Djungelvrål Skrevet 7. januar 2020 #21 Del Skrevet 7. januar 2020 Finere kropp Sterkere skjelett Holde vekta Føle meg bedre psykisk Forebygge sykdom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0991 Skrevet 7. januar 2020 #22 Del Skrevet 7. januar 2020 Trening er som narkotika for meg. Har ingen mål med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carmen81 Skrevet 8. januar 2020 #23 Del Skrevet 8. januar 2020 Trener fordi jeg virkelig liker det. Målet nå er å få kroppen på det nivået jeg ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #24 Del Skrevet 8. januar 2020 Finere kropp, kun derfor. Anonymkode: 310f3...bd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cerasus Skrevet 9. januar 2020 #25 Del Skrevet 9. januar 2020 Trener for å få en sterkere kropp, og forebygge sykdom og fysiske plager.Som følge av treningen blir også psyken bedre, og dagene lettere. Trening gir meg endorfiner og mestringsfølelse, og det å bevege seg krever nå mye mindre anstrengelse og energi. Alt fra å løpe til bussen, til å ta ut av oppvaskmaskina blir lettere... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumhei Skrevet 9. januar 2020 #26 Del Skrevet 9. januar 2020 Trener for å få ut hverdags frustrasjon som bygger seg opp, spesielt fra jobb. Trening gjør at jeg beholder roen i en travel hverdag og kan svelge noen kammeler😊 Å det gjør noe med meg mental når man har gått fra 5x80 kg knebøy til 5 reps 130 kg, og 0 pullups til 12😄 utrolig gøy og givende😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #27 Del Skrevet 9. januar 2020 Før trente jeg for å prestere. Nå trener jeg for å kunne utkonkurrere mine barn så lenge som mulig. Merker jeg ser ned på menn som trener for å se bra ut, men jeg må innse at slik har samfunnet blitt. Anonymkode: d6616...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #28 Del Skrevet 9. januar 2020 Hvorfor trener du ikke bør egentlig være spørsmålet. Jeg legger ingen stor motivasjon bak det, men trening har blitt en inngravert vane som jeg har holdt på med i 20 år. I de periodene jeg har vært skadet eller syk og ikke fått trent så har jeg merket hvor negativt mangel på trening har påvirket meg. Trening er en normaltilstand for meg. Anonymkode: e36c6...a0b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #29 Del Skrevet 10. januar 2020 Jeg vil gjerne svare at det er for å bedre helsen. Og det er sant, det. Men det er nok enda mer sant at jeg trener for å holde overvekt på avstand, for å få en finere kropp og for å føle meg flink. Anonymkode: 41e4a...2c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #30 Del Skrevet 10. januar 2020 Jeg trener for bedre psykisk helse og fordi jeg sliter med mye rygg og bekkensmerter. Anonymkode: 9644b...e33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #31 Del Skrevet 10. januar 2020 Mamma har beinskjørhet og jeg har fått beskjed om at det er arvelig og at styrketrening forebyggende at man får det. Derfor trener jeg styrke. I tillegg løper jeg, fordi jeg elsker lykkefølelsen jeg får etterpå. Anonymkode: 14e25...c07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Witch24 Skrevet 11. januar 2020 #32 Del Skrevet 11. januar 2020 Trener fordi det er gøy, sunt, minker min depresjon og angst, og pga at jeg skal bli flinkere i taekwondo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Runnershigh Skrevet 11. januar 2020 #33 Del Skrevet 11. januar 2020 Trener for selvfølelse, overskudd, mestringsfølelse, helse og utseendemesssig en sunn kropp. Synes det også er motiverende og gøy å presse meg til å nå nye mål. Til syvende og sitt blir jeg et bedre menneske av å trene 🏋️♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita. Skrevet 12. januar 2020 #34 Del Skrevet 12. januar 2020 Jeg trener for å få igjen styrken etter en ryggskade. Jeg var ikke sterk før, men etter 6 mnd hvor jeg ikke kunne løfte mer en 5 kg så er jeg blitt ekstremt svak! Trenger å få nok styrke til å kunne fungere på jobb og i hverdagen uten å måtte be guttene om hjelp hele tiden 🤭 Håper på å bli super sterk 💪 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Skrevet 12. januar 2020 #35 Del Skrevet 12. januar 2020 Det overordnede målet er å få et langt og friskt liv, å ha en kropp som fungerer til det jeg trenger den til og som jeg trives med å bo i. I hverdagen motiverer jeg meg av å se fremgang, men jeg har ikke noen spesifikke mål. Har aldri hatt interresse av å delta i konkurranser. Jeg er veldig glad i fjellturer og blir happy når jeg når en topp jeg har drømt om uten å grue meg til jeg skal ned igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #36 Del Skrevet 12. januar 2020 For meg handler det mye om å unngå depresjon og angst. Begynte å slite med det i 2014 og trening er det som holder det "sorte hullet" unna. Går jeg mer enn 1-2 uker uten trening så merker jeg den kommer snikende, uansett hvor hyggelig og bra jeg har det ellers. Men jeg trener også fordi jeg vil se bra ut, det er ingen hemmelighet. Anonymkode: 79354...c72 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 12. januar 2020 #37 Del Skrevet 12. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: For meg handler det mye om å unngå depresjon og angst. Begynte å slite med det i 2014 og trening er det som holder det "sorte hullet" unna. Går jeg mer enn 1-2 uker uten trening så merker jeg den kommer snikende, uansett hvor hyggelig og bra jeg har det ellers. Men jeg trener også fordi jeg vil se bra ut, det er ingen hemmelighet. Anonymkode: 79354...c72 Noen her på forumet skrev at dette var et tabu i samfunnet, jeg har aldri opplevd det slik og har aldri følt at jeg har måttet skjule at jeg ønsker en finere kropp ved trening. Men jeg skjønner at ikke alle trener FOR å få en finere kropp og at de gjør det av helt andre grunner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #38 Del Skrevet 12. januar 2020 For helse og velvære, og for fysiske krav på skole/jobb Anonymkode: da627...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rogadame Skrevet 12. januar 2020 #39 Del Skrevet 12. januar 2020 For å bremse sykdomsforløpet ( MS) Og føle seg freshere og bli fastere i fisken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 12. januar 2020 #40 Del Skrevet 12. januar 2020 Skulle bare ønske trening hjalp mere på vekta, ikke det at jeg skal gå ned så mye men kunne godt ha mistet 3-4 kg. Trener zumba, og crosstraining men blir jo bare mer sulten av å trene, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå