Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
13 minutter siden, Måneskinn skrev:

går det ikke på ip-adresse? 

Vet ikke, men uansett så er det enkelt å endre ip adressen sin hvis man vil jukse seg til å stemme flere ganger.

Anonymkode: fe6db...ad0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke, men uansett så er det enkelt å endre ip adressen sin hvis man vil jukse seg til å stemme flere ganger.

Men da vil jo dette gjelde alle artistene, så det vil jo ikke bli noe særlig forskjell. 

Anonymkode: 1f1f6...d74

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da vil jo dette gjelde alle artistene, så det vil jo ikke bli noe særlig forskjell. 

Nei, men jeg tenker mest på at folk i utlandet kan stemme. Nrk sier det er så nordmenn der ute kan stemme, men nå kan jo fans av de ulike artistene mobilisere og påvirke resultatet. Skulle vært sånn at kun vi i Norge kan bestemme utfallet.

• Liker 1
Gjest Kristina S.
Skrevet

Vi bør stemme Rein A. i morgen, for å vise fingeren til SAS.

Skrevet
6 timer siden, Oida skrev:

Hvert år sendes det masse bidrag i samme sjanger som låten som vant året før. Jeg skjønner ikke hvorfor. Må da være bedre og gå en helt annen vei.

Jeg skjønner ikke hva så mange finner fascinerende med Ulrikke og Raylee låtene. For min del ligger de langt nede på listen.

Raylee er nærmest en blåkopi av låter fra 2018 og 2019.

Ulrikke har en ganske så tam ballade, hvor hun på slutten av låten legger inn litt "stemmeonani". Noe jeg forøvrig synes hun gjør i alt av låter.

MÅ det være sånn at man ikke kan la en rolig sang vinne noen år på rad mener du? Tåpelig regel at man bør ha en rolig et år, og en rask det neste. Ulrikke sin sang er ikke lik fjorårets ESC-vinner, bortsett fra st den er rolig, men hva så? 

Anonymkode: f80ba...0b5

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det gjør jo all forskjell. Sanger som ikke er den mest populære kan vinne, fordi få mennesker kan jukse frem et resultat.

Anonymkode: ff608...51c

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

MÅ det være sånn at man ikke kan la en rolig sang vinne noen år på rad mener du? Tåpelig regel at man bør ha en rolig et år, og en rask det neste. Ulrikke sin sang er ikke lik fjorårets ESC-vinner, bortsett fra st den er rolig, men hva så? 

Anonymkode: f80ba...0b5

Jeg har da ikke uttalt at en rolig sang ikke kan vinne x antall år på rad. Det jeg skrev var at jeg ikke skjønner hvorfor så mange nasjoner sender en låt i samme sjanger som vinneren året før. Som da Rybak vant. Året etter var det en masse låter med etnisk preg. Hvorfor ikke gå en annen vei i stedet for å "kopiere" fjoråret?

Ulrikkes låt har i mine ører noen klare likheter med fjorårets vinner, som den rolige starten. Utover det vil jeg si at fjorårets vinner er mye bedre enn Ulrikke.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Oida skrev:

Jeg har da ikke uttalt at en rolig sang ikke kan vinne x antall år på rad. Det jeg skrev var at jeg ikke skjønner hvorfor så mange nasjoner sender en låt i samme sjanger som vinneren året før. Som da Rybak vant. Året etter var det en masse låter med etnisk preg. Hvorfor ikke gå en annen vei i stedet for å "kopiere" fjoråret?

Ulrikkes låt har i mine ører noen klare likheter med fjorårets vinner, som den rolige starten. Utover det vil jeg si at fjorårets vinner er mye bedre enn Ulrikke.

Det er da alltid noen ballader med og noen låter med etnisk preg! Kan ikke huske at det var flere i 2010 enn det pleier å være? 

• Liker 1
Skrevet
På 4.2.2020 den 14.21, AnonymBruker skrev:

Syns dere om Liza med I am gay? Ikke sånn musikk jeg oppsøker til vanlig, men den er så catchy at jeg klarer ikke stoppe å høre på den. Fått den helt på hjernen. 🤯

Digger den 🥰 Håper hun vinner! Siden Eurovision også er en greie i LGBTQ miljøet tror jeg den blir å hanke inn noen stemmer internasjonalt!

Anonymkode: c460b...324

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Digger den 🥰 Håper hun vinner! Siden Eurovision også er en greie i LGBTQ miljøet tror jeg den blir å hanke inn noen stemmer internasjonalt!

Anonymkode: c460b...324

helt enig! 

Skrevet

Ulrikke er vel soleklar favoritt i kveld. Vinner nok ganske greit.

Anonymkode: eb7aa...42c

• Liker 4
Skrevet

Har ikke hørt noen sanger denne gang. Er spent på om der er noen gode sanger 😄

Skrevet
13 minutter siden, Undermann skrev:

Har ikke hørt noen sanger denne gang. Er spent på om der er noen gode sanger 😄

Samme her. 

Hørt Raylee og Solli Tangen til nå.. Liker den siste best av de to. Den minner meg om noe da.. En æra.. Westlife kanskje :P 

Anonymkode: 6ca7e...1c1

• Liker 3
Skrevet

didrik og broren mangler melodi, og for mye roping. terningkast 1

Anonymkode: 69c75...a54

• Liker 1
Skrevet

Likte Solli tangen bedre denne gangen. Føler hele opplegget var mer episk og storslått enn i delfinalen. Da ble det for lett og popete. Føler det var et annet uttrykk og tyngde i dag

Anonymkode: 4637c...493

• Liker 1
Skrevet

Heia Raylee. Heier alltid på underdogs, vil ikke at Ulrikke skal vinne. Har hørt hennes låt ganger og husker den ikke. 

Anonymkode: 9f23a...d5d

• Liker 3
Skrevet

Wow!!! Er det bare jeg som elsker Solli-Tangen sin? 🙈😍🙈😍🙈

• Liker 5
Skrevet

Likte Solli-Tangen jeg også. Men synes stemmene druknet litt i musikken. 

Skrevet
1 minutt siden, Snop skrev:

Wow!!! Er det bare jeg som elsker Solli-Tangen sin? 🙈😍🙈😍🙈

Jeg elsker den ❤️🥰

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...