Gå til innhold

Volden på Haugerud - 20 innvandrerundommer slo to voksne nesten til døde


Horten Market

Anbefalte innlegg

17 hours ago, Stina234 said:

Om det hadde vært 20 hvite gutter som hadde slått ned to innvandrere så hadde det nok blitt dekket i alle aviser. 

I flere dager med store skrift på VG og rødt varselmerke i nrk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Drizzt skrev:

Det er ikke så rart at politiet tier om svenske tilstander i Norge. Det er dårlig business å innrømme at politikken Norge har ført de siste årene har hatt nettopp konsekvensene Frp og de så kalte ''rasistene'' har advart mot helt fra starten. 

Norsk politi har nesten mistet min respekt med å tie om alvorlig kriminalitet, skjule statistikk som er ugunstig for ikke-vestlige immigranter og henlegge opplagte politianmeldelser uten å etterforske slik at mange ofre ikke får rettferdigheten de fortjener og mange kriminelle slipper unna straff.

Dette stemmer nok veldig godt. Jeg går ut fra at de som stemmer på parti som mener det motsatte sover godt om natten. Det vil uansett ikke bli bedre fremover.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekelandet norge, der alt er lov så lenge du ikke er norsk.

Se på blant yngre på knappe 16år der mange har blitt veldig voldelige å arrangerer slåsskamper, har dette vært vanlig i norsk kultur?

Nei, hvem står bak denne utviklingen? Jo, de har blitt påvirket av barn fra ikke-vestlige land der guttebarna kan gjøre som de vil uten at foreldrene irettesetter. Du kan opprette så mange fritidsklubber i Oslo uten det løser noe.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må vi nesten nok bare lære oss å leve med dessverre, det vil bli akkurat slik i Norge som det er i Sverige og Malmø! Ghettoer med voldelige menn og gutter med muslimsk bakgrunn..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Dette må vi bare lære å leve med. Vi må ta våre forholdsregler. Jeg har flyttet fra Oslo. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Muskath said:

Enig! Dette må vi bare lære å leve med. Vi må ta våre forholdsregler. Jeg har flyttet fra Oslo. 

Det er vel ikke noe vi skal leve med.

Dette bør endres, om vi ønsker forbedringer av problem i samfunnet, så får vi det jo til sammen! Det har skjedd mange forbedringer, i samfunnet. Vi har fått det bedre, det er ikke tilfeldig, det er fordi vi som bor på samme sted, skaper gode samfunn, fordi vi vil ha det trygt og godt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Madame Butterfly said:

Det er vel ikke noe vi skal leve med.

Dette bør endres, om vi ønsker forbedringer av problem i samfunnet, så får vi det jo til sammen! Det har skjedd mange forbedringer, i samfunnet. Vi har fått det bedre, det er ikke tilfeldig, det er fordi vi som bor på samme sted, skaper gode samfunn, fordi vi vil ha det trygt og godt. 

Jeg tror dessverre ikke på at det blir noe annerledes. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Viktualia skrev:

Det var ikke 20 mot to, men tre mot to, og samtlige var voksne. Ikke tro alt dere leser på document. Jeg sier ikke at dette ikke er en alvorlig voldssak, men ikke blås det helt ut av proporsjoner. 

https://www.nrk.no/osloogviken/avviser-rasisme-1.14850631

 

Dette. Politiet sa jo at alle fem var kjenninger av dem også, så mest sannsynlig er det vel dop/gjengrelatert. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, rimelig store sprik i disse to versjonene. Men det betyr ikke nødvendigvis at en er riktig og en er feil, sannheten kan være noe annet. Godt det var et vitne til hendelsen, håper politiet kommer til bunns i saken. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre lite å gjøre tror jeg også. Er mer skremmende å tenke på hvordan de er på om 20år, er vi norske i mindretall mange steder? Redd for det.

Hvorfor kan man ikke sette inn millitæret for å hjelpe politiet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Heltriktig skrev:

Det er dessverre lite å gjøre tror jeg også. Er mer skremmende å tenke på hvordan de er på om 20år, er vi norske i mindretall mange steder? Redd for det.

Hvorfor kan man ikke sette inn millitæret for å hjelpe politiet.

Nøyaktig hva mener du militæret skal hjelpe politiet med ? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Nobile skrev:

Nøyaktig hva mener du militæret skal hjelpe politiet med ? 

Være til stede i områder med problemer, gjøre oss tryggere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En løgn kan reise halve verden rundt før sannheten har fått på seg skoene. Det ser vi gang på gang når det kommer til document.no og likevel mener folk at de er en form for sannhetsvitne. Jeg blir litt matt 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, studerende said:

En løgn kan reise halve verden rundt før sannheten har fått på seg skoene. Det ser vi gang på gang når det kommer til document.no og likevel mener folk at de er en form for sannhetsvitne. Jeg blir litt matt 

Er faktisk document.no mindre troverdig enn Nrk eller dagbladet, vg og aftenposten? Nrk har nektet i det hele og det store dekke groming sakene i England og gjorde ute at de måtte gjøre det, er ikke det viktig for oss å vite at England har bokstavelig talt millioner av voldtekter av hvite jenter utav pakistanske miljøer noe som Norge også har.

Det jeg ikke har sett er at Dokument.no og HRS blitt tatt inn av media-rådet eller gammel media vist at de ikke er troverdig. Og siden 2015 så har de vokst til at de har 500 000 unike lesere og dagbladet ligger på 1.6 millioner lesere, ifra 52 000 unike lesere i 2015.   

En liten ting Dokument og HRS har vunnet kampen om kommentatorene, på akutelt og nyheter hvor mange faste kommenterer her, et dusin? På de "høyreekstreme" sidene så har de flere tusen som kommenterer på artikler, mens her blir det mindre og mindre. Disse "reglene" som KG har tar å legger lokk på div tema og folk migrerer dit. Jeg anser om ikke gammel media legger om kursen så kommer ny media til å ta over, jeg anser om de ikke tar opp de vanskelige temaene dette så kommer de være sekundært til disse sidene. 

Jeg er ikke for dukument eller HRS og jeg anser dagbladet som en avis som er oppslukt av sin egen ideologi, jeg anser at dette vil spisses seg i de nærmeste årene og du får en større konflikt mellom folk siden de har et motettene verdensbilde basert på media som sier motstridene ting. Jeg anser at Dagbladet er tilbøyelig til "ekstrem-venstre" siden og har publisert radikal portal på dagbladet.    

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Er faktisk document.no mindre troverdig enn Nrk eller dagbladet, vg og aftenposten? Nrk har nektet i det hele og det store dekke groming sakene i England og gjorde ute at de måtte gjøre det, er ikke det viktig for oss å vite at England har bokstavelig talt millioner av voldtekter av hvite jenter utav pakistanske miljøer noe som Norge også har.

Det jeg ikke har sett er at Dokument.no og HRS blitt tatt inn av media-rådet eller gammel media vist at de ikke er troverdig. Og siden 2015 så har de vokst til at de har 500 000 unike lesere og dagbladet ligger på 1.6 millioner lesere, ifra 52 000 unike lesere i 2015.   

En liten ting Dokument og HRS har vunnet kampen om kommentatorene, på akutelt og nyheter hvor mange faste kommenterer her, et dusin? På de "høyreekstreme" sidene så har de flere tusen som kommenterer på artikler, mens her blir det mindre og mindre. Disse "reglene" som KG har tar å legger lokk på div tema og folk migrerer dit. Jeg anser om ikke gammel media legger om kursen så kommer ny media til å ta over, jeg anser om de ikke tar opp de vanskelige temaene dette så kommer de være sekundært til disse sidene. 

Jeg er ikke for dukument eller HRS og jeg anser dagbladet som en avis som er oppslukt av sin egen ideologi, jeg anser at dette vil spisses seg i de nærmeste årene og du får en større konflikt mellom folk siden de har et motettene verdensbilde basert på media som sier motstridene ting. Jeg anser at Dagbladet er tilbøyelig til "ekstrem-venstre" siden og har publisert radikal portal på dagbladet.    

1. Ja

2. Skjønner ikke hva du mener. 

3. Ja, aktueltforumet har dødd nesten helt ut etter at enkelte med innvandring som hjertesak begynte å spamme saker fra document.no, resett og diverse hyllester til Odins soldater og nordfront. Jeg tror ikke KGs regler bidrar til at flere folk søker seg til konspirasjonssidene deres. 

4. Haha, du må huske at jeg har vært her lenge og vet godt hvilke "nyhetssider" du "er for". 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Nobile said:

Nøyaktig hva mener du militæret skal hjelpe politiet med ? 

Politiet har for lite mannskap, sett to fra garden/innsats sammen med en fra politiet. Vips, så har du en patrulje som kan patruljere gatene og sørge for litt mindre bråk og vold. 

I Danmark hjelper HV politiet med grensekontroller på denne måten, er ingen (reelle) problemer å gjøre det i Norge heller.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, studerende said:

1. Ja

Kan du vise meg det? Og ikke henvis til Faktisk.no 

1 hour ago, studerende said:

2. Skjønner ikke hva du mener. 

https://www.dagbladet.no/kultur/over-15-millioner-leser-dagbladet-hver-dag/63210213

og tilsvarende til Doument.no er 500 000 personer.  

1 hour ago, studerende said:

3. Ja, aktueltforumet har dødd nesten helt ut etter at enkelte med innvandring som hjertesak begynte å spamme saker fra document.no, resett og diverse hyllester til Odins soldater og nordfront. Jeg tror ikke KGs regler bidrar til at flere folk søker seg til konspirasjonssidene deres. 

Tull, ekstrem moderasjon av forumet samt "vi tar dette på bakrommet" har ført til at folk forsvinner. KG regler er ikke håndhevet konsekvent, om de gjorde det så ville det ha ført til å at de måtte slette over 90% av innlegg.    

1 hour ago, studerende said:

4. Haha, du må huske at jeg har vært her lenge og vet godt hvilke "nyhetssider" du "er for". 

Så hvilken sider er det jeg linker til? Om du ønsker å kalle meg nazist eller rasist, vær så god gjør meg ingenting. Jeg sier bare hva tilstanden er, og du ikke liker det er ikke midt problem. Mener du at folk som er på disse sidene er slemme eller onde mot deg eller andre?    

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...