Gå til innhold

Masterchef Australia TLC


MarianneE

Anbefalte innlegg

3 timer siden, FrankDrebin skrev:

Jeg nekter å bøye meg for Dplay tyranniet! :fy_fy: :fnise: 

Strim har TLC!

Anonymkode: 2e0d9...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trøbbel for Derek i dag så fortjent hjemreise. Selv om Tim totalt sett har vært noe svakere. Glad Simon og Tessa gjorde det bra! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Roadrunner skrev:

Trøbbel for Derek i dag så fortjent hjemreise. Selv om Tim totalt sett har vært noe svakere. Glad Simon og Tessa gjorde det bra! 

Enig, glad for at Simon og Tessa klarte seg! 😌 

La merke til at Tessa lager mat med masse ringer på. Det må da være uhygienisk? 🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også glad  for at Tessa og Simon berget, litt ambivalent over å si farvel til Derek, men ut fra dagens konkurranse (og det er jo den som teller i elimineringene) så var det fortjent at han røk ut. Den retten han serverte hørtes rett og slett ikke veldig god ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett Masterchef Australia før nå, men hjelpe meg for et fantastisk og herlig feelgood-program!

Det lille jeg har sett av Masterchef-programmer til nå, har vært Masterchef Norge (amatører, og ikke kjendis, som kom senere) som gikk for veldig mange år siden, og Masterchef USA, som jeg uheldigvis har zappet innom nå og da. MC Norge hadde et forferdelig lavt nivå, så lavt at jeg, som i all beskjedenhet er god til å lage mat, gremtes hele tiden. Ingen av deltagerne imponerte overhodet. Jeg var flinkere enn alle. Masterchef USA er bare fryktelig masete, og deltagerne der er heller ikke all verden.

Masterchef Australia er virkelig en helt annen verden. For noen deltagere!!! Og dommerne! Og hele produksjonen! Helt ærlig skjønner jeg ikke hvordan det er mulig for amatørkokker å være så dyktige, spesielt i og med at de stort sett er i 20-årene. Hatten av! Dødsimponert.

Anonymkode: 5387a...a48

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før elimineringskonkurransen i kveld håpet jeg på at Tim skulle ryke, ettersom jeg syntes at han var den svakeste deltageren. Og Derek har hele veien vært en av mine favoritter. Allikevel, måten Derek røk på, viste at det faktisk var riktig. Dessverre.

Uansett, for en fantastisk fyr! Og jeg vil mer enn gjerne spise omtrent alt han lager.

Jeg er så spent på hvem som vinner! Simon er en av mine favoritter. Og Larissa også.

Anonymkode: 5387a...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Derek var min favoritt, men no er det berre Simon for min del. Likar at han tenker utafor boksa, og gøy med ein som har mykje fokus på grønsaker! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er så nysgjerrig og utålmodig at jeg søkte opp serien på nettet og så alle de siste episodene, så jeg vet hvem som vant.

Og jeg må bare si at det er fullt fortjent! Det er muligens ikke en alle har heiet på, men om man ser episodene og konkurransene, så ser man virkelig at det bare måtte bli sånn.

Anonymkode: 5387a...a48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så nysgjerrig og utålmodig at jeg søkte opp serien på nettet og så alle de siste episodene, så jeg vet hvem som vant.

Og jeg må bare si at det er fullt fortjent! Det er muligens ikke en alle har heiet på, men om man ser episodene og konkurransene, så ser man virkelig at det bare måtte bli sånn.

Anonymkode: 5387a...a48

Du 🙄 Synes det var å snakke i kortene. Det ødelegger jo litt for oss som ser på D-play el TLC 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så nysgjerrig og utålmodig at jeg søkte opp serien på nettet og så alle de siste episodene, så jeg vet hvem som vant.

Og jeg må bare si at det er fullt fortjent! Det er muligens ikke en alle har heiet på, men om man ser episodene og konkurransene, så ser man virkelig at det bare måtte bli sånn.

Anonymkode: 5387a...a48

Hva fader da? Kjempenødvendig sikkert. Slutt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette måtte komme en anonymbruker å ødelegge det som har vært en ålreit diskusjonstråd. Ved nærmere ettertanke, enig med deg Gray, kjempeunødvendig!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så overrasket over gårsdagens utvelgelse. Det var vel på tide. Blir veldig spennende nå denne finaleuka 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.3.2020 den 1.08, AnonymBruker skrev:

Jeg er så nysgjerrig og utålmodig at jeg søkte opp serien på nettet og så alle de siste episodene, så jeg vet hvem som vant.

Og jeg må bare si at det er fullt fortjent! Det er muligens ikke en alle har heiet på, men om man ser episodene og konkurransene, så ser man virkelig at det bare måtte bli sånn.

Anonymkode: 5387a...a48

 

På 15.3.2020 den 14.51, Sally-Go-Round skrev:

Du 🙄 Synes det var å snakke i kortene. Det ødelegger jo litt for oss som ser på D-play el TLC 😕

 

På 15.3.2020 den 18.51, Gray skrev:

Hva fader da? Kjempenødvendig sikkert. Slutt. 

 

På 15.3.2020 den 19.55, Sally-Go-Round skrev:

Dette måtte komme en anonymbruker å ødelegge det som har vært en ålreit diskusjonstråd. Ved nærmere ettertanke, enig med deg Gray, kjempeunødvendig!  

Tror nok at dere har tatt feil alle sammen. Og det er jo fint, for det betyr at jeg ikke spoilet, noe jeg overhodet ikke ønsket.

Anonymkode: 5387a...a48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Sally-Go-Round skrev:

Ikke så overrasket over gårsdagens utvelgelse. Det var vel på tide. Blir veldig spennende nå denne finaleuka 😁

Enig! Jeg ble fornøyd med at det var h*n som gikk ut. Etter AB sitt forsøk på spoiler, så ble jeg bekymret for at det var h*n som plutselig skulle vinne hele greia. Og det hadde ikke passet meg :ler: 

Endret av Gray
Skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gray skrev:

Enig! Jeg ble fornøyd med at det var h*n som gikk ut. Etter AB sitt forsøk på spoiler, så ble jeg bekymret for at det var h*n som plutselig skulle vinne hele greia. Og det hadde ikke passet meg :ler: 

Det var overhodet ikke noe forsøk på spolier. Og det at du tok feil, beviser jo nettopp det.

Anonymkode: 5387a...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mitt poeng var bare at det var en svært fortjent vinner, uansett hva den eller den måtte mene i forkant.

Anonymkode: 5387a...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

 

Tror nok at dere har tatt feil alle sammen. Og det er jo fint, for det betyr at jeg ikke spoilet, noe jeg overhodet ikke ønsket.

Anonymkode: 5387a...a48

Altså, jeg tenker nå at det ikke er Tessa eller Simon fordi de har gjort det bra og vært åpenbare favoritter. Nå tenker jeg at det er Larissa el Tim. Det betyr jo at du leder meg til å tenke i en retning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Altså, jeg tenker nå at det ikke er Tessa eller Simon fordi de har gjort det bra og vært åpenbare favoritter. Nå tenker jeg at det er Larissa el Tim. Det betyr jo at du leder meg til å tenke i en retning...

Enig! Jeg gikk umiddelbart bort fra Tessa og Simon. Jeg liker Larissa veldig godt da, så jeg holder en liten knapp på henne også.  Men jeg har liksom konkludert med at det blir Nichole (hvordan skriver man dette navnet? Alt så feil ut 😂) eller Tim.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forbindelse med dagens episode -som jeg så kl 12 i dag på Dplay mens jeg hadde «hjemmekontor»- så lurte jeg på hvorfor The Press Club måtte stenge.
 

Så da googlet jeg! 🙄 (at jeg aldri lærer..) Og nederst på den artikkelen jeg leste, så klarte jeg å se et bilde.. et bilde som mest sannsynlig er av årets vinner 🤐 

Måtte inn hit å lufte irritasjonen på meg selv 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...