Gå til innhold

Blir det en liten bønne i 2021 da? 🖤


c0ffebe4n

Anbefalte innlegg

Det var ikke bare-bare å få bilde når man skalv! Men det er vel ikke tvil nå! Alle testene slår ut med en gang! 🥳  I forhold til min kjemiske i fjor, så blir streken liitt sterkere per dag, noe den ikke gjorde da. Så jeg prøver å føle litt trygghet i det, og hååååper bønna slår seg til ro der nede. ☺️❤️

FB3A5971-0ECE-461A-AE44-D1A3ECAE019A.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, c0ffebe4n skrev:

Det var ikke bare-bare å få bilde når man skalv! Men det er vel ikke tvil nå! Alle testene slår ut med en gang! 🥳  I forhold til min kjemiske i fjor, så blir streken liitt sterkere per dag, noe den ikke gjorde da. Så jeg prøver å føle litt trygghet i det, og hååååper bønna slår seg til ro der nede. ☺️❤️

FB3A5971-0ECE-461A-AE44-D1A3ECAE019A.jpeg

Ååå så spennende 😍 Håper den klorer seg fast 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, vegasus said:

Ååå så spennende 😍 Håper den klorer seg fast 😃

💃 woho! Haha og jeg som var såå negativ for en ukes tid siden. Kjenner så og si ingenting for øyeblikket. Kun ømme pupper! Rart at man kan føle seg så... normal, mens noe stort skjer inni kroppen. 
 

🤞🏼🤞🏼🤞🏼 Krysser fingrene! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, c0ffebe4n skrev:

Det var ikke bare-bare å få bilde når man skalv! Men det er vel ikke tvil nå! Alle testene slår ut med en gang! 🥳  I forhold til min kjemiske i fjor, så blir streken liitt sterkere per dag, noe den ikke gjorde da. Så jeg prøver å føle litt trygghet i det, og hååååper bønna slår seg til ro der nede. ☺️❤️

FB3A5971-0ECE-461A-AE44-D1A3ECAE019A.jpeg

Wohoo, dette er gøy 😍 Gratulerer ❤️

Hvor mange dpo var du når du fikk positiv? Jeg tok test idag, 10dpo, og det var ikke snev av noe engang 🙊😅 

Klem til deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, SUPERMIRI said:

Wohoo, dette er gøy 😍 Gratulerer ❤️

Hvor mange dpo var du når du fikk positiv? Jeg tok test idag, 10dpo, og det var ikke snev av noe engang 🙊😅 

Klem til deg! 

Tuusen takk!! 🥳💕 Jeg tror faktisk jeg er rundt 13 dpo i dag, så 12 dpo i går da og 11 når jeg kunne så vidt skimte noe. Var ikke noe snev på min heller 10 dpo, kanskje skyggestrek da, men måtte tvinge øynene til å se noe haha. 
 

Klem xx

Endret av c0ffebe4n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er man her igjen da! ☺️ Mine små bønner liker ikke leiligheten jeg har der nede, kanskje jeg må pusse opp! 😅🙈 
 

Forhåpentligvis går denne blødningen over fort og kanskje, bare kanskje er jeg heldig og får eggløsning kjapt. Man vet jo aldri... Eller så tar det 6 nye måneder før noe skjer igjen. Det er det som er fascinerende med kroppen vår. Den bestemmer selv når den vil. Jeg stoler på den!! ❤️
 

Oppdaterer så snart jeg begynner med testing av eggløsning osv. Nå skal jeg virkelig slappe av, og før helgen som kommer skal jeg teste en siste gang for å være sikker, så jeg kan kjøpe meg vin til helga! 💕🍷 Noen positive ting kommer jo ut av det, hehe. 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, c0ffebe4n skrev:

Da er man her igjen da! ☺️ Mine små bønner liker ikke leiligheten jeg har der nede, kanskje jeg må pusse opp! 😅🙈 
 

