Gå til innhold

Blir det en liten bønne i 2021 da? 🖤

c0ffebe4n

Anbefalte innlegg

Har testet igjen! 

Morgen: Nesten positiv. Ettermiddag: Positiv. Kveld: Nesten positiv. Synes jeg har lest at noen får positive tester i dagesvis, mens andre bare i noen timer. Man får vel eggløsnings uansett på et punkt da? 🙈 Vel, uansett har vi prøve å sikre oss på de punktene vi trodde eggløsning skulle komme. Føler at vi har gjort vårt nå! Tenker at vi tar en til runde i morgen, og så slapper vi litt av. 😅❤️

For en måned... Har vært mye forvirrelse, med flere punkter der jeg tror eggløsning har skjedd. Selv om tiden har gått fort, så har det jo allerede gått en stund siden den kjemiske. Plis la det klaffe igjen. 🙏🏼 Endelig føler jeg en viss sikkerhet og kan fra nå av faktisk vite dpo’en min, istedet for vill gjetting! Hvis vi må fortsette prøvingen framover så blir det definitivt bruk av tester, sammen med resten av symptomene + kjenne på livmortappen. Det har hjulpet veldig!!

Er så lettet nå. Det er også ren flaks at samboer kom hjem til perfekt tidspunkt. 🤯 Han kom i går, så vi har liksom akkurat rukket å lagt inn aksjer til eggløsningen nå! 😂

Endret av c0ffebe4n
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øverste testen er fra i går. Nr 2 er fra i morrest. Nr 3 er negativ graviditetstest. Og så de fra i ettermiddag og kveld! 

EBC5933A-0717-4928-91A4-B15E16AC6703.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å følge med! EL selv i dag, håper vi har lagt inn gode aksjer 🤞 Har tenkt i dag at rundt prøving skulle livet nesten vært som sims, at det kom en sang når det er vellykket😅 får nok bare smøre seg med tålmodighet😊 krysser fingrene for deg❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, c0ffebe4n skrev:

Har testet igjen! 

Morgen: Nesten positiv. Ettermiddag: Positiv. Kveld: Nesten positiv. Synes jeg har lest at noen får positive tester i dagesvis, mens andre bare i noen timer. Man får vel eggløsnings uansett på et punkt da? 🙈 Vel, uansett har vi prøve å sikre oss på de punktene vi trodde eggløsning skulle komme. Føler at vi har gjort vårt nå! Tenker at vi tar en til runde i morgen, og så slapper vi litt av. 😅❤️

For en måned... Har vært mye forvirrelse, med flere punkter der jeg tror eggløsning har skjedd. Selv om tiden har gått fort, så har det jo allerede gått en stund siden den kjemiske. Plis la det klaffe igjen. 🙏🏼 Endelig føler jeg en viss sikkerhet og kan fra nå av faktisk vite dpo’en min, istedet for vill gjetting! Hvis vi må fortsette prøvingen framover så blir det definitivt bruk av tester, sammen med resten av symptomene + kjenne på livmortappen. Det har hjulpet veldig!!

Er så lettet nå. Det er også ren flaks at samboer kom hjem til perfekt tidspunkt. 🤯 Han kom i går, så vi har liksom akkurat rukket å lagt inn aksjer til eggløsningen nå! 😂

Så godt det må føles at EL endelig skjedde! 🤩 Hurra! 

Mener å ha lest at EL skjer opptil 12-48 timer etter den positive testen 🤗

Krysser fingrene for dere 🌸💛

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Matrosen said:

Spennende å følge med! EL selv i dag, håper vi har lagt inn gode aksjer 🤞 Har tenkt i dag at rundt prøving skulle livet nesten vært som sims, at det kom en sang når det er vellykket😅 får nok bare smøre seg med tålmodighet😊 krysser fingrene for deg❤️

Å så spennende!! 😄 Haha, hadde bare det vært realiteten! 😂 De to ukene etter eggløsning er såå treg. Litt spennende, men fortsatt treg. Og så er det så kjipt når det ikke funker. Da har man ventet i spenning i to uker bare for å få besøk av tante rød. 😅🩸 Hun er kjip!

Jeg krysser fingrene for det også! 🤞🏼💖 Masse lykke til! Gøy å ha samme EL dag som andre 🤩

14 hours ago, SUPERMIRI said:

Så godt det må føles at EL endelig skjedde! 🤩 Hurra! 

