Gå til innhold

Masterchef Australia TLC


MarianneE

Anbefalte innlegg

Absolutt verdig vinner. Jeg har heldigvis opptak av noen episoder som jeg ikke rakk å se da de ble sendt, så jeg skal spare dem til jeg trenger litt "feelgood". Tomhetsfølelsen er litt forsterket av vissheten om nye dommere i neste sesong. Får nok gå på jakt etter gamle sesonger på youtube og ellers krysse fingrene for at Matt, Gary og George kommer tilbake om en sesong eller to når seertallene faller. Det er lov å håpe, ikke sant? :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Cata skrev:

Absolutt verdig vinner. Jeg har heldigvis opptak av noen episoder som jeg ikke rakk å se da de ble sendt, så jeg skal spare dem til jeg trenger litt "feelgood". Tomhetsfølelsen er litt forsterket av vissheten om nye dommere i neste sesong. Får nok gå på jakt etter gamle sesonger på youtube og ellers krysse fingrene for at Matt, Gary og George kommer tilbake om en sesong eller to når seertallene faller. Det er lov å håpe, ikke sant? :lur:

🤞🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Roadrunner skrev:

Men, altså... SISTE programmet med Gary, George og Matt? :trist:

I know 😭 Jeg savnet litt fokus på det, men det var kanskje ikke kjent da dette ble spilt inn?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cata skrev:

Absolutt verdig vinner. Jeg har heldigvis opptak av noen episoder som jeg ikke rakk å se da de ble sendt, så jeg skal spare dem til jeg trenger litt "feelgood". Tomhetsfølelsen er litt forsterket av vissheten om nye dommere i neste sesong. Får nok gå på jakt etter gamle sesonger på youtube og ellers krysse fingrene for at Matt, Gary og George kommer tilbake om en sesong eller to når seertallene faller. Det er lov å håpe, ikke sant? :lur:

Haha, jeg satser på det samme! At seertallene faller og at dommerne er tilbake om en sesong eller to 😂 

Men åh. MasterChef er ferdig.. ☹️
At Larissa vant var fortjent! Selv om jeg hadde en knapp på Tessa. Da jeg forsto at det sto og falt på desserten så var det ganske åpenbart at Larissa kom til å vinne. Hun er jo rå på desserter. 
 

And now, to Google! Nå skal jeg Google alt jeg har lurt på siden januar 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekket ut Tessa på Insta nå. Sjekk det som står i bio’en hennes: «back to win 2020».

what?! 🥳

0424415F-E876-47A9-B97E-73448C489064.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er maaange kjente fjes i "Back to win" - Simon og Poh bl.a. :)

Endret av Anki-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Back to Win» blir bra! Det var en fin trøst nå som denne sesongen dessverre er over 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Roadrunner skrev:

Men, altså... SISTE programmet med Gary, George og Matt? :trist:

Ja. De ble visst ikke enig med TV selskapet om betaling eller noe slikt (har ikke våget å "fingoogle" pga. jeg ikke ville lese for mye om årets sesong). Dermed er det nytt dommerpanel i 2020 og jeg nekter å tro de er i nærheten av å være like bra. *fordomsfull så det holder *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiet mest på Simon, men sånn sett sesongen under ett var det greit med 3.plass. Tessa er vel den som har vært best gjennom hele sesongen, men Laurissa har jo hatt en formidabel avslutning og det var helt fortjent. Tessa var safet nok litt for mye.

Minn favoritt Reynold kommer også tilbake neste sesong (som forøvrig begynner rett etter påsken i Australia). Gordon Ramsey som gjestedommer den første uken.

Å ta tilbake gamle deltagere er vel kanskje en måte for å få folk til å se den første sesongen med nye dommere. Får se om det funker for meg.

Litt teit å sitte her og tenke at tre dommere i et australsk matlagingsprogram vil bli meget savnet.

Anonymkode: ec08d...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt teit å sitte her og tenke at tre dommere i et australsk matlagingsprogram vil bli meget savnet.

Tanken har slått meg også, men på den annen side er det nok av programmer der folk er...ikke så hyggelige mot hverandre, så et program med dommere/programledere som både er saklige, hyggelige og til tider svært morsomme er mangelvare. Googlet forresten litt til og ser at det er flere oppfatninger av hvorfor de ikke ble hyret til 2020 sesongen så kanskje er ikke alt håp ute for senere år. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Cata skrev:

Ja. De ble visst ikke enig med TV selskapet om betaling eller noe slikt (har ikke våget å "fingoogle" pga. jeg ikke ville lese for mye om årets sesong). Dermed er det nytt dommerpanel i 2020 og jeg nekter å tro de er i nærheten av å være like bra. *fordomsfull så det holder *

Dette har gått meg fullstendig hus forbi. Blir ikke det samme uten de tre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet om det er mulighet for å se Masterchef Australia når det faktisk går? Streaming eller noe?

Anonymkode: b22ec...efd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...