Forhåpentligvis går denne blødningen over fort og kanskje, bare kanskje er jeg heldig og får eggløsning kjapt. Man vet jo aldri... Eller så tar det 6 nye måneder før noe skjer igjen. Det er det som er fascinerende med kroppen vår. Den bestemmer selv når den vil. Jeg stoler på den!! ❤️
 

Oppdaterer så snart jeg begynner med testing av eggløsning osv. Nå skal jeg virkelig slappe av, og før helgen som kommer skal jeg teste en siste gang for å være sikker, så jeg kan kjøpe meg vin til helga! 💕🍷 Noen positive ting kommer jo ut av det, hehe. 🙈

Dette var triste nyheter! 
Så bra du ser fremover å er ved godt mot 😊 Ei minibønne kommer til slutt ❤️ 
 

Kan jeg spør om du går på / har gått på noen støttemedisiner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Idapida567 said:

Dette var triste nyheter! 
Så bra du ser fremover å er ved godt mot 😊 Ei minibønne kommer til slutt ❤️ 
 

Kan jeg spør om du går på / har gått på noen støttemedisiner? 

❤️ Ja det håper jeg virkelig! 
 

Nei det har jeg ikke. Ingen medisiner. Bruker kun folat og andre vitaminer jeg vet jeg trenger. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, bondekone said:

Huff, så trist! Godt at du er ved godt mot❤

❤️ Det er viktig! En dag må jo bli vår dag, så jeg ser fram til det. 😄🙌🏼


 

 

Nå skal jeg være ærlig for min egen del når jeg leser dette en gang og kanskje har glemt, eller til dere som leser i tilfelle dere ikke har vært gjennom dette, eller går gjennom dette nå... Det gjør vondt fysisk også, i alle fall for meg. Det gjør nok ikke det for alle, men krampene er verre enn vanlig mensen og hele magen, nedre rygg, hofter og underlivet er øm og smertefull. Det er vondt å tisse og presse. Det verker hele tiden. Og MYE blod! Jeg skulle ta inn en tampong iste, men det renner ut mens jeg tar den inn. Så mye blod opplevde jeg ikke sist. Det er generelt en dritt opplevelse. Men det skal vel ikke være en dans på roser. 😰 Åå, jeg skal sette så utrolig pris på å bli gravid igjen en gang i fremtiden, og det å komme seg gjennom et svangerskap. Jeg skal være så takknemlig! ☺️
 

God natt! 😴

Endret av c0ffebe4n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.4.2020 den 1.00, c0ffebe4n skrev:

❤️ Det er viktig! En dag må jo bli vår dag, så jeg ser fram til det. 😄🙌🏼


 

 

Nå skal jeg være ærlig for min egen del når jeg leser dette en gang og kanskje har glemt, eller til dere som leser i tilfelle dere ikke har vært gjennom dette, eller går gjennom dette nå... Det gjør vondt fysisk også, i alle fall for meg. Det gjør nok ikke det for alle, men krampene er verre enn vanlig mensen og hele magen, nedre rygg, hofter og underlivet er øm og smertefull. Det er vondt å tisse og presse. Det verker hele tiden. Og MYE blod! Jeg skulle ta inn en tampong iste, men det renner ut mens jeg tar den inn. Så mye blod opplevde jeg ikke sist. Det er generelt en dritt opplevelse. Men det skal vel ikke være en dans på roser. 😰 Åå, jeg skal sette så utrolig pris på å bli gravid igjen en gang i fremtiden, og det å komme seg gjennom et svangerskap. Jeg skal være så takknemlig! ☺️
 

God natt! 😴

Klart det gjør vondt både psykisk og fysisk. Det er en påkjenning for kropp og sinn!  
Håper du har litt mindre vondt i dag ❤️ 
Og så håper jeg at spiren klorer seg fast neste gang 💕🌷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, vegasus said:

Klart det gjør vondt både psykisk og fysisk. Det er en påkjenning for kropp og sinn!  
Håper du har litt mindre vondt i dag ❤️ 
Og så håper jeg at spiren klorer seg fast neste gang 💕🌷

I dag er det bedre! 🥰 Jeg skrev faktisk et lite brev til spira som ikke klarte seg, jeg brente den i peisen og etter det har jeg følt meg mye lettere. Det blir fort mye i hodet, greit å få det bort. Nå har jeg klart å tenke på det uten gråting, det går helt fint. 😅

Har begynt nedtelling til eventuell eggløsning allerede! 😂🙈 Nå må ukene gå fort altså! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, c0ffebe4n skrev:

I dag er det bedre! 🥰 Jeg skrev faktisk et lite brev til spira som ikke klarte seg, jeg brente den i peisen og etter det har jeg følt meg mye lettere. Det blir fort mye i hodet, greit å få det bort. Nå har jeg klart å tenke på det uten gråting, det går helt fint. 😅

Har begynt nedtelling til eventuell eggløsning allerede! 😂🙈 Nå må ukene gå fort altså! 

Det var fint gjort synes jeg.❤️ Ja, det blir fort et tankekjør, så veldig lurt å få det ut på et vis. 
 

Jeg heier på dere 🙏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, vegasus said:

Det var fint gjort synes jeg.❤️ Ja, det blir fort et tankekjør, så veldig lurt å få det ut på et vis. 
 

Jeg heier på dere 🙏

Det hjalp mer enn jeg trodde det skulle. ☺️ Nå føler jeg at jeg kan gå videre av en eller annen grunn, men det kommer nok aldri til å bli det samme. Høres dramatisk ut, men når man blir gravid og mister, mister man også en bit av seg selv. Endrer tankegang. Og jeg personlig blir mer bestemt på å fortsette! 
 

Tusen takk! Jeg håper vi er heldig dette året. 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som dette er siste blødningsdag, eller nest siste. Blødde ganske mye i går, men i dag har det nesten ikke vært noe. Ser fram til neste uke, når jeg kan begynne å teste. Eggejakt! 😅🙌🏼

Emosjonelt har jeg vært mye bedre. I overgår etter jeg skrev brevet, og brente det... Så vasket + ryddet jeg hele leiligheten. I går lagde jeg hjemmelaget middag og bakte småkaker. Jeg har liksom bare funnet noe nytt å distrahere meg med. ☺️ Greit når man vil at tiden skal gå. Dagene har jo sust forbi allerede! 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, c0ffebe4n skrev:

Ser ut som dette er siste blødningsdag, eller nest siste. Blødde ganske mye i går, men i dag har det nesten ikke vært noe. Ser fram til neste uke, når jeg kan begynne å teste. Eggejakt! 😅🙌🏼

Emosjonelt har jeg vært mye bedre. I overgår etter jeg skrev brevet, og brente det... Så vasket + ryddet jeg hele leiligheten. I går lagde jeg hjemmelaget middag og bakte småkaker. Jeg har liksom bare funnet noe nytt å distrahere meg med. ☺️ Greit når man vil at tiden skal gå. Dagene har jo sust forbi allerede! 
 

Så godt å lese at det går bra med deg ❤️ 

Klem 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lurt å finne ting å gjøre for å få tiden til å gå ja 😊

Eggejakt passer vel fint i slutten av påsken vel? 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg får eggløsning til samme tid som forrige gang, altså ca 11 dager etter siste menstruasjonsdag (syklusdag 15), så får jeg det ca 14. april! 🤩 Har ikke blødd i dag, kun litt spotting i natt. Ser lovende ut! Nedtelling begynner... 🥚

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke til antatt eggløsning. Har begynt testinga nå, for å være sikker på at jeg finner peaken! ☺️ Har ikke testet regelmessig før, så jeg kjenner ikke til stigningen min. Jeg skal stole mer på kroppen min da. Testene forrige måned var negative, men jeg hadde veeeeldig tydelig eggløsningsslim og jeg ble jo gravid også! Så når slimet kommer, da skal vi i alle fall kjøre på igjen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...