Mener å ha lest at EL skjer opptil 12-48 timer etter den positive testen 🤗

Krysser fingrene for dere 🌸💛

Ja!! 🥳 Det er så godt å vite. Vet ikke helt når jeg er 1 dpo da... Hvis positiv test var i går, har jeg mest sannsynlig eggløsning nå og da vil 1 dpo være imorgen kanskje? Hmm, hadde jeg bare tempet haha! Stikningene/krampene er over i alle fall, så det har kanskje allerede skjedd. 

Tusen hjertelig takk! 💕 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, c0ffebe4n skrev:

Ja!! 🥳 Det er så godt å vite. Vet ikke helt når jeg er 1 dpo da... Hvis positiv test var i går, har jeg mest sannsynlig eggløsning nå og da vil 1 dpo være imorgen kanskje? Hmm, hadde jeg bare tempet haha! Stikningene/krampene er over i alle fall, så det har kanskje allerede skjedd. 

Ettersom du fikk positiv test i går vil det være naturlig å forvente at EL skjer i dag, og at 1dpo er i morgen. Vil jo selvfølgelig alltid være unntak, og at det kan avvike 1 døgn til eller fra😁

Vurderer du å begynne å tempe, eller? 🤗 

Ha en fin dag ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, SUPERMIRI said:

Ettersom du fikk positiv test i går vil det være naturlig å forvente at EL skjer i dag, og at 1dpo er i morgen. Vil jo selvfølgelig alltid være unntak, og at det kan avvike 1 døgn til eller fra😁

Vurderer du å begynne å tempe, eller? 🤗 

Ha en fin dag ❤️

Ja det gir mening! Vurderer temping ja. ☺️ Selv om det ikke er ytterst nødvendig for alle er det jo fortsatt en fordel å vite mer eksakt! Spesielt for de som er ekstra nysgjerrig.. meg inkludert! 😅 Får se hva som skjer nå; hvis det ikke klaffer tror jeg at jeg begynner med temping. 

I like måte! 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeehh... Jeg Googlet om det går fint å ta et glass øl dersom man har eggløsning, og det skulle visstnok gå fint selv om man ikke bør drikke for mye i prøvetiden. Så, jeg og samboer tenkte det skulle gå fint i kveld. For å være på den sikre siden tok jeg en graviditetstest, siden jeg har hatt en så krøllete syklus. Hva er dette?!?

Jeg må ta en ny på mandag... 😂 Synes jeg ser en strek?! Den er rosa i virkeligheten og.

4070BF18-4AED-47B3-8F14-1E950DBED329.jpeg

084419A3-4370-4BB2-8E59-C1E2838C1851.jpeg

Endret av c0ffebe4n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mumlehumle said:

Jeg ser en strek 😀 

Hjelpes, hva skjer! 😂 Får se om det er testen det var noe galt med eller ikke på mandag. Blir ikke øl likevel da haha!  

Hvis jeg er gravid gir det mening - har enda mensmurringer og veldig varme kinn. Kjennes ut som jeg brenner opp. Kan være eggløsning og. Men får se. Skal ikke ha så høyt håp. Jeg har hatt så mange berg- og dalbaner denne måneden det er sprøtt! 

Endret av c0ffebe4n
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, c0ffebe4n skrev:

Eeehh... Jeg Googlet om det går fint å ta et glass øl dersom man har eggløsning, og det skulle visstnok gå fint selv om man ikke bør drikke for mye i prøvetiden. Så, jeg og samboer tenkte det skulle gå fint i kveld. For å være på den sikre siden tok jeg en graviditetstest, siden jeg har hatt en så krøllete syklus. Hva er dette?!?

Jeg må ta en ny på mandag... 😂 Synes jeg ser en strek?! Den er rosa i virkeligheten og.

4070BF18-4AED-47B3-8F14-1E950DBED329.jpeg

084419A3-4370-4BB2-8E59-C1E2838C1851.jpeg

Ser en strek jeg også, men mistenker kanskje at testen er defekt? Ettersom den ikke fyller hele t-området 🤔 Håper jeg tar feil! 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, SUPERMIRI said:

Ser en strek jeg også, men mistenker kanskje at testen er defekt? Ettersom den ikke fyller hele t-området 🤔 Håper jeg tar feil! 🤗

Tenkte det samme! 🧐

Den ble hel etter tiden var ute, men stoler ikke på tester etter tiden er gått ut. Jeg tenker fortsatt at den faktiske eggløsningen er i dag. Blir uansett ikke skuffet om den er defekt; var jo ikke helt forventet å se noe der uansett! 

2122F522-A395-4A6E-A28E-7A2457409039.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, c0ffebe4n skrev:

Tenkte det samme! 🧐

Den ble hel etter tiden var ute, men stoler ikke på tester etter tiden er gått ut. Jeg tenker fortsatt at den faktiske eggløsningen er i dag. Blir uansett ikke skuffet om den er defekt; var jo ikke helt forventet å se noe der uansett! 

2122F522-A395-4A6E-A28E-7A2457409039.jpeg

Er dette bilde av samme test som lengre opp? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Neutral90 said:

Er dette bilde av samme test som lengre opp? 

Ja, den ble tatt etter tidsfrist - så den er ikke gyldig da! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Kan testen være positiv pga din siste SA? 

Kan være hormoner igjen i kroppen i ukesvis.

Jeg ble gravid i pp2, men fikk påvist BO i uke 9 for 1 uke siden :( Måtte ta en medisinsk abort 21/4 og fikk beskjed om å ta en graviditetstest om 4 uker for å kontrollere at alt er ute. 

Jeg fikk beskjed om å vente 1 mens før vi prøvde igjen så teller ned dagene. Håper å kunne teste positivt i slutten av juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, c0ffebe4n skrev:

Ja, den ble tatt etter tidsfrist - så den er ikke gyldig da! ☺️

Skjønner... :) gleder meg til ny test! Tar du i morgen? Jeg er enig at Det kan godt være en ugyldig test, men det kan jo være 🤔 spennende, jeg krysser fingrer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Dame1989 said:

Hei :)

Kan testen være positiv pga din siste SA? 

Kan være hormoner igjen i kroppen i ukesvis.

Jeg ble gravid i pp2, men fikk påvist BO i uke 9 for 1 uke siden :( Måtte ta en medisinsk abort 21/4 og fikk beskjed om å ta en graviditetstest om 4 uker for å kontrollere at alt er ute. 

Jeg fikk beskjed om å vente 1 mens før vi prøvde igjen så teller ned dagene. Håper å kunne teste positivt i slutten av juni :)

Jeg tviler, fordi jeg testet både da blødningen startet + en uke etter og testene var så blanke som de kunne bli. Tok også graviditetstest for to dager siden, som var blank. ☺️ Var jo ganske tidlig i graviditeten, hadde det ikke vært for at jeg testet tidlig ville jeg bare trodd mensen var litt forsinket. 

Huff... Det kan ikke være lett! 😟 Beklager så mye at du går gjennom dette. Jeg håper også at du tester positivt da!! 🤞🏼❤️

6 minutter siden, Neutral90 said:

Skjønner... :) gleder meg til ny test! Tar du i morgen? Jeg er enig at Det kan godt være en ugyldig test, men det kan jo være 🤔 spennende, jeg krysser fingrer! 

Har bare strimmeltester med lavere sensitivitet som jeg skulle spare til den 9. mai. Er jeg gravid får jeg nok ikke positiv med de enda. Men... blir nok å ta en i morgen 😂 Tenker å kjøpe en til rfsu-test mandag. Ja vi får håpe! 😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare skrive dette opp mens jeg husker det 😂

I går begynte jeg å gråte fordi samboer la til ekstra vann i gryteretten. Eggløsning? Pms? Gravid? Hvem vet på dette tidspunktet. Men sånn går dagene. 😅

Har mild mensen-mage, den er litt øm. Er litt trøtt og har fått flere «hot flashes» i kinnene. Dette er kanskje litt vel privat (jeg deler info om utfloden min, så har jo egentlig få grenser), men... Det kjennes litt rart ut å ha sex... Det kjennes ømt ut der nede. Kjente det forrige måned også, før IKM.

Det var det for denne gangen! 

Ha en flott dag! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var nok defekt ja! ☺️ Men det går bra, da er jeg 2 dpo nå. Håper vi traff!! ❤️ En dag før og samme dag som eggløsning bør vel holde. Håper jeg!

Nå er jeg ekstra spent, mtp at jeg vet ca eggløsningstid. Slipper å kaste bort for mange tester en uke før jeg bør teste! Rundt den 9. mai er dagen jeg forventer mensen. Appen min sier den 14. men det er jo veldig lenge til, det gir ikke helt mening. To uker bruker det å gå mellom eggløsning og mensen for min del, vanligvis. 

I dag er jeg enda trøtt og har øm mage! Ellers bra. ☺️

Klem! xx

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...