Gå til innhold

Blir det en liten bønne i 2021 da? 🖤

c0ffebe4n

Anbefalte innlegg

I dag har jeg mye eggehviteutflod igjen! Har også hatt stikninger på høyre side. Trooor eggløsning skjer ca nå jeg. 🥳 

Har også sterk hodeverk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, c0ffebe4n skrev:

I dag har jeg mye eggehviteutflod igjen! Har også hatt stikninger på høyre side. Trooor eggløsning skjer ca nå jeg. 🥳 

Har også sterk hodeverk. 

Hurraaa🤩 Er så ålreit når man kjenner igjen kroppen sine signaler 🤗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, SUPERMIRI said:

Hurraaa🤩 Er så ålreit når man kjenner igjen kroppen sine signaler 🤗

👏🏼🥰 Ja er så godt! Nå håper jeg bare det er sterke, tålmodige svømmere som holder ut. Vi får jo ikke gardert oss som vi gjorde forrige måned. Krysser fingrene! 🤞🏼 Hvordan går det med deg for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, c0ffebe4n skrev:

👏🏼🥰 Ja er så godt! Nå håper jeg bare det er sterke, tålmodige svømmere som holder ut. Vi får jo ikke gardert oss som vi gjorde forrige måned. Krysser fingrene! 🤞🏼 Hvordan går det med deg for tiden?

Krysser fingrene for dere at det er tilfellet 😁🤞🏻 

Det går bra med meg 🤗 Hadde EL forrige helg, så håper så inderlig på at det kan gi resultater til helgen igjen 🙏🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, SUPERMIRI said:

Krysser fingrene for dere at det er tilfellet 😁🤞🏻 

Det går bra med meg 🤗 Hadde EL forrige helg, så håper så inderlig på at det kan gi resultater til helgen igjen 🙏🏻 

Så bra! 🤩 Ja vi får virkelig håpe det 🤞🏼💕 Masse lykke til, jeg håper dette er måneden deres!! 🎉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går og i dag har jeg vært helt tørr, og ingen tegn til utflod eller noe. Jeg tar det som et tegn at eggløsning har vært/at jeg ikke er fertil lenger. Har også lagt merke til at jeg blir forstoppet hver gang etter eggløsning. Slår ikke feil 🙃😭

Hodeverken varte fra 18. til i går kveld. Det var... fælt! 🤕 Au!

Og så fikk jeg et utslett på leppene mine kvelden den 17. som bare har blitt verre. Vet ikke om det er hormonelt eller allergi. Men see på dette (sorry, ekkelt! leppene er knusktørre og med utslett + sprekker). Det ser ut som jeg har fått en lipjob! 😂 Er dette normalt?!! De blir bare mer puffy og klumpete, haha. *Edit: Kom på at jeg har spist to appelsin og drukket appelsinjuice.... Jeg har atopisk eksem, så det er nok det! 😂😥

Ellers går det bra da! Samboer er enda borte. Jeg har bare kost meg med Netflix og god mat egentlig.

Ha en flott dag xx 

012ED375-6C7E-4829-9F11-F527ABAB9C70.jpeg

Endret av c0ffebe4n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei jeg vet ikke hva det er, sikkert hormonsvingninger pga eggløsning... Men i dag er jeg SENSITIV. Har så langt blitt sur på kjøkkenskapet og begynt å gråte av absolutt ingenting! Sånn, da er det dokumentert... 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jada. Siden jeg ikke har hatt en helt normal syklus denne gangen stoler jeg ikke på noe! I dag fikk jeg plutselig MASSE utflod; sånn slimete, tjukk eggehviteaktig. I panikk satt jeg der og bare... Enn om jeg har eggløsning nå?! Har nå kjøpt eggløsningstester... og den er såklart helt helt negativ! Haha Nå har jeg jo det til neste gang da, men guud så desperat man blir. 

Uansett... Fortsatt ganske følsom/irritabel her. Har også kjøpt potetgull fordi jeg føler jeg må trøste meg selv med noe. Så, film og potetgull er planen min nå. Samboer må komme hjem snart!! 😂

Men jeg er ca 3 dpo nå - det er i alle fall det jeg tar utgangspunkt i. Nå må jeg seriøst slappe av; vi har jo mer enn nok tid å bli gravide på. Vi er enda unge og om det ikke klaffer nå så går det jo helt fint! 🙃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, c0ffebe4n skrev:

Haha, jada. Siden jeg ikke har hatt en helt normal syklus denne gangen stoler jeg ikke på noe! I dag fikk jeg plutselig MASSE utflod; sånn slimete, tjukk eggehviteaktig. I panikk satt jeg der og bare... Enn om jeg har eggløsning nå?! Har nå kjøpt eggløsningstester... og den er såklart helt helt negativ! Haha Nå har jeg jo det til neste gang da, men guud så desperat man blir. 

