Gå til innhold

Blir det en liten bønne i 2021 da? 🖤


c0ffebe4n

Anbefalte innlegg

Skulle jo egentlig teste to gang per dag, men tviler sterkt på at jeg får eggløsning tidlig, så jeg venter til det nærmer seg syklusdag 15. ☺️ Har sett andre gjøre det på denne måten; limer det inn i en notatbok, så har man mye bedre oversikt. 

647450B8-2703-40DA-A326-B2188F6474DD.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk! 🤞🏼☺️
 

Var på butikken i går for å handle mat, og tenkte at det kan være lurt å kjøpe en tidlig graviditetstest, sånn for å bruke den når jeg føler at det er på tide å teste, før de med 25 mIu. Da har jeg den klar liksom... Det var to tester igjen bare, så jeg sto der og funderte på om jeg skulle ta en eller begge. Akkurat da som det en kvinne og tok en av dem. 😂 I’m not alone! Da passet det jo fint da. 😊

El testen er like negativ i dag, som er forventet. Har kjent etter utflod, det var kremete i dag. Sjekka Flo, og der hadde jeg jammen meg kremete utflod på syklusdag 10 også. Men fikk ikke sånn eggehviteutflod før dag 13 og 14, og dag 15 og 16 var det tørt. Håper denne måneden likner, for da er det ikke lenge igjen!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ enda, men det ser ut som den blir sterkere! Nærmer seg 💕 

Jeg er på syklusdag 12, forventet eggløsning på dag 15. Er usikker på om jeg skal begynne å teste to ganger per dag nå eller vente til dag 14. Har ikke eggehvite-utflod enda, og det bruker jeg alltid å få to-tre dager før eggløsning ca. Hm... Vil ikke miste den! Vi får bare legge inn aksjer uansett 😅🤷‍♀️

1D5CBB5B-5EED-45E8-B1DC-282F8F00FB05.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, c0ffebe4n skrev:

Negativ enda, men det ser ut som den blir sterkere! Nærmer seg 💕 

Jeg er på syklusdag 12, forventet eggløsning på dag 15. Er usikker på om jeg skal begynne å teste to ganger per dag nå eller vente til dag 14. Har ikke eggehvite-utflod enda, og det bruker jeg alltid å få to-tre dager før eggløsning ca. Hm... Vil ikke miste den! Vi får bare legge inn aksjer uansett 😅🤷‍♀️

1D5CBB5B-5EED-45E8-B1DC-282F8F00FB05.jpeg

Håper alt står bra til, @c0ffebe4n ❤️ Ser ut som det begynner å nærme seg noe her nå 😄 Hadde det vært meg, om EL er forventet på syklusdag 15, så ville jeg begynt å teste x2 på dag 13 - både morgen og kveld. Jeg hadde eksempelvis en lik strek som din CD12 på morgenen i går (CD13 for min del), men så var den positiv på kvelden. Begynte å kjenne murringer ila dagen. Så mye kan skje ila en dag 😁 Lykke til! 

Endret av SUPERMIRI
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, c0ffebe4n skrev:

Negativ enda, men det ser ut som den blir sterkere! Nærmer seg 💕 

Jeg er på syklusdag 12, forventet eggløsning på dag 15. Er usikker på om jeg skal begynne å teste to ganger per dag nå eller vente til dag 14. Har ikke eggehvite-utflod enda, og det bruker jeg alltid å få to-tre dager før eggløsning ca. Hm... Vil ikke miste den! Vi får bare legge inn aksjer uansett 😅🤷‍♀️

1D5CBB5B-5EED-45E8-B1DC-282F8F00FB05.jpeg

Spennende 😊 Jeg ville begynt å teste morgen+kveld nå! Husk at kroppen kan være litt i "ubalanse" etter kjemisk/SA, så ikke sikkert den oppfører seg helt som den pleier nå denne syklusen! 
Håper det klaffer for deg og at spiren sitter denne gangen 🥰

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 hours ago, vegasus said:

Spennende 😊 Jeg ville begynt å teste morgen+kveld nå! Husk at kroppen kan være litt i "ubalanse" etter kjemisk/SA, så ikke sikkert den oppfører seg helt som den pleier nå denne syklusen! 
Håper det klaffer for deg og at spiren sitter denne gangen 🥰

 

Skal teste x2 fra nå bare for å være sikker! 😊👍🏼 Ja, jeg regner bare med at det blir litt klusj og at det kan hende den blir litt forsinka denne måneden. Tusen takk, det håper jeg og! 💕

12 hours ago, SUPERMIRI said:

Håper alt står bra til, @c0ffebe4n ❤️ Ser ut som det begynner å nærme seg noe her nå 😄 Hadde det vært meg, om EL er forventet på syklusdag 15, så ville jeg begynt å teste x2 på dag 13 - både morgen og kveld. Jeg hadde eksempelvis en lik strek som din CD12 på morgenen i går (CD13 for min del), men så var den positiv på kvelden. Begynte å kjenne murringer ila dagen. Så mye kan skje ila en dag 😁 Lykke til! 

Her går det bare bra! ☺️💓 Ja det gjør det woho!! Kommer nok til å teste x2 fra nå ja, for å være sikker. Testet en gang til nå, fortsatt helt lik som i morrest. Regner med og håper eggløsning kanskje kommer rundt dag 15-17. Ja ikke sant, kroppen jobber på rare og mystiske måter; mye kan endres på kort tid.

Skal stole på kroppen min denne måneden også, den er flink å fortelle meg ting. Spesielt det med utfloden, den stoler jeg på! Har enda kremete utflod, så vi er ikke der helt enda.... ☺️

Endret av c0ffebe4n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAAD1DC9-E202-48A1-9702-0C60F327B029.thumb.jpeg.4dd8805056109eb26fd7ef5d33398d28.jpeg
Nå ser jeg at den siste testen, den fra tidligere i kveld er sterkere. Meeen den er negativ enda. Spent å se hvordan den er imorgen 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tegn til eggløsning enda! Testene er negative og har så og si ingen utflod heller. Jeg tror nok at eggløsningen blir forsinket, men det forventet jeg jo. ☺️ Er ikke noe stress! 

Ville forresten vært 7 uker nå, hvis jeg enda var gravid. Tenk! 😳 Er rart å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, c0ffebe4n skrev:

Ingen tegn til eggløsning enda! Testene er negative og har så og si ingen utflod heller. Jeg tror nok at eggløsningen blir forsinket, men det forventet jeg jo. ☺️ Er ikke noe stress! 

Ville forresten vært 7 uker nå, hvis jeg enda var gravid. Tenk! 😳 Er rart å tenke på.

Skjønner at det er rart! Ville vært 7+1 i dag selv, om jeg ikke mistet forrige uke. Veldig rart å tenke på ja. 😶 

Håper syklusen din er sånn nogen lunde i rute og at eggløsningen er rett rundt hjørnet! 😊 

Endret av vegasus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.😊 Ville bare si at det er spennende å følge med, jeg er ikke prøver selv, men er fascinert over graviditet og alt rundt, også fant jeg dagboken din. Ønsker deg masse lykke til, så skal jeg følge med her 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/13/2020 at 1:18 PM, vegasus said:

Skjønner at det er rart! Ville vært 7+1 i dag selv om jeg ikke mistet forrige uke. Veldig rart å tenke på ja. 😶 

Håper syklusen din er sånn nogen lunde i rute og at eggløsningen er rett rundt hjørnet! 😊 

Huff, ja det er merkelig å tenke på! 🤔💕

Håper det jeg og. I dag er dagen Flo mener jeg har eggløsning. Har ingen vanlige tegn på det! Fortsetter å teste til jeg er tom for eggløsningstester, og hvis de aldri blir positive stoler jeg kun på kroppen igjen som forrige måned! 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, c0ffebe4n skrev:

Huff, ja det er merkelig å tenke på! 🤔💕

Håper det jeg og. I dag er dagen Flo mener jeg har eggløsning. Har ingen vanlige tegn på det! Fortsetter å teste til jeg er tom for eggløsningstester, og hvis de aldri blir positive stoler jeg kun på kroppen igjen som forrige måned! 😊

Det høres fornuftig ut 😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, vaarinn said:

Hei.😊 Ville bare si at det er spennende å følge med, jeg er ikke prøver selv, men er fascinert over graviditet og alt rundt, også fant jeg dagboken din. Ønsker deg masse lykke til, så skal jeg følge med her 😃

Hei hei! 🥰 Så gøy da!! Jeg er også så fascinert over det og fulgte med på dagbøker selv om jeg ikke prøvde tidligere, det er jo ganske spennende. Tusen hjertelig takk! 💖 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens test! Gårsdagens var ganske svak, men jeg vet jo at svinger i løpet av syklusen. Fortsatt negativt! ☺️

 

70C74AFF-A43B-493C-A13F-A72C9B3F6F8E.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lastet ned en til app, tror jeg skal bruke begge haha. Den sier at jeg får eggløsning rundt den 16. Der kan man også legge inn bilde av eggløsningstest + temperatur, symptomer, osv. Litt mer detaljert altså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bruker appene Premom og Flo. Bruker Premom mest for logging av eggløsningstestene, mens Flo er grei med tanke på logging av symptomer og sengekos ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Juss-jenta said:

Jeg bruker appene Premom og Flo. Bruker Premom mest for logging av eggløsningstestene, mens Flo er grei med tanke på logging av symptomer og sengekos ☺️

Jeg har Premom, men bruker Flo for det meste og nå har jeg begynt å bruke Fertility Friend! ☺️ Greit å ha noen ulike apper for ulike ting. Flo synes jeg også er fin når det kommer til logging av symptomer og sengekos! 👍🏼
 


 


En liten oppdatering! Oppdaget eggehviteutflod i kveld!!! Woho 😎 Er ikke mye, men et godt tegn. Har vært tørr i dagesvis... Så nå er jeg glad!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklusen min er definitivt ikke som normalt. Om jeg har hatt eggløsning eller får det straks aaaner jeg virkelig ikke! Gikk jo tom for tester, så har jo ikke fått testet noe mer. I det siste (hele denne mnd) har jeg kjent mer på livmortappen, men har ikke kjent såpass lenge at jeg vet hvordan min endrer seg fra mnd til mnd. I starten av denne mnd var den lav, myk og åpen. Deretter slet jeg med å finne den, så den må ha vært høy. Nå er den lav'ish, lukket og hard. Klarer ikke finne det hullet som vanligvis er der. Men jeg har mer utflod enn ellers... I dag har jeg hatt både kremete, våt og slimete utflod. Altså veldig forvirrende, haha! I dag er den dagen med mest utflod, men det er fortsatt mye mindre enn vanlig. Er redd for at jeg ikke får eggløsning på en stund, men vi får bare legge inn aksjer regelmessig så håper jeg at vi treffer en gang.

Skal definitivt kjenne på livmortappen regelmessig fra nå, sånn at jeg blir kjent med den. 😂 Føler at vi har gått helt tilbake i tid til da jeg sluttet på pillen og vi ikke kjente til syklusen min i det hele tatt. Kan godt hende det tar noen måneder før det treffer igjen. You never know.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld! Samboer reiste i dag, hjem til foreldrene for å hjelpe til med valpen de fikk rett før koronaviruset herjet, så jeg håper jeg har hatt eggløsning eller får det i løpet av de 5 neste dagene. ☺️ 

Nå skal jeg virkelig slappe av og ikke tenke så mye på dette! Hvis det skulle klaffe denne måneden ser jeg på det som et mirakel, for jeg tror ikke dette blir vår måned! Mest sannsynlig får jeg ikke klart svar før Mai! 🤨
 

I kveld sover jeg og katten på sofa med film på tv’en. Soverommet er altfor skummelt å sove alene i synes jeg, haha! 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...