Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har møtt to menn fra Tinder, de vill ha sex med en gang. og trodde at det var en selvfølge at kvinner også vil ha det på den appen. Hadde jeg vært deg så hadde jeg slettet den. Med mindre du leter etter en sexpartner som allerede har pult seg vei gjennom Tinder-damer :P

Anonymkode: 741e4...8a0

De jeg har møtt har vært ordentlige menn... Men har også skrevet at jeg ikke gidder noe tull. Og alle bilder er bilder er uten utringning osv. Så er vel litt avhengig av hvem man sveiper på, og hvilken profil man selv har...? Skal på to nye dates denne uken. På dagtid. 

Anonymkode: cd7f8...cf3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Katten.2.0 said:

Virker som om overraskende mange sveiper til høyre på alt. 

Jeg sveiper kanskje på 30%, ved matcher studerer jeg profilen enda mer nøye og sender melding til rundt 10% av dem igjen. 

Det er ganske deprimerende egentlig. Snakket med en jente som hadde lagt ut et bilde av en lampe. Alder og bosted da, men ingen tekst, og bare bilde av den lampa. 848 likes så langt.

Anonymkode: 73f3a...5f4

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ganske deprimerende egentlig. Snakket med en jente som hadde lagt ut et bilde av en lampe. Alder og bosted da, men ingen tekst, og bare bilde av den lampa. 848 likes så langt.

Må være en fin lampe! 😂 men dette er hvorfor jeg mener mannfolka bør skrive først. En like fra en mann betyr jo absolutt ingenting. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Må være en fin lampe! 😂 men dette er hvorfor jeg mener mannfolka bør skrive først. En like fra en mann betyr jo absolutt ingenting. 

On du selv gidder ikke å skrive da betyr en «like» fra deg også absolutt ingenting...

Anonymkode: 91fa0...004

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

On du selv gidder ikke å skrive da betyr en «like» fra deg også absolutt ingenting...

Det gjør det vel. Det betyr at jeg svarer dersom du gidder å skrive noe mer enn hei (og ikke klokka 0300 natt til søndag).

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De jeg har møtt har vært ordentlige menn... Men har også skrevet at jeg ikke gidder noe tull. Og alle bilder er bilder er uten utringning osv. Så er vel litt avhengig av hvem man sveiper på, og hvilken profil man selv har...? Skal på to nye dates denne uken. På dagtid. 

De to var også ordentlige menn trodde jeg, iallefall sånn som de skrev. var menn i 40-årene, gode jobber og barn hadde dem begge to. var ikke noe dirty talk på forhånd. Jeg hadde ikke noen kroppsbilder, kun av ansikt, og ingen utrigning. Møtte dem og drakk kaffe.. Ene fyren sendte meld en time etterpå og lurte på om vi skulle treffes hjemme hos en av oss og dele en flakse vin og se om vi passet sammen fysisk :P Andre fyren sendte et dickpic på snap og sa at sånn hadde han hatt det under hele møtet :P da slettet jeg tinder 

Om de du har møtt har vært så ordentlige, hvorfor skal du da på to nye dater?

Anonymkode: 741e4...8a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når menn sier at vi ikke er seriøse der inne så betyr det at de er bitre for at vi ikke ligger med dem etter første melding 🙄

Anonymkode: 14a6c...372

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om de du har møtt har vært så ordentlige, hvorfor skal du da på to nye dater?

Mange ordentlige menn, må jo finne noen som er morsomme også? 🤔

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Det gjør det vel. Det betyr at jeg svarer dersom du gidder å skrive noe mer enn hei (og ikke klokka 0300 natt til søndag).

Det betyr at du klikker på like uten at du gidder å skrive. Du til og med ikke engang gidder å skrive etter noen har skrevet til deg

Da er du ikke bedre om "menn" som du snakker ned til. Egentlig verre...

• Liker 1
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Tinder er et sted du må ha en vilje av stål og is i magen. Det er brutalt og som pulver(narko). Kan ta selvtilliten til selv den sterkeste psyke. 

Og hva skriver du? Oppriktighet kommer man langt med. Tinder er ganske håpløst da det ofte ender med at samtalene dør ut da det er mer en app folk bruker for å booste egoet sitt på.

Merker du at det går helsa løs. Så slett appen og finn på noe mer vettug. 

Anonymkode: a457f...ed1

Hva er alternativet, egentlig? Trenger man mindre selvtillit, stål og is på Sukker, på byen, i marka eller på matbutikken? 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får gjøre som en jeg kjenner: kjøp tinder gull. Få opp damene som liker deg, så slipper du å sveipe. Skriv så noe interessant til disse. 

