c0ffebe4n Skrevet 28. april 2020 Forfatter #121 Del Skrevet 28. april 2020 Jeg er... så... trøtt!! 😴 Vet ikke hva som skjer denne syklusen, men denne gangen har jeg vært trøtt helt fra eggløsningen. Har sovet i 10 timer per natt og i tillegg tatt en ettermiddagslur. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c0ffebe4n Skrevet 29. april 2020 Forfatter #122 Del Skrevet 29. april 2020 Går inn i 5 dpo. 7 dager til jeg kan begynne testinga... ☺️ Tiden har gått sakte denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c0ffebe4n Skrevet 30. april 2020 Forfatter #123 Del Skrevet 30. april 2020 Det som irriterer meg litt er at denne syklusen så sammenlikner jeg altfor mye med den forrige. Jeg fikk smertefulle brystvorter allerede 4 dpo forrige syklus (jeg kan ha tatt feil angående dpo da) og denne gangen kjenner jeg ikke til så mye. Ja, det er uansett altfor tidlig til å få symptomer, er ikke mulig at jeg er gravid nå! Men likevel overtenker jeg! 😂 Kjemisk/spontanabort kan virkelig tulle med hjernen. Man vil så gjerne bli gravid med en gang. Jeg tenker faktisk at jeg begynner testinga om 5 dager; da er jeg 10 dpo. Fem dager er jo ikke lenge... 😂😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 30. april 2020 #124 Del Skrevet 30. april 2020 23 minutter siden, c0ffebe4n skrev: Det som irriterer meg litt er at denne syklusen så sammenlikner jeg altfor mye med den forrige. Jeg fikk smertefulle brystvorter allerede 4 dpo forrige syklus (jeg kan ha tatt feil angående dpo da) og denne gangen kjenner jeg ikke til så mye. Ja, det er uansett altfor tidlig til å få symptomer, er ikke mulig at jeg er gravid nå! Men likevel overtenker jeg! 😂 Kjemisk/spontanabort kan virkelig tulle med hjernen. Man vil så gjerne bli gravid med en gang. Jeg tenker faktisk at jeg begynner testinga om 5 dager; da er jeg 10 dpo. Fem dager er jo ikke lenge... 😂😬 Fem dager er ikke lenge. Med mindre man er i DPO-land 🙈😂 Du får bare prøve å gjøre hva du kan for å få tiden til å gå 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c0ffebe4n Skrevet 30. april 2020 Forfatter #125 Del Skrevet 30. april 2020 3 hours ago, vegasus said: Fem dager er ikke lenge. Med mindre man er i DPO-land 🙈😂 Du får bare prøve å gjøre hva du kan for å få tiden til å gå 😁 Helt sant det! 😂 Dagene går liksom i å finne på ting for at tiden skal gå fortere, men tiden går heller saktere når man gjør det... 🥵 Jaja, er ca 6 dpo nå så jeg er litt over den første kneika - snart en uke etter eggløsning. Håper det går bra med deg 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c0ffebe4n Skrevet 2. mai 2020 Forfatter #126 Del Skrevet 2. mai 2020 Jeg er 7 dpo! Jeg sa tiden gikk sakte, men hvordan er jeg en hel uke over eggløsning plutselig?! 🤔 Dagen i dag har vært veldig lik gårsdagen. Sovet over alarmen igjen... Har vært oppblåst ca hver dag siden eggløsning og er enda det; bobler i magen hele tiden. Våknet med vondt i korsryggen og hofteområdet, har vært litt ubehagelig der i dag, men ikke så ille som i morrest. Har også gulpet i tre dager nå. Veldig ekkelt å plutselig ha oppkast i munnen og måtte svelge det ned igjen! 🤮 MEN ellers i godt slag haha. 😂 Humøret er bra, ingen humørsvingninger nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c0ffebe4n Skrevet 3. mai 2020 Forfatter #127 Del Skrevet 3. mai 2020 8 dpo. I dag er puppene vonde, sånn ut i sidene. Verker litt av og til. Gulper enda stadig vekk, huff er så ekkelt! 