Gå til innhold

Førstegangsprøvere

Noldi

Anbefalte innlegg

Dette var veldig kjedelig å høre og jeg kan forstå at du er frustrert! Håper du får noen svar snart og at du forhåpentligvis får EL snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjedelig! Jeg forstår deg så godt 💕 Håper mensen kommer snart så du kan starte med Letrozol! Er det første gang du prøver dobbel dose? Jeg har akkurat tatt dobbel dose selv nå, er veldig spent på utfallet 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig. Ikke de nyhetene vi hadde håpet på. Skjønner at du sitter igjen som et spørsmålstegn nå altså! Hadde vært veldig interessant å få svar på alt det. 

Da krysser jeg fingrene for at du snart får mensen og at dobbel dose letrozol gjør susen! 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.11.2020 den 10.56, Amatariel skrev:

Åååå - jeg hadde sånn håpet!  comfort.gif.4ef21cb680a2d9b6203cf51520d94dac.gif Så utrolig kjedelig. Sa gynekologen om hva som er lurt å gjøre nå?

Nei egentlig ikke😶 Sa kun at det ikke var tegn til at eggløsning hadde vært, så da venter jeg bare på mensen og til å begynne neste runde med letrozol🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2020 den 16.55, Sovia skrev:

Så kjedelig! Jeg forstår deg så godt 💕 Håper mensen kommer snart så du kan starte med Letrozol! Er det første gang du prøver dobbel dose? Jeg har akkurat tatt dobbel dose selv nå, er veldig spent på utfallet 🤞🏻

Dette var enkel dose, neste runde prøver jeg dobbel dose😁🤞🏼

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, babycodex skrev:

Hvordan går det med deg? ❤️

Det går bra med meg❤️ For å unngå å gå rett i kjelleren igjen etter negativt resultat bestemte vi oss for å ta «prøvefri» resten av uken. Jeg har koset meg med hvitvin, brie, biff og alt livet som ikke-gravid har å by på😁 Det har vært og er fortsatt utrolig deilig for både kropp og sinn! Merker at det nok har vært en god del mer stress i kroppen enn jeg har vært klar over, så nå skal jeg nyte resten av helgen❤️

Fra og med mandag skal jeg, i likhet med deg, fokusere mer på kosthold og livsstil. Det er jo mange som mener pcos og livsstil henger nært sammen, og jeg tenker det er verdt å prøve alt akkurat nå. Ellers går dagene med til å vente på ny mensen så jeg kan starte på nytt med dobbel dose letrozol, satser på at ny syklus dukker opp snart😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Godis skrev:

Så godt med ei skikkelig fri-uke fra prøvinga, det er nok lurt både for trivsel og psyke 🥰

Uten tvil! Kjenner meg veldig klar for ny start med ny energi når mensen kommer igjen😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så klar for mandag og ny start!😍 Startet dagen med å få varsel om at to pakker kommer til å bli levert i dag og det kunne ikke passet bedre. Jeg har jo som sagt tenkt til å prøve å legge om kostholdet til noe sunnere enn hva det er nå, så nå er det en smoothiemaskin på vei til meg😃 Den andre pakken er kjøpt fra urtesenteret og er et «tilskudd» som heter myo-inositol, dette har jeg brukt lang tid på å lese om og forstå, og jeg har nå kommet frem til at dette absolutt er noe jeg ønsker å prøve. Det skal hjelpe til med å stabilisere blodsukkeret og insulinfølsomheten i kroppen, og er spesielt rettet mot kvinner med pcos. Ser flere har fått anbefalt dette av gyn sammen med både letrozol og metformin så da føler jeg det er trygt å prøve. Veldig spent! Det er ikke det billigste tilskuddet jeg har vært borti, og koster 300 for en boks som varer i 30 dager, men dersom det fungerer er det jo veldig verdt det😃 Siste uke fikk jeg også grapefruktjerneekstrakt i posten og jeg tenkte å prøve det fra første mensdag i ny syklus. Så nå er det mye endringer her, men jeg håper det fungerer❤️ 

Mensen har enn så lenge ikke dukket opp enda. På en måte er det «bare» 14 dager siden første blødningsdag i denne syklusen, men det er jo da kroppen min pleier å begynne å blø igjen så jeg håper mensen kommer snart🙈

Kjenner meg veldig positiv i dag! Dette ble en lang oppdatering men jeg har hatt så mye på hjertet etter kun et par dager borte fra dere❤️ Håper dette er starten på en positiv og innholdsrik uke og periode for oss alle❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir spennende! 👏  Smoothie er så godt og så enkelt! 
Veldig godt å se at du er ved så godt mot! Jeg krysser alt jeg kan for deg og heier på deg! 🤞🏻💕

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig å lese! Jeg har gått på myo-inosotol i noen måneder, men merker ikke så stor forskjell selv for å være ærlig. Men, tenker det er bedre å prøve og se 😄 Håper du får en strålende mandag 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, vegasus skrev:

Dette blir spennende! 👏  Smoothie er så godt og så enkelt! 
Veldig godt å se at du er ved så godt mot! Jeg krysser alt jeg kan for deg og heier på deg! 🤞🏻💕

Smoothie er egentlig noe av det beste jeg vet om, men min forrige blender knuste plutselig en dag så jeg har vært leeeenge uten og da har det endt med at jeg har spist og drukket alt mulig annet rart som fristet😅 Blir godt å komme tilbake til smoothie som er mye sunnere og har mye mer god næring for kroppen😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sovia skrev:

Så herlig å lese! Jeg har gått på myo-inosotol i noen måneder, men merker ikke så stor forskjell selv for å være ærlig. Men, tenker det er bedre å prøve og se 😄 Håper du får en strålende mandag 🤩

Så spennende! Jeg håper jeg ikke opplever noen bivirkninger av det iallfall, leser om flere som får symptomer på lavt blodsukker så det håper jeg at jeg slipper🤞🏼 Men jeg håper det fungerer og stabiliserer insulinhormonet og at det gir utslag på resten av syklusen😃 Har du målt blodsukkeret ditt mens du har prøvd myo-inositol? Jeg husker jeg målte blodsukkeret på jobben lenge før jeg begynte prøvingen, og stusset da over at det var relativt høyt (ikke diabetes høyt, men i det øverste skiktet av hva som er vanlig), så jeg vurderer å måle det et par ganger på jobben etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Noldi skrev:

Så spennende! Jeg håper jeg ikke opplever noen bivirkninger av det iallfall, leser om flere som får symptomer på lavt blodsukker så det håper jeg at jeg slipper🤞🏼 Men jeg håper det fungerer og stabiliserer insulinhormonet og at det gir utslag på resten av syklusen😃 Har du målt blodsukkeret ditt mens du har prøvd myo-inositol? Jeg husker jeg målte blodsukkeret på jobben lenge før jeg begynte prøvingen, og stusset da over at det var relativt høyt (ikke diabetes høyt, men i det øverste skiktet av hva som er vanlig), så jeg vurderer å måle det et par ganger på jobben etterhvert.

Jeg har ikke målt blodsukkeret mitt nei, men jeg har tenkt mange ganger at det hadde vært gøy, bare for å se. Jeg går dog på en annen medisin mot PCOS og overvekt som spiller inn på blodsukkeret, så det ville ikke vært mulig å skille hva som var hva. Hadde jeg hatt mulighet hadde jeg helt sikkert målt på gøy, så det synes jeg du skal gjøre nå før du starter hvis du kan 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fine kostholdstiltak! Kudos til deg. Blir spennende å høre om hvordan det går. Jeg må lese meg litt opp på den urteblandingen. 🙏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hva skal man tro nå da? Jeg beklager for at dere må følge meg på denne karusellen av symptomer😂 Jeg klarer ikke henge med i svingene selv engang. Uansett; andre toalettbesøket mitt i dag og jeg oppdaget haugevis av slim!😱 er det eggløsning nå da? Har ikke opplevd eggløsningssmerter, men har hatt vonde pupper. Hvis det var mensen jeg hadde sist så passer det jo godt med eggløsning nå, på CD 16. Jeg aner ikke hva som skjer jeg nå, men hvis det er eggløsning er det hjertelig velkommen!❤️ Kjenner meg uansett rolig til det hele, det som skjer- det skjer. 

Må le litt av meg selv da! Jeg blir jo så stolt av dette slimet at jeg har såååå lyst til å legge ut bilde av det for å skryte, men jeg aner ikke hvordan man får til sånn spoiler-tag. Så sånn har det altså blitt😂 Jeg er stolt av utfloden min😂 God tirsdag da dere!😁❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...