Gå til innhold

Evig din! 25.02.06


Surfinia

Anbefalte innlegg

Og i dag blir det i allefall fint lite bryllupsplanlegging.

Skal nemlig både til legen og tannlegen i dag, og i kveld skal jeg spille korpskonsert.....

Trodde jeg var ferdig med denne forkjølelsen min jeg, men det virker som om det er enda en bihulebetennelse som henger i. Og så har jeg mista ei plombe i ei tann som jeg husker var veeeeldig ubehagelig å få laget i første omgang. Gruer meg skikkelig til den tannlegetimen må jeg si, sjøl om de sikkert bare ser på det i dag og så blir det enda en ny time....................

Får tenke er bryllup når tenna og bihulene er friske igjen!

Surfinia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det Miori!

Nå logger jeg av og reiser til lege og tannlege. Regner med at formen bedrer seg ganske kjapt etter de får fikset litt på meg.

Surfinia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ble penicilin som ble resultatet av legebesøket i går. Bihule- og ørebetennelse :sur: Men tablettene fikser vel dette forholdsvis raskt tenker jeg. Blir litt slapp og sliten av dem, men.........

Har forresten sjekket litt når det gjelder fotograf til bryllupet, og har funnet ei dame som faktisk gjør jobben for ca 2800 kr. Dette inkl selve fotograferingen, det enkleste albumet, sort/hvitt og fargefoto og evnt foto ute. Det synes jeg var en god pris og bildene hennes som ligger ute på nett ser veldig bra ut. Forstørrelser og takkekort var kanskje litt dyrere hos henne enn hos en annen fotograf jeg har sjekket hos, men han synes jeg tar veeeeldig kjedelige bilder (tok familiefoto der i fjor) og sååå viktig er ikke prisen akkurat denne dagen :wink:

Den eneste ulempen med hun fotografen jeg ønsker meg er at studio hennes ligger over 30 min kjøring i "feil" retning fra kirka i forhold til festlokalet. Men hvis vi setter opp litt god tid mellom vielsen og middagen så går det vel bra. Har også vurdert muligheten for å ta bildene i kirka og ute foran kirken, men det bestemmes vel mest av om det er flere vielser den dagen og ikke minst været.

Bilder ute i snø og solskinn hadde vært veldig fint, men på glattisen i regnværet blir det liksom ikke helt det samme.

Så får jeg ønske alle god St.Hans-feiring. Jeg skal på grilling hos en venninne i kveld, men det blir vel en rolig feiring og tidlig hjem med den formen jeg er i om dagen.

Surfinia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig vente med innbydelsene mine til over neste helg så jeg fikk gått innom Panduro, men jeg klarte ikke å vente jeg veit du :sjenert:

Har vært på bokhandelen og kjøpt litt forskjellig papp, stempel og slik pulver til embossering (skrives det sånn??) og jeg gleder meg kjempemye til å komme hjem å prøve :P

Har ikke kamera så jeg får tatt bilde av prosjektet, men jeg har fått ideen fra sidene til Bryllupsbutikken. Fikk ikke helt til å linke til rett bilde, men gå på Kortgalleri 3 og se på innbydelsen "Passione". Disse synes jeg var fiiiine. Hadde i utgangspunktet tenkt på noe som lignet på det som Kreativ hobby viser under linken "Bryllupskort", f.eks det øverst til høyre (bare i rødt da). Godt internett finnes så man kan få litt inspirasjon :)

Vel, nå er det straks helg og jeg skal kose meg med reker og hvitvin i sola sammen med min kjære i kveld :kline:

Surfinia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og vips så var det torsdag allerede og jeg har fri både i morra og på mandag. Skal reise til min kjære og bare slappe av og kose meg :ekstra kul:

Har vært så travelt denne uka at jeg ikke har fått fortalt hvordan det gikk med innbydelseprosjektet mitt heller. For jeg måtte jo sette meg ned å prøve med en gang jeg kom hjem etter jobb. Ble litt vanskeligere enn jeg hadde sett for meg. Måtte bla. skjære ut litt med tapetkniv og det var ikke helt enkelt å få pent. Men jeg skal prøve litt mer i helga. Var ikke helt 100% fornøyd med fargen på de arkene jeg kjøpte heller. Skulle gjerne hatt en litt dypere rødfarge enn den jeg kjøpte forrige uke. Får titte litt på f.eks Panduro mest han er på jobb i morra. Men selve stempelet og embosseringen ble akkurat slik jeg hadde håpet :) Kommer nok til å prøve å finne en måte for å få brukt stemplet både på forsiden på sangheftet, bordkort og takkekort også.

Vel, da satser vi på en strålende helg med masse sol og finvær og så får jeg prøve å være litt flinkere til å skrive her neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så var det onsdag igjen ja. Lang-helga hos min kjære var helt topp. Nydelig vær og bare kos. Til og med 80-årslaget var en hyggelig begivenhet. Hadde sett for meg at hans farmors bursdagsfeiring skulle bli en litt langdryg sak, men det var faktisk veldig hyggelig. Og et nyyydelig koldtbord.

Fikk også handla litt på Panduro og prøvd meg på en ny innbydelse og et par forslag til bordkort. Brukte litt av det de på Panduro kaller Dekorstoff. Det ble kjempefint :) men bare så synd at de ikke har et i helt rette fargen. Ble liksom litt mer rosa enn rødt og det var ikke helt i slik jeg ville.

Og så var jeg på en aldri så liten shoppingrunde på fredagen mens han var på jobb. Kikket litt for moro skyld innom noen skobutikker og vips så hadde jeg kjøpt meg sko til bryllupet. Litt skummelt når jeg ikke har funnet kjole enda. Men jeg har jo prøvd såpass at jeg vet det må ende opp med en hvit, men ikke helt kritt-hvit, kjole da. Går nok bra tenker jeg.

Gleder meg litt til i kveld også. Skal på vissit til en kamerat som fikk en datter i september.............. Sier jo litt om hvor treg man er til å komme seg rundt på besøk når man må kjøpe vissitgave-kjole til snuppa i størrelse 9-12mnd......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn!! Da er dagboken kopiert over i Word sånn i alle tilfelle det skulle skje noe under konverteringen.

Men hva i alle dager skal jeg gjøre i ledige stunder på jobb i morra tro. Får pugge VG'n isteden da tenker jeg.

Og nå er det under en time til jeg skal ut i sola :kul: og hjem til mor og spise middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer vel egentlig ikke så veldig mye på bryllupsfronten om dagen. Koser meg i sola og tenker at det meste kan ordnes utover høsten :icon_smile:

Viktig å benytte anledningen til å nyte finværet så lenge det er her. Fortsatt 14 dager igjen til ferie så det er greit å nyte livet om ettermiddagene i allefall.

Og nå skal jeg hjem til mor og spise middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

Då var eg tilbake frå ferie og KG-fri og er endeleg klar for å planlegge eige bryllup og følge med på andre si planlegging att!!! :) Har nett skrive ei halv avhandling i mi eiga dagbok! Hehe.... Har det skjedd mykje på din front i det siste eller? Gledar meg til oppdatering!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så var jeg endelig innom dagboken min igjen. Og man kan vel trygt si at det har skjedd en del i livet siden jeg var innom her sist.

Husker ikke helt hvor mye jeg har fortalt om meg sjøl her inne, men jeg jobba i allefall i bank helt til nå i sommer. Fikk rett og slett nok av alt maset om salg og mange andre ting. Så nå har jeg satt meg på skolebenken igjen. Sykepleiestudiet. Kjempespennende å være student igjen og et veldig interssant studie også. Har også søkt på en forsikringsjobb og vært på intervju der forrige uke, men har ikke hørt noe mer fra dem. Litt usikker på hva jeg skal gjøre hvis jeg faktisk får tilbud om den jobben, men det "problemet" orker jeg ikke å tenke så mye på før jeg evnt. står i den situasjonen at jeg må velge.

Rekker ikke skrive så mye mer nå, men jeg skal komme tilbake med alle bryllupsoppdateringene en av de nærmeste dagene. Nå har jeg nemlig fått bredbånd hjemme og da blir det litt enklere å stikke innom her.

Surfina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Måtte bare innom en liten tur til. Var nemlig på brudekjoleshopping med min mor og min forlover i helga. Skulle egentlig bare kikke litt og prøve litt forskjellige modeller/fasonger og slikt, men så fant jeg bare DRØMMEKJOLEN da, og så var den på salg. 50% :) OG vips så hadde jeg med meg kjolen hjem. Nesten akkurat passe, skulle bare vært et par cm smalere rundt livet, men det må vel la seg ordne på et halvt år. Og hvis ikke det går så er det ikke noe problem å få sydd til kjolen så den passer uansett.

Så var det om jeg husker hvordan man la inn linker da......

Kjolen foran og kjolen bakfra.

Veldig fornøyd sjøl!! Hva synes dere??

Men nå MÅ jeg tilbake til leksene mine............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! :vinke:

Jeg er litt ny her - begynte bryllupsdagbok mens du var på ferie tenker jeg. Ser at du også skal ha vinterbryllup. Moro, kanskje vi kan utveksle noen tips?

Kjolen er kjempefin! :klappe: Så deilig å få den til 50% da gitt! Det gjør jo stor forskjell. Hva har du forresten tenkt å gjøre med jakke/cape?

Lykke til med nye studier. Spennende å begynne med noe helt nytt!

Endret av Bett1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da, jeg har ikke forlatt KG, men jeg har bare litt mer enn nok med å omstille meg fra å jobbe til å være student igjen. Trives veldig godt på skolen, men det er en liten overgang.

Og at vi har første eksamen allerede 3. oktober gjør meg vel ikke særlig mindre stressa. "Voksne" studenter blir vel også gjerne litt "strebere" den første tiden i allefall. Har liksom litt panikk for å bli hengende etter :)

Men jeg forsøker etter beste evne å stikke innom her av og til. Tenker på det flere ganger etter jeg har kommet meg i seng. "Ble ingen tur innom dagboka mi i dag heller............"

Men det er klart at det begynner å haste litt mer med alt jeg har tenkt at "det kan jeg ta til høsten" nå ja. Har bestilt papir til inbydelsene våre, men det kommer ikke før om 3 uker. Passer egentlig bra det for da kan jeg starte opp for fullt med det prosjektet etter eksamen. Må også passe på å bruke en av de første studiedagene til å få tatt en prat med fotografen. Burde vel bestilt tid der for lengst, men vi får håpe det er en roligere periode der i februar.

Ellers må vi få bestemt oss for om vi skal gå for levende musikk på festen eller ikke. Men her har jeg en musikk-venn som holder på å sjekke litt priser for meg om dagen, så får vi se hva det blir til.

Og så har vi planer om å invitere mor og far og mor og far på middag en helg i høst, slik at vi kan få gått igjennom det meste av praktiske saker med dem og få litt tanker over til konkrete planer og avtaler.

Vel, da får vel studenten lese litt igjen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Jeg måtte bare inn å kikke i dagboken din, jeg!

Nydelig kjole du har funnet deg, så flott at du fikk den til halv pris! :klappe:

Vinterbryllup er så nydelig, jeg hadde så lyst på det selv også. Mannen ville ha sommerbryllup, og som et kompromiss gifter vi oss i april! ;)

Lykke til med planleggingen!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...