å sove litt.........

Gleder meg :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så herlig at alt er rolig og under kontroll!! Blir nok kanskje litt mindre søvn denne kommende natta i forhold til normalen ;)

Lykke til imorgen, og nyt dagen du har planlagt så lenge :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...