Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Just for fun så laget jeg en gutteprofil. Og søkte etter damer på min egen alder i min lille by. Fikk opp masse ukjente damer!! Med få km avstand.Jeg kjenner eller har nogenlunde oversikt over de fleste på min alder ... og mange av de var Vakre nordiske ,  en del thai damer....  er det mye falske profiler?? Eller kan en sette sin lokasjon til en annen enn der de befinner seg nå?

Anonymkode: 5efec...574

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mange som er på tinder er jo allerede i et forhold. 

Anonymkode: 4bfad...1dc

Mener du at det er derfor man ikke får svar ved henvendelse etter match?

Skrevet
På 4.1.2020 den 10.06, AnonymBruker skrev:

Og slik tjener Tinder penger! Dersom folk faktisk finner en kjæreste, sletter de jo appen! 

Problemet med denne appen er jo at den skaper en slags avhengighet! Man sveiper og sveiper hele tiden. Om man treffer noen så er det raskt å sveipe videre for det kan jo være noe enda mer interessant bak neste bilde! På andre "datingsider" får man opp alle aktuelle mulige treff der og da, man må ta kontakt og så snakke sammen over litt tid på meldinger. Altså det ligger en mer bevist forutsetning til stede en at man bare "matcher" utifra gitte kriterier. Om man matcher på andre datingsider finner man bare ut ved å snakke sammen en tid, så treffes for å finne det ut skikkelig. Krever en helt annen form for aktiv jobbing og lage en skikkelig gjennomtenkt profil med bilder og tekst. Men dette er heller ikke noen garanti, når man treffer noen man er interessert i må man jobbe enda hardere for å få en "date", og da er det akkurat det samme som gjelder som om man treffer noen IRL. Jeg drev litt med dette tidligere, men opplevde at noen traff meg utenfor dette systemet, og siden har jeg aldri vært inne på slike sider. Men de fungerer om man gir det tid og innsats. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...