Uansett... Fortsatt ganske følsom/irritabel her. Har også kjøpt potetgull fordi jeg føler jeg må trøste meg selv med noe. Så, film og potetgull er planen min nå. Samboer må komme hjem snart!! 😂

Men jeg er ca 3 dpo nå - det er i alle fall det jeg tar utgangspunkt i. Nå må jeg seriøst slappe av; vi har jo mer enn nok tid å bli gravide på. Vi er enda unge og om det ikke klaffer nå så går det jo helt fint! 🙃

Haha, jeg svarte plutselig på et innlegg fra 17/4 så jeg, det var egentlig ikke meningen. Fikk varsel om at du hadde skrevet noe, også havnet jeg dit. Rare greier 😂 Jaja, vi prøver igjen 😜 

Jeg har full forståelse for de følelsene du sitter med, det er litt av en berg- og dalbane du har vært i gjennom så langt. Selv om dere er unge, er det likevel en belastning i seg selv at det ikke klaffer enda så det må være en følelse du må få lov til å ha tenker jeg - følelsen av å ville lykkes så fort som mulig! :)  

Gleder meg til å høre om videre fremover, krysser fingre og tær på at det sitter en spire fort ❤️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, SUPERMIRI said:

Haha, jeg svarte plutselig på et innlegg fra 17/4 så jeg, det var egentlig ikke meningen. Fikk varsel om at du hadde skrevet noe, også havnet jeg dit. Rare greier 😂 Jaja, vi prøver igjen 😜 

Jeg har full forståelse for de følelsene du sitter med, det er litt av en berg- og dalbane du har vært i gjennom så langt. Selv om dere er unge, er det likevel en belastning i seg selv at det ikke klaffer enda så det må være en følelse du må få lov til å ha tenker jeg - følelsen av å ville lykkes så fort som mulig! :)  

Gleder meg til å høre om videre fremover, krysser fingre og tær på at det sitter en spire fort ❤️ 

Haha, kjenner meg igjen i det ja. 😂 Jeg har en tendens til å ikke se på dato, har svart på tråder som er 10 år gamle og ikke innsett det før en stund etter. Jaja! 🤪

Ja det er jo virkelig en skikkelig berg- og dalbane av følelser. Hadde man bare visst før man startet prøvingen... Alt stresset som følger med! 

4 dpo i dag. For å være sikker pga økt utflod osv tok jeg en siste eggløsningstest i morrest, jeg ville forsikre meg om at jeg ikke har eggløsning nå, så slipper jeg å overtenke. Den var supernegativ! Da hadde jeg nok eggløsning mellom den 14. og 19. en gang! 

Ikke nok med at jeg er ekstra følsom for tiden, så sender svigermor meg ekle meldinger. Hun er en ganske komplisert dame med det vi alle tror er noe mentalt som ligger bak. Det hjelper virkelig ikke... Hun vet ikke at vi prøver eller har mistet. Men likevel, det sårer. Hvis jeg ikke svarer med en gang kaller hun meg arrogant og frekk - noen ganger svarer jeg aldri på det fordi jeg vet hun er full, ellers så prøver jeg å være så hyggelig som mulig, samtidig som jeg får fram et poeng. Jeg sitter jo ikke foran skjermen 24/7 og venter på at akkurat hun skal sende meg melding. 

Det er en lang historie... Men nå skal jeg prøve å legge det bak meg for denne gangen. Litt husarbeid tror jeg bare gjør meg godt i dag. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med svigermor-problemer, spesielt når man er sensitiv fra før av. Men som du sier, hvis hun er full må man prøve å lukke ørene, sliter litt med akkurat det samme. Håper det ordner seg, og at du får en fin dag likevel!😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett å bli litt forvirret over kroppen etter en kjemisk/sa. 🙈 Håper dagene i DPO-land går relativt rask for deg og at svømmerne har holdt ut lenge nok 😊 

Leit med svigermoren din. Ikke alle som burde innta alkohol 😒 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 4/22/2020 at 7:53 PM, Noldi said:

Kjedelig med svigermor-problemer, spesielt når man er sensitiv fra før av. Men som du sier, hvis hun er full må man prøve å lukke ørene, sliter litt med akkurat det samme. Håper det ordner seg, og at du får en fin dag likevel!😁

Ja, det er nok best! ☺️ Huff, det skal ikke være lett assa! Dagen ble bra den! Endte opp med å rydde og vaske hele leiligheten, og så kom samboer hjem også! 🥰

4 hours ago, vegasus said:

Lett å bli litt forvirret over kroppen etter en kjemisk/sa. 🙈 Håper dagene i DPO-land går relativt rask for deg og at svømmerne har holdt ut lenge nok 😊 

Leit med svigermoren din. Ikke alle som burde innta alkohol 😒 

Virkelig! 😅 Man kjenner seg nesten ikke igjen. Jeg håper også det! Dersom jeg hadde eggløsning på dag 15 er jeg 10 dpo i dag, men jeg tror jeg heller er 5 haha! Uansett nærmer det seg! 

Nei, hun er ikke en som tåler det dessverre.. Har litt å se fram til. Hehe 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dpo! Fortsatt irritabel. 😅 Men har vært bedre i dag. 

Har littegranne mensen-følelse i dag, har vært litt øm i magen. Har også regelmessig stikninger i underlivet... Men nå skriver jeg jo opp alt jeg kjenner på, og man kjenner jo ekstra etter symtomer når man er prøvere haha! Men greit å skrive opp det man kjenner på - for meg var det gøy å lese i ettertid, spesielt etter positiv test. ☺️ Nå også forsåvidt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så mye eggehviteutflod nå, det renner bare ut, haha!! 😂 Googlet det og der står det at det sjeldent kommer eggehviteutflod etter eggløsning.

Tok en eggløsningtest og graviditetstest bare for å føle meg sikker. Er denne eggløsningstesten positiv? Den var nesten ikke synlig i går. I morrest var den nesten like sterk og nå er den slik:D2EFC502-2E0B-4710-A20E-5E5240B0600F.thumb.jpeg.067e5155c58a58e8f8430af6c867ea02.jpeg

Jeg har murringer, stikninger i underlivet, har humørsvingninger. Skulle egentlig hatt eggløsning den 14. april. Trodde jeg fikk eggløsning den 18. pga eggehviteutflod. Men nå har jeg enda større mengder!

Åh nå er jeg i alle fall forvirra!! 

Endret av c0ffebe4n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, c0ffebe4n skrev:

Jeg har så mye eggehviteutflod nå, det renner bare ut, haha!! 😂 Googlet det og der står det at det sjeldent kommer eggehviteutflod etter eggløsning.

Tok en eggløsningtest og graviditetstest bare for å føle meg sikker. Er denne eggløsningstesten positiv? Den var nesten ikke synlig i går. I morrest var den nesten like sterk og nå er den slik:D2EFC502-2E0B-4710-A20E-5E5240B0600F.thumb.jpeg.067e5155c58a58e8f8430af6c867ea02.jpeg

Jeg har murringer, stikninger i underlivet, har humørsvingninger. Skulle egentlig hatt eggløsning den 14. april. Trodde jeg fikk eggløsning den 18. pga eggehviteutflod. Men nå har jeg enda større mengder!

Oi, se der ja! Symptomene du beskriver er jo veldig klassisk EL, og den testen der er neimen ikke langt unna positiv, om den ikke er det fra før 🙈 Ta en ny i kveld for å se om det ikke kan være noen tvil da? 🌸 

Hump i høyet sier jeg bare! 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, SUPERMIRI said:

Oi, se der ja! Symptomene du beskriver er jo veldig klassisk EL, og den testen der er neimen ikke langt unna positiv, om den ikke er det fra før 🙈 Ta en ny i kveld for å se om det ikke kan være noen tvil da? 🌸 

Hump i høyet sier jeg bare! 😉

Ååå spennende uansett!! 😍 Dette er den sterkeste streken jeg har fått med disse testene. Vi har forsikret oss i dag i alle fall! 🥳 Får teste i kveld og da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, c0ffebe4n skrev:

Jeg synes den ser positiv ut jeg. 🤔😃 Ta en til i kveld og oppdater oss da 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...