Mann 29 år her. Installerte Tinder for 3 dager siden. Sveiper alltid venstre på første fordi det uansett ikke er en match. Profil nr. 2 er alltid en match foreløpig, så da velger jeg noen få ganger å svipe til høyre. Stort sett blir det derimot til venstre. Det er jo slik algoritmen fungerer. Dersom jeg sviper høyre på alt, så vises jeg ikke i kortstokken til de peneste damene.

På 3 dager har jeg matchet med 26 kvinner og tatt initiativ én gang. Hun har dessverre ikke svart, slik jeg ikke har svart to kvinner som skrev til meg. Om jeg svipet til høyre på alle, så hadde det nok blitt mindre matcher. Begynner å bli klar for ny kvinne, men kan da ikke bare hoppe på hvem som helst heller. 

Anonymkode: f0e46...479

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tinder har feila. 99% av menna sveiper på alle damene, damene tør ikke si hei fordi menna uansett har sveipet på 99% av dem, menn som kun sveiper på damer de liker gidder ikke si hei først fordi damer tydeligvis bader i matcher, men siden damer ikke tør å si hei først fordi den mannen de sier hei til mest sannsynlig bare har sveipet for moro skyld og ikke kommer til å svare kommer man jo rett og slett ingen vei.

Anonymkode: 323f8...c48

Tinder funka fjell for meg de to gangene jeg var der inne. Var der i kun noen få timer begge gangene. Jeg kjøpte tinder gull for å se hvem som likte meg. Så sveipa jeg på de mest attraktive av mennene av de som hadde likt meg (fikk forøvrig 800 likes på kun noen få timer, så ja, det er kvinnenes marked). Begge gangene begynte menn å snakke til meg. Og begge gangene fant jeg en bra match. Lettvint og greit for å få en flørt ++ 

Anonymkode: bc315...8aa

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye daukjøtt av menn på tinder. Så å si ingen som klarer å kommunisere. Så skjønner ikke hvorfor de er på tinder å søker seg kjæreste og er seriøs... opn kjeften deres å si mer enn «hei»

Anonymkode: 86c7c...169

Vi menn mener det samme om dere. Dama kommuniserer dårlig, vips så blir hun slettet. Og jeg vet at dette har vært damer som har vært interessert i meg. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tinder funka fjell for meg de to gangene jeg var der inne. Var der i kun noen få timer begge gangene. Jeg kjøpte tinder gull for å se hvem som likte meg. Så sveipa jeg på de mest attraktive av mennene av de som hadde likt meg (fikk forøvrig 800 likes på kun noen få timer, så ja, det er kvinnenes marked). Begge gangene begynte menn å snakke til meg. Og begge gangene fant jeg en bra match. Lettvint og greit for å få en flørt ++ 

800 virker kanskje som mange, men du aner ikke hvor stor andel av dem som har interesse av å skrive med deg, treffe deg osv, mtp hvor mange som sveiper de aller fleste til høyre og så tar en ordentlig vurdering når man matcher.

Skrevet
På 4.1.2020 den 8.03, AnonymBruker skrev:

Trykker menn JA på alle damer der inne?

Anonymkode: 3ec42...37b

Nei gjør ikke det. Trykker liker på de jeg synes ser bra ut og med et bilde der du ser hvem det er og har en litt utfyllende profil. Ellers er det masse venstresveip faktisk. Av 100 så går vel 99 til venstre ja.

AnonymBruker
Skrevet
På 5.1.2020 den 4.38, OnFire skrev:

800 virker kanskje som mange, men du aner ikke hvor stor andel av dem som har interesse av å skrive med deg, treffe deg osv, mtp hvor mange som sveiper de aller fleste til høyre og så tar en ordentlig vurdering når man matcher.

Jeg er jo heller ikke interessert i minst 90% av de som har likt meg. Jeg sveiper kun på de jeg finner mest attraktive, og det er veldig få. På de 4-5 timene, var det 3 stk. Og alle begynte å skrive til meg. Og en av de var det full match med. Men nå er ikke jeg interessert i noe annet enn en flørt da. 

AnonymBruker
Skrevet
På 4.1.2020 den 18.52, AnonymBruker skrev:

😂😂

Anonymkode: 05709...cb1

Gjest bloody
Skrevet

Jeg er selv møkkalei hele tinderdritten men det er der det finns største brukerbasen så man er totalt tvunget å bruke dritten. Men jeg betaler faen ikke igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...