😫 Har ikke noe halsbrann heldigvis. Enda trøtt. Tar meg smålurer regelmessig haha! Har også vært litt emosjonell i dag, grått litt. Er 6 dager igjen til IKM, så dette kan være pms; er ikke ulikt mine vanlige symptomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c0ffebe4n Skrevet 4. mai 2020 Forfatter #128 Del Skrevet 4. mai 2020 9 dpo!! Tror dere jeg klarte å holde fingrene unna testene mine i EN dag til? Nei. Haha! Jeg synes jeg skimter noe svaakt på begge. Får se i morgen om det er noe! ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 4. mai 2020 #129 Del Skrevet 4. mai 2020 32 minutter siden, c0ffebe4n skrev: 9 dpo!! Tror dere jeg klarte å holde fingrene unna testene mine i EN dag til? Nei. Haha! Jeg synes jeg skimter noe svaakt på begge. Får se i morgen om det er noe! ☺️ Oioioi😍 Syns jeg kan se noe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c0ffebe4n Skrevet 4. mai 2020 Forfatter #130 Del Skrevet 4. mai 2020 50 minutter siden, SUPERMIRI said: Oioioi😍 Syns jeg kan se noe! Jeg hååper! 🙏🏼🥰 Tok først babyplan sin strimmeltest med 25 mIU og skimtet noe; har aldri skimtet noe med disse testene før. Har tidligere bare brukt babyplan strimmel tidligversjon. Bilde tatt 2 min etter dypp. Jeg «måtte» bare ta en tidligtest rett etter haha! Har to rfsu igjen, tar en til hvis babyplan viser strek i morgen eller overmorgen. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c0ffebe4n Skrevet 4. mai 2020 Forfatter #131 Del Skrevet 4. mai 2020 Ikke følt meg bra i dag! Får liksom bølger av... ikke direkte kvalme, men nesten? 😂 Er litt uggen rett og slett. Føler enda jeg får mat og drikke i halsen, spesielt når jeg ligger. Har ikke gulpet i dag, men i natt. Puppene er såre. Ellers bare bra! 😊 Tok en til test i kveld. Ser definitivt en littegranne sterkere strek. Tenk om! 🙏🏼❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mumlehumle Skrevet 4. mai 2020 #132 Del Skrevet 4. mai 2020 Vi krysser fingrene 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c0ffebe4n Skrevet 4. mai 2020 Forfatter #133 Del Skrevet 4. mai 2020 52 minutter siden, Mumlehumle said: Vi krysser fingrene 😍 Ja! 🥰🤞🏼🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c0ffebe4n Skrevet 5. mai 2020 Forfatter #134 Del Skrevet 5. mai 2020 Men da er jeg gravid igjen da!! 🥳💕 Jeg et overlykkelig og jeg håper så inderlig at bønna vil bli! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 5. mai 2020 #135 Del Skrevet 5. mai 2020 Gratulerer Håper det går veien 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c0ffebe4n Skrevet 5. mai 2020 Forfatter #136 Del Skrevet 5. mai 2020 17 minutter siden, Dame1989 said: Gratulerer Håper det går veien Tusen hjertelig takk! ❤️ Jeg også! 🙏🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 5. mai 2020 #137 Del Skrevet 5. mai 2020 1 time siden, c0ffebe4n skrev: Men da er jeg gravid igjen da!! 🥳💕 Jeg et overlykkelig og jeg håper så inderlig at bønna vil bli! Gratulerer!! ❤️ Håper det går veien denne gangen 🌺🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c0ffebe4n Skrevet 5. mai 2020 Forfatter #138 Del Skrevet 5. mai 2020 10 minutter siden, SUPERMIRI said: Gratulerer!! ❤️ Håper det går veien denne gangen 🌺🤩 Tuusen takk!! ❤️ Jeg håper det jeg og! 🥳💃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matrosen Skrevet 5. mai 2020 #139 Del Skrevet 5. mai 2020 Gratulerer😄 håper den finner seg godt til rette😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c0ffebe4n Skrevet 5. mai 2020 Forfatter #140 Del Skrevet 5. mai 2020 25 minutter siden, Matrosen said: Gratulerer😄 håper den finner seg godt til rette😊 Tusen takk!! 🥰 Jeg og ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå