Gå til innhold

Melodi Grand Prix 2020

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kristin var også flink. De to siste sangene var best. Skulle vært de to som møttes i gullfinale .

Anonymkode: 9b9dd...818

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Thomas var flink. Likte denne, men spørs om den er bra nok til å vinne hele Eurovision. Blir fort litt kjedelig. Men bra stemme på Thomas 👍

Ja, liker den veldig godt. Thomas har en fantastisk stemme! Men den mangler det lille ekstra, et høydepunkt liksom.

Anonymkode: af6b1...51f

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, liker den veldig godt. Thomas har en fantastisk stemme! Men den mangler det lille ekstra, et høydepunkt liksom.

Anonymkode: af6b1...51f

Enig, jeg ventet på høydepunktet som dessverre ikke kom.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Thomas var flink. Likte denne, men spørs om den er bra nok til å vinne hele Eurovision. Blir fort litt kjedelig. Men bra stemme på Thomas 👍

Den kunne vært bra hvis de hadde vært litt mer kreativ på refreng. Bare "gone forever" hundre ganger etter hverandre. Kjedelig. 

Anonymkode: e45a1...201

• Liker 5
Skrevet

Jeg likte "Pink Jacket" jeg. Jeg liker best pop og rock da. Syns Kristin bør vinne av de som står igjen. Ikke fordi jeg likte låta spesielt godt, men fordi hun virket kul og har veldig god stemme.

Anonymkode: 82c9c...7d0

• Liker 1
Skrevet

"Det lukter ugler i mosen og shit oppi posen"...? 🤣

Anonymkode: fe6db...ad0

• Liker 3
Skrevet

Dette minner meg litt om Gabrielle. Ikke det dummeste.

Skrevet

Generelt synes jeg det er utrolig lavt nivå i år😔 Jeg elsker mgp/esc, men i år er jeg så uengasjert. Hittil tenker jeg at Rein Alexander er den eneste som har noe å gjøre i esc... 

• Liker 3
Skrevet

Kristin var bedre syns jeg. Sterk stemme og catchy sang. Og hun har sex appeal uten å prøve for hardt som kanskje raylee gjør. 

Anonymkode: e45a1...201

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Generelt synes jeg det er utrolig lavt nivå i år😔 Jeg elsker mgp/esc, men i år er jeg så uengasjert. Hittil tenker jeg at Rein Alexander er den eneste som har noe å gjøre i esc... 

Samme her, lurer på hva som har skjedd. Noe må jo ha skjedd når det er så labert og dårlig opplegg i år, og det på 60 års jubileumet eller hva nå det var.

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Samme her, lurer på hva som har skjedd. Noe må jo ha skjedd når det er så labert og dårlig opplegg i år, og det på 60 års jubileumet eller hva nå det var.

* samme her, minus det du skrev om Rein.

• Liker 4
Skrevet

Kul stemme på hun Kristin. Likte henne og sangen👍🏻

• Liker 4
Skrevet

Kristin sin sang vokser på meg. Håper denne vinner i dag.

• Liker 2
Skrevet

Kristin sin sang er den første jeg har likt godt i år 😂

Anonymkode: a0abd...617

• Liker 5
Skrevet

Enig i at Kristin burde vinne i dag👌👍

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det bidraget som vinner den internasjonale finalen i år kommer til å være av det rare slaget, eller at det er av det folkelige og middelmådige slaget som en Sie Gubba type sang. Tror ikke generiske pop-bidrag gjør det særlig bra i år.

Skrevet

Jessufader for et lavt nivå på låtene i år. Jeg gremmes🙄 Eneste brukbare låten som er presentert hittil er den med Kristin. 

Anonymkode: 13f61...e08

• Liker 1
Skrevet

Rein Alexander er en sexy beast! ❤️ Det er sikkert negativt å skrive dette på kg, men er det flere som er enige? ☺️ 

Anonymkode: 70bf4...deb

Skrevet (endret)
5 timer siden, Kristina Schwartz skrev:

Hva er det? Har du link? Jeg søkte på  reaction ESC, men det kom opp så mye forskjellig.

Her for eksempel. Han hører på Raylee fra 07.50 😊

Endret av Heartland
Skrevet

Blant brukerne på esc-world var i alle fall Raylee soooleklar favoritt i semi 1! 

D28D234E-4141-46EB-9638-DF1412332808.jpeg

Anonymkode: 09aab...ab3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...