AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #281 Del Skrevet 4. februar 2020 Jeg tror Ulrikke får flest stemmer sammenlagt av de tre der. Rein tror jeg ikke kommer til å komme høyt opp i finalen, da tror jeg faktisk Magnus gjør det bedre. Er redd europa ble joike forsynt i fjor, jeg. Anonymkode: fe6db...ad0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 4. februar 2020 #282 Del Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror Ulrikke får flest stemmer sammenlagt av de tre der. Rein tror jeg ikke kommer til å komme høyt opp i finalen, da tror jeg faktisk Magnus gjør det bedre. Er redd europa ble joike forsynt i fjor, jeg. Anonymkode: fe6db...ad0 Joik? Ingen av de tre joiker! Jeg tror du tar veldig feil, Rein er en av de som får best omtale ute blant esc folket i Europa! Han kommer til å få masse stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #283 Del Skrevet 4. februar 2020 Akkurat nå, Jobbermedbarn skrev: Joik? Ingen av de tre joiker! Jeg tror du tar veldig feil, Rein er en av de som får best omtale ute blant esc folket i Europa! Han kommer til å få masse stemmer! Hvor leser du om Rein? Jeg vet at ingen av de joiker , sorry , an en eller annen grunn innbilte jeg meg at du også skrev om den andre gruppe som skal synge i Nord, som jeg ikke husker hva heter nå. Leste bare et annet sted at det var noe joik der og noen mente europa kom til å like det, men det tror jeg de er forsynt av. Anonymkode: fe6db...ad0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #284 Del Skrevet 4. februar 2020 Elin & the woods - we are the one er joiken Anonymkode: fe6db...ad0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 4. februar 2020 #285 Del Skrevet 4. februar 2020 På 1.2.2020 den 20.49, AnonymBruker skrev: Elsker Ulrikke sin! For en sang og for en stemme! Anonymkode: 1f1f6...d74 Det viser seg at når jeg prøver å synge med så passer låten helt perfekt til mitt stemmeleie. Vet ikke hva det sier om min stemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2020 #286 Del Skrevet 4. februar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Syns dere om Liza med I am gay? Ikke sånn musikk jeg oppsøker til vanlig, men den er så catchy at jeg klarer ikke stoppe å høre på den. Fått den helt på hjernen. 🤯 Anonymkode: fe6db...ad0 Den var faktisk veldig catchy! Kanskje litt for enkel til å gå til topps (?) men utrolig sånn "feel good" som man blir i skikkelig godt humør av Den gikk inn på Spotify spillelisten min da, for å si det sånn 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror Ulrikke får flest stemmer sammenlagt av de tre der. Rein tror jeg ikke kommer til å komme høyt opp i finalen, da tror jeg faktisk Magnus gjør det bedre. Er redd europa ble joike forsynt i fjor, jeg. Anonymkode: fe6db...ad0 Jeg har sett på flere forum at Magnus ikke slår så godt an utenfor Norge. Mange sammenligner han med et dansk bidrag, uten at jeg vet hvilket, og sier at det blir bare feil 6 timer siden, Jobbermedbarn skrev: Joik? Ingen av de tre joiker! Jeg tror du tar veldig feil, Rein er en av de som får best omtale ute blant esc folket i Europa! Han kommer til å få masse stemmer! Jeg har ikke sett noe om at Rein får omtale i Europa? På alle forum jeg har lest er det Raylee og Ulrikke som blir hypet skikkelig opp der ute. Vi bør sende en av de tror jeg. Lurt å sende bidrag som Europa ser ut til å like, er tross alt de som skal stemme Anonymkode: 09aab...ab3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 5. februar 2020 #287 Del Skrevet 5. februar 2020 Er det bare meg som setter all min lit til Tone Damli sin sang? Syns ingen av de andre holder 100%. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #288 Del Skrevet 5. februar 2020 16 minutter siden, Jens skrev: Er det bare meg som setter all min lit til Tone Damli sin sang? Syns ingen av de andre holder 100%. Ut i fra hva Tone Damli har levert av musikk tidligere setter jeg ingen lit til hennes sang. Så får jeg heller bli positivt overrasket hvis den er bra😉 Jeg synes både Wild og Attention er veldig, veldig bra og de spinner jevnlig på spillelista mi. Ser også at de gjør det bra ute i Europa. Flere esc-fans har lagt ut lister over sine favoritter (my top 20, top 35 osv..) og Raylee og Ulrikke er i toppsjiktet på flere av disse 🤩 Anonymkode: af6b1...51f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #289 Del Skrevet 5. februar 2020 Hvor kan jeg høre Tone sitt bidrag? Anonymkode: b5da8...0dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #290 Del Skrevet 5. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ut i fra hva Tone Damli har levert av musikk tidligere setter jeg ingen lit til hennes sang. Så får jeg heller bli positivt overrasket hvis den er bra😉 Jeg synes både Wild og Attention er veldig, veldig bra og de spinner jevnlig på spillelista mi. Ser også at de gjør det bra ute i Europa. Flere esc-fans har lagt ut lister over sine favoritter (my top 20, top 35 osv..) og Raylee og Ulrikke er i toppsjiktet på flere av disse 🤩 Anonymkode: af6b1...51f Støtter denne 100%! Den under-middels-popen Tone har levert de siste årene gjør ikke akkurat forventningene skyhøye. Har sett en del på forum og youtube hvor disse hardbarka ESC-fansene i Europa herjer på, og av de norske bidragene er det vel ingen tvil om at Raylee er den store favoritten, med Ulrikke som er veldig sterk nummer 2 Uansett hvilken av de vi sender tror jeg vi vil gjøre det bra. 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor kan jeg høre Tone sitt bidrag? Anonymkode: b5da8...0dc Tror ikke den slippes før fredag. Anonymkode: 09aab...ab3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #291 Del Skrevet 5. februar 2020 22 timer siden, Jobbermedbarn skrev: Joik? Ingen av de tre joiker! Jeg tror du tar veldig feil, Rein er en av de som får best omtale ute blant esc folket i Europa! Han kommer til å få masse stemmer! Folket liker Ulrikke mer enn Rein. Bare sjekk kommentarene på wiwibloggs og YouTube. Rein sin sang minner meg litt om Islands bidrag ifjor, det er enten/eller. Juryen kommer til å klø seg i hodet, mens folket muligens kommer til å like den. For meg så det er viktig at låta som bli sendt ut treffer både folket og juryen Anonymkode: 99801...4be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #292 Del Skrevet 5. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folket liker Ulrikke mer enn Rein. Bare sjekk kommentarene på wiwibloggs og YouTube. Rein sin sang minner meg litt om Islands bidrag ifjor, det er enten/eller. Juryen kommer til å klø seg i hodet, mens folket muligens kommer til å like den. For meg så det er viktig at låta som bli sendt ut treffer både folket og juryen Anonymkode: 99801...4be Eing med deg. Anonymkode: 09aab...ab3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 5. februar 2020 #293 Del Skrevet 5. februar 2020 Hva med Kristin Husbys låt da..!?? Det må vel være den beste til nå..!?? Tror HELT klart den kan vinne hele ESC! 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #294 Del Skrevet 5. februar 2020 Krysser alt for at Ulrikke når helt til topps, men tror rekkefølgen (selv i den norske finalen) får alt å si. Har de unge engasjert seg såpass at de gidder å lage seg en profil på nrk, så tror jeg Ulrikke vil greie det. De godt etablerte som kjenner Rein fra det nostalgiske spekteret vil nok stemme på han. Så spørs det hvor mange av hans trofaste gjeng, som vier såpass innsats at de stemmer, all den tid det kreves en innsats 🙂 Ulrikke er den jeg umiddelbart har ønsket å høre flere ganger 😍 Anonymkode: 2ec02...e8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #295 Del Skrevet 6. februar 2020 I dag hørte jeg Kevin Boine sin. Ikke ofte jeg tenker at en ener på terningen er raust. Får antakelig en del sympatistemmer av de som fremdeles synes det er kult å tatovere terning på kroppen 🙈 Anonymkode: 2ec02...e8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #296 Del Skrevet 7. februar 2020 Hørte tone damli sin nå... så kjedelig. Tror hun at det er en vinnersang? Hadde håpet hun kom med noe litt mer livlig eller noe helt nytt Anonymkode: b5da8...0dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #297 Del Skrevet 7. februar 2020 Trodde faktisk Tone sin skulle være litt bedre, hadde litt forhåpninger. Den er jo hauset opp og hun skulle liksom vente til siste delfinale med å fremføre. Men den var jo ikke bra i det hele tatt. Faktisk ganske så dårlig. Så da er mine favoritter fortsatt Ulrikke og Rein. Anonymkode: 1f1f6...d74 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #298 Del Skrevet 7. februar 2020 Men igjen lurer jeg da på hvem er denne juryen som har forhåndskvalifisert blant annet Tone sin låt, og hvorfor mente de at denne sangen fortjente en plass i finalen? Jeg har jo skjønt at det er navnet det går på her. Men er det Tone som krevde det, eller noe NRK tilbød for å få henne med i MGP. Anonymkode: 1f1f6...d74 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #299 Del Skrevet 7. februar 2020 Det virker som alle reagerer veldig på disse forhåndskvalifiserte. Jeg har sett en del youtube-videoer hvor slike esc-entusiaster fra europa lytter til bidragene. De begriper heller ikke denne forhånskvalifiseringen, og de er helt klare på at de forhåndskvalifiserte i mange tilfeller er kjempedårlige (unntatt Ulrikke sin). De sier at omtrent alle som har gått videre fra semi er BEDRE enn de forhåndskvalifiserte. Siden det er så mye støy rundt det, så synes jeg NRK burde gått ut og vært åpne om hvilke kriterier som ligger til grunn for forhåndskvalifiseringen. Hvorfor er disse valgt?? Kanskje vi burde tatt kontakt med NRK direkte, og presset på litt. Anonymkode: 09aab...ab3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 7. februar 2020 #300 Del Skrevet 7. februar 2020 Personlig er ikke Ulrikkes låt i min sjanger i det hele tatt. Men, jeg synes faktisk sangen er veldig fin og hun oppleves som trygg og profesjonell på scenen. Det hele gir rett og slett et veldig elegant inntrykk, her er det fullt fokus på sangen og stemmen uten distraksjoner i form av et overdådig sceneshow. Det enkle er ofte det beste. Vi slipper absolutt å skjemmes dersom Ulrikke sendes til Rotterdam. Når det gjelder Raylee så synes jeg låta er veldig catchy, men showet er likt det vi har sett mange ganger før. Både kostymene og koreografien kunne vært fra 2010. Dette ødelegger nummeret for meg. Låta til Rein er heller ikke verst og det i hvert fall ikke noe galt med stemmen hans. Men, nok en gang gir antrekket et veldig amatørmessig inntrykk. Det ser nesten ut som Rein skal på karneval. Håper de forbedrer antrekket hans til finalen. Låta til Tone var veldig typisk Tone. Men, er ikke i tvil om at hun vil se veldig bra ut på scenen. Konklusjon: Ulrikke med «Attention» er helt klart den som bør representere Norge i år🥇 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå