Gå til innhold

Melodi Grand Prix 2020

Gaiko

Anbefalte innlegg

I am gay! 🤩 Catchy sang. Var skeptisk, men kan se for meg at det blir skikkelig gay fest hvis den synges i Rotterdam.

Anonymkode: 755bb...bb5

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørte sangen til tone på nettet for første gang,, så kjedelig. Ikke har hun spesielt bra stemme heller. Har ikke hørt alle men Kristin husøy som har sunget tidliger, har en fengende låt.

Anonymkode: a0abd...617

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det tre sikre gullfinale kandidater i år (hvis det er gullfinale?); Ulrikke, Raylee og Rein A.! Den fjerde plassen tipper jeg står mellom Kristin og Solli-Tangen brødrene, kanskje Tone, men tviler... 
Jeg tror Ulrikke og Rein kan gjøre det bra, mest tro på Ulrikke... Raylee er en enten/eller sang... Synes egentlig det er en ok finale i år...Gleder meg som alltid😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dere som sier dere synes noen andre enn Ulrikke burde vinne, bør stemme. Ei venninne kjenner en nær kamerat av henne. Hun har visst en enorm gruppe med venner, og et helt teater med kollegaer, som skal sitte og stemme på henne. Hun har laget en hemmelig Facebook-gruppe for folk som stemmer, og den har maaaange medlem. Så hun blir nok den vi sender i år.

Anonymkode: 4e942...03f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, dere som sier dere synes noen andre enn Ulrikke burde vinne, bør stemme. Ei venninne kjenner en nær kamerat av henne. Hun har visst en enorm gruppe med venner, og et helt teater med kollegaer, som skal sitte og stemme på henne. Hun har laget en hemmelig Facebook-gruppe for folk som stemmer, og den har maaaange medlem. Så hun blir nok den vi sender i år.

Det har jo selvsagt alle de andre deltakerene, også! 

Anonymkode: af01c...eb9

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig opplegg at det er så sykt dårlige låter og tidvis dårlige artister også.. 

Anonymkode: 4637c...493

Synes det har vært med maange bra låter i semifinalene i år!

Anonymkode: 2672e...31f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbladet gir tone damli 5 i terningskast.... jeg kan virkelig ikke forstå det, er anmelderen ruset? Vil si det er en svak 3

Anonymkode: b5da8...0dc

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbladets anmelder mener Boine har en genfeil og er så dårlig at han burde vært abortert tidlig svangerskapet. Noe av det sykeste jeg har lest. Dagbladet har nå redigert anmeldelsen og fjernet det som omhandlet aborten.

Anonymkode: eb7aa...42c

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dagbladet gir tone damli 5 i terningskast.... jeg kan virkelig ikke forstå det, er anmelderen ruset? Vil si det er en svak 3

Jeg synes Tones låt er bedre etter et par ganger lyttinger, men live... Jeg liker Tone, men for meg har hun aldri vært en artist. Hun er fin å lytte til på radio, men på scenen kommer hun ikke ut! Hun har ikke sjans i esc finalen, hvis hun kommer til semi blir det 21 plass og 37 poeng liksom...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dagbladets anmelder mener Boine har en genfeil og er så dårlig at han burde vært abortert tidlig svangerskapet. Noe av det sykeste jeg har lest. Dagbladet har nå redigert anmeldelsen og fjernet det som omhandlet aborten.

Anonymkode: eb7aa...42c

Den kommentaren var helt merkelig, men selv om jeg forstår at det kunne misforstås handlet selvfølgelig den siste setningen om sangen, og ikke artisten! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har jo selvsagt alle de andre deltakerene, også! 

Anonymkode: af01c...eb9

Hemmelig gruppe med flere tusen som skal stemme? Tror du de har det?

Folk bli rekruttert til å være med, og får kun være i gruppen, dersom det er sikkert at de stemmer. Og Ulrikke legger ut hilsener, lodder ut gaver, og nå får visst folk komme på en MGP-fest, dersom de stemmer henne frem til seier. Jeg er ikke medlem, men har sett det med egne øyne.

Jeg klarer ikke se for meg at Rein Alexander har en liknende greie gående. Så med det opplegget der, så blir det bombesikkert Ulrikke.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Folk bli rekruttert til å være med, og får kun være i gruppen, dersom det er sikkert at de stemmer. Og Ulrikke legger ut hilsener, lodder ut gaver, og nå får visst folk komme på en MGP-fest, dersom de stemmer henne frem til seier. Jeg er ikke medlem, men har sett det med egne øyne.

Jeg klarer ikke se for meg at Rein Alexander har en liknende greie gående. Så med det opplegget der, så blir det bombesikkert Ulrikke.

Haha, nå må du slutte. Jeg er medlem av gruppa, og det er ikke verken noe press på å stemme eller noen «hemmelig MGP-fest» 😂 Alle som vil kan bli med i gruppa, så meld deg inn og du slipper å lage spekulasjon 😉

Anonymkode: 829e3...7cd

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du sier forresten «flere tusen» i gruppa - gruppa har nå 1347 medlemmer. Det er offentlig info om man søker opp gruppa og ikke er medlem. Så bare slapp av med konspirasjonsteoriene 😂

Anonymkode: 829e3...7cd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi snakke litt om Jenny? Altså jeg har ikke ord. Puteflaut!

Anonymkode: c2a0c...187

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tone Damli har ingen musikalsk identitet som er troverdig. Hun er ei fra fortiden, hun har lært seg å posere og få mye oppmerksomhet for omtrent ingenting, men det ble ikke noe mere av henne musikalsk sett. Det er alt. 

Anonymkode: e287b...8b1

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kevin Boine - Stem pa mæ 

Det må være en dårlig spøk det der?!? :sjokkbla:

Anonymkode: e287b...8b1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke den mest spennende sangen, men jeg tviler ikke på at hun vil være med og kjempe helt i toppen. Hun var med på Senkveld på fredag, så hun får markedsført seg i media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette har Tore Petterson snakket om i podcasten at alle deltakerene har 🙂

Anonymkode: e28c0...a54

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...