Gå til innhold

Melodi Grand Prix 2020

Gaiko

Anbefalte innlegg

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dagbladet gir tone damli 5 i terningskast.... jeg kan virkelig ikke forstå det, er anmelderen ruset? Vil si det er en svak 3

Anonymkode: b5da8...0dc

Tone Damli er da en klar 6-er! Eller var det låten du mente?

Anonymkode: d3fd0...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kevin Boine - Stem pa mæ 

Det må være en dårlig spøk det der?!? :sjokkbla:

Anonymkode: e287b...8b1

Den var... helt... grusom. Jeg ga han tvilen til gode før jeg hørte låten igår kveld på scenen. Men... nei. Helt fryktelig låt, dårlig stemme. Syns ingen av finalistene i gårsdagens gullduell var fantastiske, men stemte på Liza da fordi jeg syna hun lagde mest liv og show. Jeg skal på finalen live neste helg, så show er gøy da. 

Jeg er usikker på prioriteringen her, men de to låtene jeg liker best er Rein og Kristin sin. Blir skuffa on Ulrikke vinner, for den låten syns jeg er så vanlig og mainstream. Blir tvilsomt husket på en ESC-scene. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste delfinalen var den verste. Jeg har ikke talent, men pliiis stæm på mæ? Og I am gay (well not really, but vote for me anyway)? Grusomme greier. Regner med det står mellom Rein Alexander eller Ulrikke i finalen. 

Anonymkode: 49e09...d76

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristina S.
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dagbladet gir tone damli 5 i terningskast.... jeg kan virkelig ikke forstå det, er anmelderen ruset? Vil si det er en svak 3

Anonymkode: b5da8...0dc

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dagbladets anmelder mener Boine har en genfeil og er så dårlig at han burde vært abortert tidlig svangerskapet. Noe av det sykeste jeg har lest. Dagbladet har nå redigert anmeldelsen og fjernet det som omhandlet aborten.

Anonymkode: eb7aa...42c

Alkisene i Dagbladet burde kansje slutte med å trille terningen til alt mulig og heller holde seg til anmeldelse av vin, der de (ikke overraskende) alltid deler ut høye terningkast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.2.2020 den 20.47, AnonymBruker skrev:

Jeg synes egentlig det virker helt åpenbart at det blir Rein Alexander vi sender til internasjonal finale. Den eneste som har presentert noe som passer til MGP-formatet i mine øyne.

Anonymkode: e28c0...a54

Nei huff, det er så langt ifra åpenbart som det kan komme. Det står mellom Raylee og Ulrikke.

Eurovision news har akkurat postet dette. Raylee er STOR der ute!

image.png.e36c51d5fa5458bb65156fb7ff8e27dc.png

Avstemningen der hadde ikke Rein på førsteplass i det hele tatt, se bare her:

image.png.b22b9c1db27533f7e32d2c8753f92fd7.png

Og det er tydelig at Ulrikke og Raylee er favorittene...

image.png.b253e8a341b4665385bd20ad6ad35649.png

Anonymkode: 09aab...ab3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei huff, det er så langt ifra åpenbart som det kan komme. Det står mellom Raylee og Ulrikke.

Eurovision news har akkurat postet dette. Raylee er STOR der ute!

image.png.e36c51d5fa5458bb65156fb7ff8e27dc.png

Avstemningen der hadde ikke Rein på førsteplass i det hele tatt, se bare her:

image.png.b22b9c1db27533f7e32d2c8753f92fd7.png

Og det er tydelig at Ulrikke og Raylee er favorittene...

image.png.b253e8a341b4665385bd20ad6ad35649.png

Hvis Raylee sin låt ble lagt ut på spotify samme dag som hun opptrådde så har den ligget ute i tre uker lenger enn Ulrikke sin, har de tatt høyde for det? Hvor mange streams har Ulrikke?

Anonymkode: fe6db...ad0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er sikkert, i år kommer Norge til å sende noe middelmådig, eller i verste fall elendig bidrag nedover til finalene. Ingen av årets låter kommer til å trone høyere opp enn 15.plass på lista, dersom vi i hele tatt kommer til finalen. Et par «helt greie sanger» er med enda i konkurransen, men ingen flotte. (Etter min mening er det Margaret Berger, secret garden og Rybak som har levert de beste norske ever). 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tantadi skrev:

En ting er sikkert, i år kommer Norge til å sende noe middelmådig, eller i verste fall elendig bidrag nedover til finalene. Ingen av årets låter kommer til å trone høyere opp enn 15.plass på lista, dersom vi i hele tatt kommer til finalen. Et par «helt greie sanger» er med enda i konkurransen, men ingen flotte. (Etter min mening er det Margaret Berger, secret garden og Rybak som har levert de beste norske ever). 

Jeg synes finalen er ganske bra i år jeg. Raylee, Rein og Ulrikke er alle tre gode nok til og sendes. Ulrikke tror jeg har best sjanse til topp plassering. 
Vi har hatt mange gode sanger ja, Secret Garden mener jeg er den beste esc vinneren noen gang. Margareth Berger var også veldig bra og selvfølgelig Rybak. Jeg synes også «Monster like me» er en av de beste, får gåsehud når jeg ser/hører den fra Grand Final i 2015 ennå🙌

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Jobbermedbarn skrev:

Jeg synes finalen er ganske bra i år jeg. Raylee, Rein og Ulrikke er alle tre gode nok til og sendes. Ulrikke tror jeg har best sjanse til topp plassering. 
Vi har hatt mange gode sanger ja, Secret Garden mener jeg er den beste esc vinneren noen gang. Margareth Berger var også veldig bra og selvfølgelig Rybak. Jeg synes også «Monster like me» er en av de beste, får gåsehud når jeg ser/hører den fra Grand Final i 2015 ennå🙌

Enig i at det blir en fin finale :) Kanskje ikke så mange av låtene som faktisk KAN sendes (bør bli Raylee eller Ulrikke synes jeg) men flere låter som jeg synes er ganske bra og som jeg gjerne hører igjen, både Rein, Kristin, Liza og Magnus hører jeg gjerne på. Synes ikke det er mange låter som er direkte dårlige. I semiene var det mange av de, men de har man fått silt ut nå, så finalen blir fin :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahhaha, jeg vet ikke hva som er verst: de rævva låtene, eller reaksjonene. Noen klikker i vinkel fordi en rævva låt blir beskrevet som en genetisk mutasjon, andre klikker fordi en hetero synger om at han er homo. Herrejesus! #krenk 😂😂😂😂

Anonymkode: f0e35...894

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, det har kommet meg for øre at stort sett hele NRK-delegasjonen heier på Ulrikke på lørdag. Så hvordan skal de sikre seg at Ulrikke vinner? De må gi hennes største konkurrent minst mulige sjanser. Så hva gjør de? Jo, de setter Raylee til å opptre som nummer 1 i finalen, og Ulrikke til å opptre som nummer 9, nest sist. Problem solved (i alle fall om man ser på statistikk). Veldig low point NRK. Smålig og utsprekulert...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.2.2020 den 9.11, AnonymBruker skrev:

Og du sier forresten «flere tusen» i gruppa - gruppa har nå 1347 medlemmer. Det er offentlig info om man søker opp gruppa og ikke er medlem. Så bare slapp av med konspirasjonsteoriene 😂

Anonymkode: 829e3...7cd

Tro meg, der er en hemmelig gruppe. Den er skjult på Facebook. Samboeren er medlem. Det er for folk som er litt nærmere Ulrikke, og som hun og teamet hennes mener kommer til å stemme på henne av vennskapelige grunner. Og du kan være sikker på at hun vinner, for hun har skapt en enorm vennegruppe, som alle skal stemme av diverse grunner.

Anonymkode: ff608...51c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tipper det i år er blitt en trend å si at den og den deltakeren gjør sånn og sånn, for å fremstille de dårlig slik at folk lar være å stemme på personen. :skravle:

Anonymkode: fe6db...ad0

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit at Ulrikke sin låt ble sluppet litt senere enn Raylee sin, men forskjellen på antall avspillinger på Spotify er enoooorm! I skrivende stund har Ulrikke sin låt 177.000 avspillinger, mens Raylee sin har 1.300.000! Det er over en million i forskjell!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Heartland skrev:

Det er greit at Ulrikke sin låt ble sluppet litt senere enn Raylee sin, men forskjellen på antall avspillinger på Spotify er enoooorm! I skrivende stund har Ulrikke sin låt 177.000 avspillinger, mens Raylee sin har 1.300.000! Det er over en million i forskjell!

Det har jeg også sett. Det er ikke bare pga at den ene låten ble sluppet før den andre. Rein sin låt ble sluppet bare en uke etter Raylee, men den har også 1 million færre avspillinger enn Raylee. Raylee er et hav foran alle andre!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Heartland skrev:

Faktisk, hvis man ser på avspillinger på samtlige finalelåter i mgp, så ligger alle et sted mellom 60.000 og 180.000. Rayle derimot har 1.3 million. Det er så enormt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.2.2020 den 21.18, AnonymBruker skrev:

🤩

(beklager, får ikke til å slette sitering over)

Elsker låta til Raylee og hører på den hver dag. Den er jo en hit allerede!👌 På youtube har Wild 250 000 visninger på delfinalen og 1,4 mill visninger på lyric-video! 

Er bare redd for at wow-faktoren går ut allerede? At folk blir lei av den fram til mai?

Attention var knallbra live, Ulrikke leverte utrolig bra opptreden og jeg fikk frysninger på slutten.. Tror derfor Ulrikke kan overbevise mange i det øyeblikket det gjelder, når de skal stemme. I tillegg tror jeg den kan sanke mange jury-stemmer + at den kanskje appellerer til flere aldersgrupper enn Wild.

Så lenge vi sender enten Raylee eller Ulrikke til Rotterdam så er jeg fornøyd!😃

Anonymkode: af6b1...51f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den store oddsfavoritten til å vinne er Ulrikke Brandstorp med 1.95. Rein Alexander og Raylee har begge 5 i odds, mens Tone Damli har 12 i odds. (Nettavisen)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Faktisk, hvis man ser på avspillinger på samtlige finalelåter i mgp, så ligger alle et sted mellom 60.000 og 180.000. Rayle derimot har 1.3 million. Det er så enormt det.

Det er så mye at det mer enn lukter fishy. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...