Gå til innhold

Hva betalte du for automatlappen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor "på landet" så det er kanskje billigere her enn i de store byene? 

Anonymkode: 2e907...063

Spørs hva du betalte pr time?

Anonymkode: 02fb6...641

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke at dere kan ha brukt så "lite"? Bare grunnpakke med detobligatoriske og 5 timer koster jo 2000.

Også er det timer utenom, oppkjøring, teoriprøve osv. 

Jeg kjøpte ikke noen slags pakke, jeg tok kun de obligatoriske kjøretimene. Jeg var over 25 så jeg var fritatt mesteparten av trafikalt grunnkurs (måtte kun ha førstehjelp og mørkekjøring).

Anonymkode: 91b97...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte ikke noen slags pakke, jeg tok kun de obligatoriske kjøretimene. Jeg var over 25 så jeg var fritatt mesteparten av trafikalt grunnkurs (måtte kun ha førstehjelp og mørkekjøring).

Anonymkode: 91b97...bef

Ikke langkjøring og glattkjøring?

Anonymkode: 02fb6...641

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

 

Skjønner ikke at dere kan ha brukt så "lite"? Bare grunnpakke med detobligatoriske og 5 timer koster jo 2000.

Også er det timer utenom, oppkjøring, teoriprøve osv. 

Anonymkode: 02fb6...641

20.000*

Anonymkode: 02fb6...641

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke automatlappen, men jeg betalte 18900 kr for lappen (10år siden)

Anonymkode: 2ed34...474

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2020 den 19.45, AnonymBruker skrev:

Ønsker gjerne å høre fra dem som nylig (i løpet av siste 5 år+/-) har tatt førerkort på automatgir. Hva betalte du?

Jeg har nok av mengdetrening fra 3 år i studielandet, men ikke i norsk trafikkbilde. Førerkortet herfra kan ikke overføres. Har ingen i familie eller vennekrets til å øvekjøre manuell bil, derfor går jeg for automat. Er det i det hele tatt noe rimeligere? Regner vel med færre kjøretimer enn om jeg måtte lære klutsjen i tillegg. 

Anonymkode: 4abc6...466

Jeg kjørte opp i juni. 34 000 betalte jeg. Jeg hadde 13 dobbelttimer (26 timer) som er 16900, - der jeg tok timer. Det ville blitt ca 17 100 uten noen av de, men jeg hadde ingen å kjøre med hjemme. Blir sikkert under 20 000 for deg 🙈

Anonymkode: 76ebc...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke langkjøring og glattkjøring?

Joda, men det er jo en del av det praktiske, altså de obligatoriske kjøretimene som alle må ha. Trafikalt grunnkurs (som jeg var fritatt) er teoretisk.

Anonymkode: 91b97...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2020 den 5.46, AnonymBruker skrev:

Spørs hva du betalte pr time?

Anonymkode: 02fb6...641

Tror det kostet 650 for enkelttimer, men jeg hadde bare én dobbelttime utover det obligatoriske og alle de prisene husker jeg ikke. 

Anonymkode: 2e907...063

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.1.2020 den 18.48, AnonymBruker skrev:

 

 

 

Skjønner ikke at dere kan ha brukt så "lite"? Bare grunnpakke med detobligatoriske og 5 timer koster jo 2000.

Også er det timer utenom, oppkjøring, teoriprøve osv. 

Anonymkode: 02fb6...641

Kjøpte ikke noen pakke så betalte ikke for mere enn akkurat det jeg trengte. Er over 25 så trengte ikke trafikalt grunnkurs. Trengte ikke flere kjøretimer enn de obligatoriske man må ha for å passere hvert nivå. Sto på teoriprøven og oppkjøringen på første forsøk. 

Anonymkode: 1ca51...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tihiii. Driver og tar lappen nå, automat. Trinn 2-vurdering neste uke, og har allerede betalt over 20k i kjøretimer. Sånn går det når man stoler på at den største kjøreskolen i området er til å stole på, og innser at man aldri skulle begynt opplæringa der noen (6 - SEKS) måneder for sent. 🤪

Anonymkode: dd215...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 30 000,- i 2013. Brukte ca fem måneder og hadde ingen privat øvelseskjøring

Anonymkode: 41cad...753

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 30k for 1 år siden. Hadde 3 dobbelttimer (  1 før hver trinnvurdering ) + 1t ekstra på oppkjøringsdagen, før selve oppkjøringen, i tillegg til det obligatoriske.

Anonymkode: aa8f0...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...