AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #1 Skrevet 4. januar 2020 Trykker menn JA på alle damer der inne? Anonymkode: 3ec42...37b
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #2 Skrevet 4. januar 2020 Nei. noen gjør det. Du merker ofte de som er på med engang... jeg sviper 20-30% til høyere og starter aldri en samtale siden kvinner blir nedrent i matcher så hun får ta kontakt om hun finner meg interessant. noe av grunnen er at jeg lagde en kvinnelig profil med kun avstand, navn og uten bilde og ble nedrent av meldinger fra gutter jeg til og led vet hvem er. Anonymkode: a457f...ed1 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #3 Skrevet 4. januar 2020 Ubrukelig app uansett, men jeg sveipa kanskje 5% til høyre da jeg var der. Anonymkode: bd648...079 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #4 Skrevet 4. januar 2020 Ja nesten. 997 av 1000 Anonymkode: 657a3...f4d
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #5 Skrevet 4. januar 2020 Tinder har feila. 99% av menna sveiper på alle damene, damene tør ikke si hei fordi menna uansett har sveipet på 99% av dem, menn som kun sveiper på damer de liker gidder ikke si hei først fordi damer tydeligvis bader i matcher, men siden damer ikke tør å si hei først fordi den mannen de sier hei til mest sannsynlig bare har sveipet for moro skyld og ikke kommer til å svare kommer man jo rett og slett ingen vei. Anonymkode: 323f8...c48 9
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #6 Skrevet 4. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tinder har feila Og slik tjener Tinder penger! Dersom folk faktisk finner en kjæreste, sletter de jo appen! Anonymkode: cd7f8...cf3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #7 Skrevet 4. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei. noen gjør det. Du merker ofte de som er på med engang... jeg sviper 20-30% til høyere og starter aldri en samtale siden kvinner blir nedrent i matcher så hun får ta kontakt om hun finner meg interessant. noe av grunnen er at jeg lagde en kvinnelig profil med kun avstand, navn og uten bilde og ble nedrent av meldinger fra gutter jeg til og led vet hvem er. Anonymkode: a457f...ed1 Selv om man får mange matcher så betyr ikke det at meldingene man får er så utrolig spennende. Skader jo ikke sende melding. Om du ikke gjør det kommer du hvertfall ingen vei! 😄 Anonymkode: 14a6c...372 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #8 Skrevet 4. januar 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv om man får mange matcher så betyr ikke det at meldingene man får er så utrolig spennende. Skader jo ikke sende melding. Om du ikke gjør det kommer du hvertfall ingen vei! 😄 Anonymkode: 14a6c...372 Joda. Bli kjent med de som tar kontakt. Jeg har svipet de til høyere fordi jeg vil bli kjent med de. Anonymkode: a457f...ed1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #9 Skrevet 4. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Joda. Bli kjent med de som tar kontakt. Jeg har svipet de til høyere fordi jeg vil bli kjent med de. Anonymkode: a457f...ed1 wow, snakk om å være tiltaksløs mann Anonymkode: 14a6c...372 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #10 Skrevet 4. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: wow, snakk om å være tiltaksløs mann Anonymkode: 14a6c...372 ? like tiltaksløs som de jentene som venter på at gutten skal skrive? Vedder for at du ikke liker de gutta fordi det betyr at du må gjøre noe? Har ikke problemer med å chatte med de som tar kontakt og viser at av alle mennene på tinder så vil hun chatte med meg. Anonymkode: a457f...ed1 5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #11 Skrevet 4. januar 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: ? like tiltaksløs som de jentene som venter på at gutten skal skrive? Vedder for at du ikke liker de gutta fordi det betyr at du må gjøre noe? Har ikke problemer med å chatte med de som tar kontakt og viser at av alle mennene på tinder så vil hun chatte med meg. Anonymkode: a457f...ed1 Du sier at du er REDD for å skrive med jenter som ikke skriver til deg først. Hadde jeg visst dette hadde du vert helt uinteressant for meg. Det er ikke en konkurranse, det handler om hva slags type mann jeg kunne ha data. Anonymkode: 14a6c...372
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #12 Skrevet 4. januar 2020 Snittet for menn ligger et sted mellom 60 og 70% høyresveip! Kvinner derimot sveiper veldig få til høyre i snitt. Både kvinner og menn må ta kontakt, man kan ikke forvente at det ikke skal være en gjensidig byrde. Menn sender langt flere meldinger enn kvinner, både på tinder og andre datingsider. Tinder er kanskje en bedre business enn matchmaker. Det legges opp til at kvinner blir alt for kresne, og at menn blir alt for lite kresne. Anonymkode: 5326d...4c4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #13 Skrevet 4. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du sier at du er REDD for å skrive med jenter som ikke skriver til deg først. Hadde jeg visst dette hadde du vert helt uinteressant for meg. Det er ikke en konkurranse, det handler om hva slags type mann jeg kunne ha data. Anonymkode: 14a6c...372 Hvor skriver jeg redd hen?!? setter pris på om du forholder deg til hva jeg sier og ikke hva du tror. ser ut som det traff en nerve eller noe bare.... jeg setter pris på å være spesiell og det er man ikke om man er en av mange. Og det handler kun om at jenta ikke må være redd og tørre å ta det første skrittet å vise at hun vil bli bedre kjent. Anonymkode: a457f...ed1 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #14 Skrevet 4. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor skriver jeg redd hen?!? setter pris på om du forholder deg til hva jeg sier og ikke hva du tror. ser ut som det traff en nerve eller noe bare.... jeg setter pris på å være spesiell og det er man ikke om man er en av mange. Og det handler kun om at jenta ikke må være redd og tørre å ta det første skrittet å vise at hun vil bli bedre kjent. Anonymkode: a457f...ed1 Det var sånn jeg tolka det, og en annen fyr skreiv under at det er derfor ikke tinder funker, for at menn ikke tørr ta kontakt. 😂noe som forsåvidt ikke er sant uansett, men for all del. Anonymkode: 14a6c...372
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #15 Skrevet 4. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Det var sånn jeg tolka det, og en annen fyr skreiv under at det er derfor ikke tinder funker, for at menn ikke tørr ta kontakt. 😂noe som forsåvidt ikke er sant uansett, men for all del. Anonymkode: 14a6c...372 Jeg har blitt redd for å ta kontakt med kvinner på Tinder, og det er jo fordi at ingen kvinner noen gang gidder å ta seg bryet å svare meg når vi har matchet. 1 match har svart meg på Tinder i 2019, og hun bor 5 land unna meg. Yay! Anonymkode: 6abd0...35e
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #16 Skrevet 4. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var sånn jeg tolka det, og en annen fyr skreiv under at det er derfor ikke tinder funker, for at menn ikke tørr ta kontakt. 😂noe som forsåvidt ikke er sant uansett, men for all del. Anonymkode: 14a6c...372 Man ser fort om seriøsiteten til personen bak profilen. jeg får ofte kommentarer for at jeg har en veldig bra profil. dvs jentene har noe å starte en samtale med. mange jenter har så ræva profiler at hvordan skal man starte en samtale? Jeg sveiper sjelden til høyere på de uten tekst da de slår meg som useriøse eller kjedelige. og mange tenker nok at jeg er dønn seriøs da det reflekteres litt i matchene jeg får, ja jeg er seriøs men også åpen for det meste. Pleier å spille med åpne kort og det fungerer. Hvorfor skal jeg kontakte en jente når hennes medsøstre kontakter meg? dette har jeg lært av player bekjente jeg kjente engang i tiden, jentene tok kontakt med de de ville. Hvorfor skal da en gutt prøve å vinne hennes gunst når hun fint kan ta kontakt med en hun vil mer med? Anonymkode: a457f...ed1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #17 Skrevet 4. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har blitt redd for å ta kontakt med kvinner på Tinder, og det er jo fordi at ingen kvinner noen gang gidder å ta seg bryet å svare meg når vi har matchet. 1 match har svart meg på Tinder i 2019, og hun bor 5 land unna meg. Yay! Anonymkode: 6abd0...35e 🙈Hva skriver du for noe? Anonymkode: 14a6c...372
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #18 Skrevet 4. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal da en gutt prøve å vinne hennes gunst når hun fint kan ta kontakt med en hun vil mer med? Anonymkode: a457f...ed1 Sant nok, men noen menn liker å være jegere og jenter liker faktisk den egenskapen også. Anonymkode: 14a6c...372
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #19 Skrevet 4. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har blitt redd for å ta kontakt med kvinner på Tinder, og det er jo fordi at ingen kvinner noen gang gidder å ta seg bryet å svare meg når vi har matchet. 1 match har svart meg på Tinder i 2019, og hun bor 5 land unna meg. Yay! Anonymkode: 6abd0...35e Tinder er et sted du må ha en vilje av stål og is i magen. Det er brutalt og som pulver(narko). Kan ta selvtilliten til selv den sterkeste psyke. Og hva skriver du? Oppriktighet kommer man langt med. Tinder er ganske håpløst da det ofte ender med at samtalene dør ut da det er mer en app folk bruker for å booste egoet sitt på. Merker du at det går helsa løs. Så slett appen og finn på noe mer vettug. Anonymkode: a457f...ed1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #20 Skrevet 4. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: og mange tenker nok at jeg er dønn seriøs da det reflekteres litt i matchene jeg får, ja jeg er seriøs men også åpen for det meste. Pleier å spille med åpne kort og det fungerer. Hvorfor skal jeg kontakte en jente når hennes medsøstre kontakter meg? dette har jeg lært av player bekjente jeg kjente engang i tiden, jentene tok kontakt med de de ville. Hvorfor skal da en gutt prøve å vinne hennes gunst når hun fint kan ta kontakt med en hun vil mer med? Anonymkode: a457f...ed1 Tror ikke jeg helt skjønte dette. Anonymkode: 6a08e...d43
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå