Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt dårlig gjort av jurymedlemet og la asbjørn kjør den lange turen til aldershjemmet for å snakke. Da han kom frem så hadde han selvfølgelig ombestemt seg å ville ikke snakke likevel. Helt sikkert for at de andre jurymedlemene hadde blitt enig om det.

Skjønt på bygda folk at Orkanger ble kalt for curacity på den tiden...

Anonymkode: 45c50...8e9

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
48 minutter siden, NordicViking skrev:

Det er godt mulig jurymedlemmene tenkte slik, særlig etter rettsbelæringen fra dommeren. Men poenget er at juryen ikke trenger å begrunne hvorfor de kom fram til en slik kjennelse.

Jeg har sittet i jury flere ganger og vet godt at juryen ikke begrunnet avgjørelsen så lenge den ordningen varte.

Mitt poeng er at det neppe ville kommet fram noe spesielt dersom noen fra juryen hadde sagt noe i dag. Det sier seg selv hva de har lagt vekt på, som alt nevnt.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt dårlig gjort av jurymedlemet og la asbjørn kjør den lange turen til aldershjemmet for å snakke. Da han kom frem så hadde han selvfølgelig ombestemt seg å ville ikke snakke likevel. Helt sikkert for at de andre jurymedlemene hadde blitt enig om det.

Jeg tenkte da jeg så episoden nettopp, at denne beboeren på sykehjemmet ikke var samtykkekompetent, eller hva det heter på "fint språk". At hen ikke var helt ved sine fulle fem lengre. Det må noe til for å få sykehjemsplass i våre dager.

Anonymkode: 07976...074

• Liker 6
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Sally-Go-Round
Feil gruppe
  • 7 måneder senere...
Skrevet

Dytt

Anonymkode: 3a80b...da2

Skrevet

Dytt

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor det, egentlig? 

Er vel neppe noe særlig mer å faktisk diskutere i denne tråden nå lenger...      

Anonymkode: 88643...fcd

Samme sier jeg

Anonymkode: 61a88...711

• Liker 2
Skrevet

Bor på samme sted som halvsøsteren til Arnfinn. Hun lever et stille tilbaketrukket liv som det jeg tipper Arnfinn også gjør der han bor. Tror aldri han har vært her å besøkt henne. Da hadde det foregått i det stille. Huset hennes har sett forlatt ut fra utsiden siden 80 tallet...

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bor på samme sted som halvsøsteren til Arnfinn. Hun lever et stille tilbaketrukket liv som det jeg tipper Arnfinn også gjør der han bor. Tror aldri han har vært her å besøkt henne. Da hadde det foregått i det stille. Huset hennes har sett forlatt ut fra utsiden siden 80 tallet...

Har du sett henne nok til å danne deg et inntrykk? Hvordan vil du i så fall beskrive henne? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...