Gå til innhold

Blir det en liten bønne i 2021 da? 🖤

c0ffebe4n

Anbefalte innlegg

Jeg er... så... trøtt!! 😴 Vet ikke hva som skjer denne syklusen, men denne gangen har jeg vært trøtt helt fra eggløsningen. Har sovet i 10 timer per natt og i tillegg tatt en ettermiddagslur. 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går inn i 5 dpo. 7 dager til jeg kan begynne testinga... ☺️ Tiden har gått sakte denne gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg litt er at denne syklusen så sammenlikner jeg altfor mye med den forrige. Jeg fikk smertefulle brystvorter allerede 4 dpo forrige syklus (jeg kan ha tatt feil angående dpo da) og denne gangen kjenner jeg ikke til så mye. Ja, det er uansett altfor tidlig til å få symptomer, er ikke mulig at jeg er gravid nå! Men likevel overtenker jeg! 😂 Kjemisk/spontanabort kan virkelig tulle med hjernen. Man vil så gjerne bli gravid med en gang.

Jeg tenker faktisk at jeg begynner testinga om 5 dager; da er jeg 10 dpo. Fem dager er jo ikke lenge... 😂😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, c0ffebe4n skrev:

Det som irriterer meg litt er at denne syklusen så sammenlikner jeg altfor mye med den forrige. Jeg fikk smertefulle brystvorter allerede 4 dpo forrige syklus (jeg kan ha tatt feil angående dpo da) og denne gangen kjenner jeg ikke til så mye. Ja, det er uansett altfor tidlig til å få symptomer, er ikke mulig at jeg er gravid nå! Men likevel overtenker jeg! 😂 Kjemisk/spontanabort kan virkelig tulle med hjernen. Man vil så gjerne bli gravid med en gang.

Jeg tenker faktisk at jeg begynner testinga om 5 dager; da er jeg 10 dpo. Fem dager er jo ikke lenge... 😂😬

Fem dager er ikke lenge. Med mindre man er i DPO-land 🙈😂 

Du får bare prøve å gjøre hva du kan for å få tiden til å gå 😁 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, vegasus said:

Fem dager er ikke lenge. Med mindre man er i DPO-land 🙈😂 

Du får bare prøve å gjøre hva du kan for å få tiden til å gå 😁 

Helt sant det! 😂 Dagene går liksom i å finne på ting for at tiden skal gå fortere, men tiden går heller saktere når man gjør det... 🥵 Jaja, er ca 6 dpo nå så jeg er litt over den første kneika - snart en uke etter eggløsning. 

Håper det går bra med deg 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7 dpo! Jeg sa tiden gikk sakte, men hvordan er jeg en hel uke over eggløsning plutselig?! 🤔

Dagen i dag har vært veldig lik gårsdagen. Sovet over alarmen igjen... Har vært oppblåst ca hver dag siden eggløsning og er enda det; bobler i magen hele tiden. Våknet med vondt i korsryggen og hofteområdet, har vært litt ubehagelig der i dag, men ikke så ille som i morrest. 

Har også gulpet i tre dager nå. Veldig ekkelt å plutselig ha oppkast i munnen og måtte svelge det ned igjen! 🤮 

MEN ellers i godt slag haha. 😂 Humøret er bra, ingen humørsvingninger nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 dpo. I dag er puppene vonde, sånn ut i sidene. Verker litt av og til. Gulper enda stadig vekk, huff er så ekkelt! 😫 Har ikke noe halsbrann heldigvis. Enda trøtt. Tar meg smålurer regelmessig haha! Har også vært litt emosjonell i dag, grått litt. Er 6 dager igjen til IKM, så dette kan være pms; er ikke ulikt mine vanlige symptomer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo!! 

Tror dere jeg klarte å holde fingrene unna testene mine i EN dag til? Nei. Haha! Jeg synes jeg skimter noe svaakt på begge. Får se i morgen om det er noe! ☺️

52BED435-0192-4654-AC7C-30C2532EEB94.jpeg.1608541285abdf9087af4cd1ea671512.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, c0ffebe4n skrev:

9 dpo!! 

Tror dere jeg klarte å holde fingrene unna testene mine i EN dag til? Nei. Haha! Jeg synes jeg skimter noe svaakt på begge. Får se i morgen om det er noe! ☺️

52BED435-0192-4654-AC7C-30C2532EEB94.jpeg.1608541285abdf9087af4cd1ea671512.jpeg

Oioioi😍 Syns jeg kan se noe! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, SUPERMIRI said:

Oioioi😍 Syns jeg kan se noe! 

Jeg hååper! 🙏🏼🥰

Tok først babyplan sin strimmeltest med 25 mIU og skimtet noe; har aldri skimtet noe med disse testene før. Har tidligere bare brukt babyplan strimmel tidligversjon. 

Bilde tatt 2 min etter dypp. Jeg «måtte» bare ta en tidligtest rett etter haha! Har to rfsu igjen, tar en til hvis babyplan viser strek i morgen eller overmorgen. 😂

28071A98-25E3-4D2A-B6D0-FCA5F7E55DBE.thumb.jpeg.e50691ef236c0aaabe3a99509c120b1f.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke følt meg bra i dag! Får liksom bølger av... ikke direkte kvalme, men nesten? 😂 Er litt uggen rett og slett. Føler enda jeg får mat og drikke i halsen, spesielt når jeg ligger. Har ikke gulpet i dag, men i natt. Puppene er såre. Ellers bare bra! 😊 Tok en til test i kveld. Ser definitivt en littegranne sterkere strek. Tenk om! 🙏🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Mumlehumle said:

Vi krysser fingrene 😍

Ja! 🥰🤞🏼🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men da er jeg gravid igjen da!! 🥳💕 Jeg et overlykkelig og jeg håper så inderlig at bønna vil bli! 

76CE8DD6-A08E-48C6-9F37-C0AA51B04CB7.jpeg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Dame1989 said:

Gratulerer :) Håper det går veien :)

Tusen hjertelig takk! ❤️ Jeg også! 🙏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, c0ffebe4n skrev:

Men da er jeg gravid igjen da!! 🥳💕 Jeg et overlykkelig og jeg håper så inderlig at bønna vil bli! 

76CE8DD6-A08E-48C6-9F37-C0AA51B04CB7.jpeg

Gratulerer!! ❤️ Håper det går veien denne gangen 🌺🤩

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, SUPERMIRI said:

Gratulerer!! ❤️ Håper det går veien denne gangen 🌺🤩

Tuusen takk!! ❤️ Jeg håper det jeg og! 🥳💃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Matrosen said:

Gratulerer😄 håper den finner seg godt til rette😊

Tusen takk!! 🥰 Jeg og ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...