Gå til innhold

Melodi Grand Prix 2020

Gaiko

Anbefalte innlegg

"Velkommen til kveldens talk show, vi kommer til å spe på med litt musikk innimellom".

Anonymkode: 46880...cc9

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

"Velkommen til kveldens talk show, vi kommer til å spe på med litt musikk innimellom".

Ja, herregud! Orker ikke høre livshistorien til alle artistene og masse småprat. Vil bare høre sangene! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, loffen skrev:

Ja, herregud! Orker ikke høre livshistorien til alle artistene og masse småprat. Vil bare høre sangene! 

Så enig!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig ikke Ulrikke vinner. Den er fin, ja, men alt for kjedelig! Høydepunktet kommer ikke heeelt før på slutten. Den kommer aldri til å vinne esc. 

Anonymkode: f8a78...aa3

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig show så langt!  Lenge siden jeg var SÅ gira for en finale 😄  syns brødene Solli-Tangen var helt nydelige og gjorde en bedre figur nå. Jeg ELSKER låta og heier på den og Ulrikke og Kristin.  Og heia Nrk for et show de lager 😄  

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, AnonymBruker said:

Ulrikke er vel soleklar favoritt i kveld. Vinner nok ganske greit.

Anonymkode: eb7aa...42c

Ganske greit, det spørs. Tror det blir tight med Rein Alexander. Men håper du får rett ❤️

Anonymkode: 2ec02...e8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 2 brødrene er best sålangt, fin men for utdatert stil for GP. Ellers helt sjanseløse sanger 😏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2020 den 12.04, AnonymBruker skrev:

Så, det har kommet meg for øre at stort sett hele NRK-delegasjonen heier på Ulrikke på lørdag. Så hvordan skal de sikre seg at Ulrikke vinner? De må gi hennes største konkurrent minst mulige sjanser. Så hva gjør de? Jo, de setter Raylee til å opptre som nummer 1 i finalen, og Ulrikke til å opptre som nummer 9, nest sist. Problem solved (i alle fall om man ser på statistikk). Veldig low point NRK. Smålig og utsprekulert...

Anonymkode: 09aab...ab3

Har du tatt av deg tinnfoliehatten?

Anonymkode: b0fd3...cca

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Måneskinn skrev:

Herlig show så langt!  Lenge siden jeg var SÅ gira for en finale 😄  syns brødene Solli-Tangen var helt nydelige og gjorde en bedre figur nå. Jeg ELSKER låta og heier på den og Ulrikke og Kristin.  Og heia Nrk for et show de lager 😄  

Fint for de som liker talk show 😣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fint for de som liker talk show 😣

må dere slutte å surve over dette da...  Klart det må snakkes litt innimellom!  Det er naturlig, og scenen skal endres for hver artist -det er mye som skjer som vi ikke ser.

Er det for mye prating, så slå av lyden og vent til det er over!!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Måneskinn skrev:

må dere slutte å surve over dette da...  Klart det må snakkes litt innimellom!  Det er naturlig, og scenen skal endres for hver artist -det er mye som skjer som vi ikke ser.

Er det for mye prating, så slå av lyden og vent til det er over!!

Det gjør jeg, eller setter på pause og spoler over. Orker ikke all den snakkinga. Helt uinteressant.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hørt masse om Rein Alexander.. synes den var litt sånn.. kjedelig.. Den mangler liksom ett eller annet. Den er liksom ett hakk for lite kraftfull eller noe. 

Edit: Trøkk.. det var det den manglet. 

Endret av Mynona
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at de har invitert Felipe! Husker han godt fra «jorden rundt på 6 steg»😄

Skjønner ikke hypen om Ulrikkes låt, slike låter er kjedelige og lite fengende.

Anonymkode: 26970...a87

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg får sånn useriøs-følelse av Rein. Litt sånn parodi eller nå har han endelig fått lov til å leke seg i kostyme og synge litt da vettu, og greier og greier.

Anonymkode: fe6db...ad0

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei kjære vene. Send den der I am Gay videre sier nå jeg. Litt artig budskap i hvert fall.

Anonymkode: 3bcf6...733

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får litt spader av drakta til Tone. Jeg har sett litt for mye på Dr. Pimple Popper på TLC og ser bare cyster som skal poppes 🤢😂

Sangen er helt OK. Den kommer ikke til å skille seg ut i finalen tror jeg. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...